Gå til innhold

Chandra har blitt mamma <3

Chandra

Anbefalte innlegg

12 timer siden, maja87 skrev:

Planen min i går var å overføre bilder fra mobil og fremkalle, etter inspirasjon fra deg. Sp begynte pc med oppdateringer og det tok 1,5 time! Da var bebi våken igjen og pcen ble slått av..  Bedre lykke neste gang for min del! 

Leggerutiner ja.. Leste om når det burde begynne, men husker ikke når.. Lurer på om det var nærmere 3mnd jeg? Vi og tar henne med oss når vi går for kvelden. Hun sover aldri alene i et annet rom. Da ville jeg jo måtte sjekke hele tiden! Også vil jeg jo akkurat som du både beundere og nusse jevnlig 😂

Å så irriterende! Jeg hater når pcn bestemmer seg for å oppdatere når det absolutt ikke passer seg (og det passer jo aldri)! Har du fått fikset bilder nå? :)

Huff nei det frister liksom ikke å legge babyen et annet sted enn der vi er enda altså!

------------

I dag dro vi en tur til mamma på dagen. Vi gikk en trilletur og besøkte søster og svigermor på jobben (de er tilfeldigvis kolleger) og på vei tilbake trillet vi innom et sted der jeg fikk kjøpt lyng og noen andre høstplanter. 

Å komme seg ut huset med baby er virkelig ikke bare bare - det tar tid! Først må vi komme oss opp, amme, skifte bleie, jeg prøver å ordne meg, amme igjen, jeg prøver å ordne meg igjen,baby driter, jeg må spise, hunden må luftes, pakke sammen vogn og sette i bilen, pakke stellebag og til slutt endelig kjøre. Tar jo hundre år! :ler: Godt jeg ikke tok med hunden også for da hadde vi vel aldri kommet oss av gårde! 

Etter besøket hos mor sov lille J i vogna utenfor huset mens jeg plantet lyngen i krukker og hunden fikk løpe i hagen. Ruslet en veldig kort tur med han etterpå. Mannen lagde lasagne og etterpå lagde jeg vafler. Nå er det sengetid og jeg er TRØTT så håper lille J også føler det samme som meg. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida... ingen bilder er blitt bestilt i dag heller 😂

Har ikke vært ute så mye med bebien, men det er styr ja. Foreldrene mine er nå på besøk og mamma har store planer om at vi skal trille til byen i morgen. I mitt hode går hode på fult gir: hvordan planlegge for flaskemating? 😂😂 Altså, det går helt sikkert, men jeg misunner dere at puppene og bebiene deres er venner 😕 Alltid tilgjengelig i riktig temperatur 😉 

Hilsen urutinert og nervøs flaskemater ☺

Stuptrøtt her og, venter på at samboer skal komme med bebien etter mating før han går på badet og slukker for kvelden. 

God natt 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, maja87 skrev:

Neida... ingen bilder er blitt bestilt i dag heller 😂

Har ikke vært ute så mye med bebien, men det er styr ja. Foreldrene mine er nå på besøk og mamma har store planer om at vi skal trille til byen i morgen. I mitt hode går hode på fult gir: hvordan planlegge for flaskemating? 😂😂 Altså, det går helt sikkert, men jeg misunner dere at puppene og bebiene deres er venner 😕 Alltid tilgjengelig i riktig temperatur 😉 

Hilsen urutinert og nervøs flaskemater ☺

Stuptrøtt her og, venter på at samboer skal komme med bebien etter mating før han går på badet og slukker for kvelden. 

God natt 👍

Hehe, kjenner til den! Jeg tror jeg faktisk fikk bestilt de bildene fordi du skrev at du ble inspirert av meg. Hvis ikke hadde jeg sikkert utsatt det noen dager til! :fnise:

Det er noe styr å komme seg ut, spesielt når man ikke er vant til det. Jeg var veldig redd for at hun ble sulten og sånn i starten men nå tar jeg det bare som det kommer og tenker at vi sikkert finner en krok å amme i. Flaskemating er sikkert mye mer styr ja. Enda mer som må pakkes ned! :tongue: Mins jeg leste om noen som hadde med en termos med varmere vann og en med kaldt vann og blandet til riktig temperatur og det høres jo litt styr ut. Jeg sliter jo maks med å få riktig temperatur på badeannet liksom. :P 

Dere får dra ut når mini er mett og fornøyd og satse på at det holder. Det syntes jeg ofte fungerer med J siden hun sover så godt når hun blir trillet. :) Om dere stopper på en cafe eller noe kan de sikkert gi dere et lite vannbad til flasken også! Det fikk vi ofte spørsmål om på hotellet. Og du slipper å dra frem jura offentlig da! :ler:

Håper dere hadde en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne natten var veldig bra! Jeg trodde først den skulle bli dårlig da mini var veldig sutrete da vi skulle legge henne og ikke ville sove, men der tok jeg feil. Ammet ved midnatt, klokken 4 og klokken 8. Hadde bare bæsjebleie ved midnatt og klokken 8 så da slapp vi å skifte midt på natten også. Fantastisk!

Vi våknet klokken 10 og da skulle jeg bare amme henne en gang til men så sovnet begge under amming og jeg våknet litt før 11. Jaja, det er jo godt å være uthvilt og vi har i det minste sluttet å sove til klokken ett! Neste mål får være å komme opp i ti-tiden. ;)

----

Nå har hun begynt å gi oss noen små ekte smil og i dag så jeg for første gang at hun gråt med tårer! :D Nå ligger hun og hunden inntil hverandre i sofaen og sover. Jeg har drukket kaffe og skal kose meg med kjøleskapsgrøten min før det er på tide å komme i gang. Vi er vist litt late. I dag er planen å få unna så mye husarbeid jeg bare klarer før mannen kommer fra jobb så blir det en gåtur med hunden i ettermiddag/kveld. Jeg har et excel ark der jeg har skrevet ned ukentlige og månedlige rutiner som jeg prøver å få gjort. Om jeg følger det skjemaet bør ikke ting hope seg opp. Får aldri til å gjøre absolutt alt, men det hjelper. Der skriver jeg også ned noen ukentlige mål jeg strever etter å få gjort. Listenerd! :opplyser: Elsker å kunne krysse av på at jeg har gjennomført noe. :fnise:

I morgen skal jeg få massasje på formiddagen og det gleder jeg meg vanvittig til! Kroppen min er så vond nå. Så målet etter massasjen er å komme i gang med daglige enkle øvelser for å få kroppen i vater igjen. Føler meg rett og slett helt skjev så her må det legges inn en jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Chandra skrev:

Hehe, kjenner til den! Jeg tror jeg faktisk fikk bestilt de bildene fordi du skrev at du ble inspirert av meg. Hvis ikke hadde jeg sikkert utsatt det noen dager til! :fnise:

Det er noe styr å komme seg ut, spesielt når man ikke er vant til det. Jeg var veldig redd for at hun ble sulten og sånn i starten men nå tar jeg det bare som det kommer og tenker at vi sikkert finner en krok å amme i. Flaskemating er sikkert mye mer styr ja. Enda mer som må pakkes ned! :tongue: Mins jeg leste om noen som hadde med en termos med varmere vann og en med kaldt vann og blandet til riktig temperatur og det høres jo litt styr ut. Jeg sliter jo maks med å få riktig temperatur på badeannet liksom. :P 

Dere får dra ut når mini er mett og fornøyd og satse på at det holder. Det syntes jeg ofte fungerer med J siden hun sover så godt når hun blir trillet. :) Om dere stopper på en cafe eller noe kan de sikkert gi dere et lite vannbad til flasken også! Det fikk vi ofte spørsmål om på hotellet. Og du slipper å dra frem jura offentlig da! :ler:

Håper dere hadde en god natt!

Vi kom oss ut uten problemer ☺ Bebien sov seg gjennom flere butikker og kafébesøk. Rakk hjem før neste mating også ☺ Regner med de fleste steder har en micro så man kan få varmet vannet. Krever at man har med kokt vann på flaske og riktig mengde pulver i en beholder, vannet varmes og pulver oppi. Avkjøl til drikketemp (akkurat som deg sliter jeg med å skjønne når vann er for varmt eller for kaldt 😂) og server 👍

Natta var forsøk grei. Hun verken gråter eller skriker, men sovner ikke rett etter mat lengre.. Samboer måtte ha henne på brystet et par timer, fordi da skravla hu mindre 😂 Sov glatt igjennom jeg.. Noen fordeler er det faktisk med flaskemating - begge kan gjøre det og maten holder lenger har jeg inntrykk av 👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, maja87 skrev:

Vi kom oss ut uten problemer ☺ Bebien sov seg gjennom flere butikker og kafébesøk. Rakk hjem før neste mating også ☺ Regner med de fleste steder har en micro så man kan få varmet vannet. Krever at man har med kokt vann på flaske og riktig mengde pulver i en beholder, vannet varmes og pulver oppi. Avkjøl til drikketemp (akkurat som deg sliter jeg med å skjønne når vann er for varmt eller for kaldt 😂) og server 👍

Natta var forsøk grei. Hun verken gråter eller skriker, men sovner ikke rett etter mat lengre.. Samboer måtte ha henne på brystet et par timer, fordi da skravla hu mindre 😂 Sov glatt igjennom jeg.. Noen fordeler er det faktisk med flaskemating - begge kan gjøre det og maten holder lenger har jeg inntrykk av 👍 

Herlig! :) Det er jo en liten studie i seg selv å fikse mat, men du blir vel raskt en racer på det! Det er jo også som du sier digg at mannen kan ta sin del av matingen! 

Kjenner til den med skravlete baby! Vi har også hatt det noen netter. Ikke noe gråt bare masse armbevegelse og rare lyder. 

--------

Fin dag i dag. Lille har sovet en del og jeg har vasket over hele huset! Det er første gang jeg har fått unna alt på en gang alene. Gikk en times tur med hund, baby og mann i stad og nå vurderer jeg å ordne noe kveldsmat. Nå kom jeg på at jeg har vaffelrøre igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner til den stølheten du ;) 

Vi sliter også med å komme oss opp de fleste dager. Men sånn er det bare, søvn må vi ha! Eneste minuset er at dagen går så fort og jeg føler at jeg ikke rekker noen ting. Samtidig er grensa for å bli stressa og sliten lav så det holder med en "aktivitet" om dagen. Håper den kommende natten blir like bra! :nigo: 

Oppskrift takk :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleMy1989 skrev:

Kjenner til den stølheten du ;) 

Vi sliter også med å komme oss opp de fleste dager. Men sånn er det bare, søvn må vi ha! Eneste minuset er at dagen går så fort og jeg føler at jeg ikke rekker noen ting. Samtidig er grensa for å bli stressa og sliten lav så det holder med en "aktivitet" om dagen. Håper den kommende natten blir like bra! :nigo: 

Oppskrift takk :opplyser: 

Oppskrift på hva? *ammetåke* :tongue:

Enig i at søvn er viktigst altså! Føler også at dagen går alt for fort når vi sover så lenge. Nå er klokken snart halv tolv og jeg skal gå og dusje. :P Etter det er det natta altså! 

I morgen skal vi forresten lage pizzaen "din". Takk for oppskriftstips. :) Gleder meg til å teste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe oppskrift på grøt ;) 

Jeg håper på litt søvn nå jeg. O har sovet men jeg våknet etter 3 timer, dvs 02.45... Hurra! Her blir det ikke gjort mye idag. :P 

Jeg har også egentlig lyst på den idag! Vi får se hva det blir... Lei av Taco lizm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av teite Godt Levert må vi ha pølse og potetmos i dag :dry: Vil heller ha pizzaen! Kanskje jeg og mannen kan ha den etter ungene har lagt seg.... HMMMMM :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Weebs skrev:

På grunn av teite Godt Levert må vi ha pølse og potetmos i dag :dry: Vil heller ha pizzaen! Kanskje jeg og mannen kan ha den etter ungene har lagt seg.... HMMMMM :lur:

Hvilken pizza? :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.8.2016 at 22.58, Chandra skrev:

Litt intenst men det går bra. Merker at jeg har litt mer overskudd mentalt og fysisk nå og da hjelper det. :)

Kaffe er gull altså. Skjønner ikke hvordan man skal klare seg uten akkurat nå! :tongue: Men morgentrening er vel din form for kaffe! ;)

også gikk jeg en og en halv time, ikke en halvtime! Viktig å få med seg, haha. :fnise:

Jeg bruker Ergobaby original med soedbarnsinnlegg. Syntes det fungerer bra selv om jeg syntes det er litt skummelt også. Men mini elsker den! 

Herlig ned en times tur med hunden da! Endelig! Kanskje du får til å ta baby i sele etterhvert og kan ta begge to sammen? :) Det er rart hvordan alt føles bedre ut npr man kommer seg ut. 

Oi oi! Jeg er imponert altså! Nesten så jeg får litt dårlig samvittighet for at jeg frarøver deg søvnen. ;) Håper du fikk slappet av litt også da! Gratulerer med nummer 3 på vei. Det må være tøft! Jeg som syntes en er slitsomt til tider! :P har du dagbok? 

---------

I går kom jeg meg ut på tur alene med hund og baby i sele. Følte meg så tøff da! ;) Mini sov godt i selen men jeg må sjekke at hun puster hele tiden da! Var vel ute i 50 minutter. Neste gang blir det nok lengre. :)

I dag har jeg hatt besøk av mamma som har passet mini mens jeg har gjort husarbeid. Mini var våken hele tiden så var glad for hjelp og ikke minst selskap. Har jo kost oss med boller og kaffe også! ;) Etterpå dro jeg og mannen på middag til svigerforeldrene og vi gikk en times trilletur med hunden etter middagen. Nå har vi lagt oss og mini er ammet og jeg tror jeg kan få sovet litt allerede nå! Det hadde vært fantastisk. Hektisk dag, men på en fin måte. :) 

Syns det var trivelig lesing jeg og søvn er jo oppskrytt må du vite :fnise: Tusen takk! Nei, har vist ikke det - men funderer litt på å starte en (som om jeg ikke har nok å gjøre fra før:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Hehe oppskrift på grøt ;) 

Jeg håper på litt søvn nå jeg. O har sovet men jeg våknet etter 3 timer, dvs 02.45... Hurra! Her blir det ikke gjort mye idag. :P 

Jeg har også egentlig lyst på den idag! Vi får se hva det blir... Lei av Taco lizm

Ah, grøt ja! Tar det litt på slump men blander ca 1,5dl-2 dl havregryn, ca 3 dl melk eller havremelk og 1-2 ts chiafrø og lar det stå i kjøleskapet over natten. På morgenen tar jeg på det jeg ønsker av topping. Som regel 1ts honning, diverse bær, valnøtter og en frøblanding. Kjempegodt og metter godt. :) Jeg syntes det smaker mye søtere og friskere enn om man koker grøten. 

Håper du har fått sovet godt siden sist! Ble også lite søvn her i natt og måtte opp klokken 9. Kjenner det skal bli tidlig kveld nå.

-------------

I dag hadde jeg time til behandling klokken 11 og det var herlig! En og en halv time med massasje og behandling av hele kroppen mens mamma passet J. Hun jeg går til har også varme hender og har diverse evner og er fantastisk flink. Ja det er alternativt, men det funker fantastisk! Har mye større effekt av å gå til henne enn alle naprapater og kiropraktorer jeg har testet. 

Planen nå er å starte å gjøre yoga igjen. Helst først gå en time med hunden for å få i gang kroppen før jeg gjør yoga med mye fokus på tøying av kroppen. Hun syntes jeg skulle vente med hardere trening til jeg får på plass kroppen mer. Så da blir det yoga fra nå og så svømming om en ukes tid eller noe. :) Har også lyst til å melde meg på et meditasjonskurs på den lokale yogaskolen ut over høsten. Må sjekke når de starter nye kurs. Føler jeg må finne tilbake til den delen av meg.

Her i dagboken viser jeg meg mest fra den "målbevisste og konservative" konkrete siden min. Men jeg har jo en annen side og den trenger jeg å dyrke mer. Også for lille J sin skyld. Jeg vil at hun skal lære at det finnes mer i verden enn de materialistiske vestlige prinsippene og ikke minst at hun skal være den hun er innerst inne og ikke bare det samfunnet forventer. Nå skal man være så perfekt, og her må jeg virkelig jobbe med meg selv også. Jeg vil jobbe med å være den personen jeg selv ønsker å være, ikke hva andre forventer av meg. Eller hva jeg tror andre forventer av meg! Jeg savner den delen av meg som reiste en måned til utlandet og gjorde yoga fra morgen til kveld, bodde med mennesker fra hele europa, spiste vegetarisk og lærte om hinduismen. Jeg tror man kan være begge deler, men at det virkelig må jobbes med. Jeg vil være den personen jeg blir lykkelig av å være helt uavhengig av hva andre mener om det. Først da kan jeg være et godt forbilde for min lille prinsesse. :)  Jaja, det ble mange tanker på en fredag. :P

Etter behandlingen ble det boller og kaffe hos mamma og jeg satt der til nærmere fem. SÅ deilig å bare sitte og skravle og la tiden fly. Hunden fikk en times tur i skogen på kvelden før det ble mørkt. Deilig friskt vær og jeg fikk virkelig ryddet i tankene. Det er rart hvordan tankene flyr etter en behandlingstime og jeg føler alltid at jeg får sortert tankene når jeg går tur med hunden.  Akkurat som om ting mentalt løsner når spenninger i kroppen løsner.

Nå har J fått et bad og hun ligger og sover så søtt i sofaen. Nå skal vi snart legge oss og jeg håper og satser på en super natt med masse søvn! ;) Nå er jeg jo typisk nok våken og har fått lakenskrekk da! Det ble forresten ikke pizza i dag, den ble flyttet til i morgen. Bedre når man har god tid for i dag hadde det bare blitt stress. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, MartheC skrev:

Syns det var trivelig lesing jeg og søvn er jo oppskrytt må du vite :fnise: Tusen takk! Nei, har vist ikke det - men funderer litt på å starte en (som om jeg ikke har nok å gjøre fra før:fnise:

Dagbok må du ha! :opplyser:  Si i fra når du har fått deg det! :tongue:

Har skjønt at søvn er oppskrytt og nå som mini sover og jeg kan legge meg så vil jeg jo ikke sove! Typisk! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag!

I natt måtte jeg faktisk vekke mini klokken 4 fordi jeg hadde verdens sykeste melkespreng. Hun sov så godt så det var jo typisk at det da var min tur til å ødelegge den gode nattesøvnen jeg kunne hatt. :P Husmannen kome klokken 10 for å gå igjennom tegningene før vi søker så det var bare å komme seg opp. Nå har vi gått over tegningene og jeg er kjempefornøyd og ser for meg at det vil bli veldig bra. Får til og med nytt soverom med walk in garderobe. Men det aller beste er vaskerommet i 1. etasje med egen inngang. Ser for meg at det er kjekt med hund og barn. Jaja, så nå er det bare å være tålmodig gjennom den eviglange søknadsprosessen og krysse alle fingre og tær. :) 

Vet egentlig ikke helt hva planen er i dag annet enn at det blir tur med hunden og en yogaøkt etterpå. Treningen starter nemlig i dag! Endelig! Vet også at vi skal lage den italienske pizzaen til @LilleMy1989 i kveld. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så evig misunnelig på den byggingen altså! Ønsker meg nytt vaskerom *drømme* :P 

Det høres helt herlig ut å komme igang igjen med trening! Yoga er digg. Lenge siden jeg holdt på men håper å begynne igjen nå. God plan du har :jepp:Hvor var det du reiste til? 

Det er helt klart viktig med fokus på hvem man selv egentlig er. Jeg synes det er en viktig verdi å overføre til barna sine :jepp: 

Min pizza ja :P 

22 timer siden, Weebs skrev:

Din, selvfølgelig! Jeeeez ;) :nigo:

Det er jo egentlig ikke min da :fnise: bare toppingen som er det, tror jeg :klo: kan hende jeg har det fra en plass. Vi lagde pizza igjen i går :hoho: ganske billig også faktisk.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LilleMy1989 skrev:

Å så evig misunnelig på den byggingen altså! Ønsker meg nytt vaskerom *drømme* :P 

Det høres helt herlig ut å komme igang igjen med trening! Yoga er digg. Lenge siden jeg holdt på men håper å begynne igjen nå. God plan du har :jepp:Hvor var det du reiste til? 

Det er helt klart viktig med fokus på hvem man selv egentlig er. Jeg synes det er en viktig verdi å overføre til barna sine :jepp: 

Min pizza ja :P 

Det er jo egentlig ikke min da :fnise: bare toppingen som er det, tror jeg :klo: kan hende jeg har det fra en plass. Vi lagde pizza igjen i går :hoho: ganske billig også faktisk.. 

Nå er det din pizza! :ler: Du legger på toppingen etterpå, ikke sant? Slik at parmaskinke, parmesan og pinjekjerner ikke blir stekt liksom? 

Ikke vær misunnelig før vi kommer i gang da. Siden vi har bolig i en sone der kommunen egentlig ikke vil ha boliger er det ikke sikkert vi får ja på søknaden! Men får vi ja skal champagnen sprettes! :hoppe:

Jeg reiste til Tenerife. Bodde på nordsiden av øya i en bitteliten landsby. Det var virkelig helt fantastisk der og langt i fra turiststedene. Nordsiden av øya har også et annet klima og er veldig grønn. Ikke helt den destinasjonen man forbinder med yogareisemål kanskje, men hadde ikke turt å reise alene til India. :P Livet der var så enkelt og det savner jeg til tider! 

Nå skal jeg og voffs ut på tur! Lille J skal på shopping med pappaen sin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Ble litt sen morgen i dag pga lite søvn. Kan vel egentlig skylde meg selv mest. Mini sov fra 22:00 til 02:30 men jeg og mannen la oss ikke før nærmere ett på natten. Etter første natteamming var hun veldig ofte våken for mat så jeg måtte sove litt lenge i dag for å bli våken. 

Nå har mannen laget kaffe og frokost og med eggerøre og bacon til meg da, så kan virkelig ikke klage. Mini sover søtt i vugga si. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde vi en skikkelig fin lørdag. Jeg gikk en og en halv time med hunden i skogen mens mannen passet lille J. Etterpå sov jeg og J på sofaen sammen før jeg fikk gjort en liten yogaøkt. Den ble ikke så lang før mini våknet men jeg fikk beveget litt på meg. Fikk gjort noen øvelser med henne på matten sammen med meg før hun ble sulten og sur. Det var koselig da og noe vi absolutt skal gjøre sammen videre. Gjorde litt pusteøvelser og diverse øvelser for å tøye på stive muskler i lysken, hofter, bakside bein, brystmuskler osv.. Det er sykt hvor mye stivere jeg er nå enn jeg pleier men heldigvis vet jeg det går det seg fort til med litt trening. 

Jobber også litt med øvelser for å trene opp musklene under føttene og støtte opp anklene. Det gjøres enkelt med å gjøre øvelser der man står på et bein og samtidig tenker at foten skal gripe underlaget uten at man krøller den  (da aktiverer man musklene under foten) og samtidig passer på at hoften ikke stikker ut til siden men at man er rett (det hjelper å stramme baken). Her kan man bare bøye opp det ene beinet eller man kan kombinere det med yogaøvelser som treet og også lukke igjen øynene for ekstra effekt. Siden jeg er plattfot er det veldig nyttig for meg og jeg er helt avhengig av å trene det om jeg skal klare å jogge uten å få smerter i knær og leggmuskler. Gleder meg til kroppen henger mer sammen igjen slik at jeg kan jobbe med litt mer avanserte yogaøvelser også. Det er lenge siden! Det blir absolutt en ny økt senere i dag, og forhåpentligvis litt lengre! :) Jeg elsker også øvelsene til Kelly Starrett som blant annet har skrevet boken "ready to run" som har mange nyttige øvelser og tips. Han er en fysioterapeut som har mange tips til hvordan man kan vedlikeholde kroppen sin selv og holde den skadefri samtidig som han er en forkjemper for barfotløping. Om man ble inspirert av boken "born to run" bør man absolutt følge hans prinsipper. Jeg pleier å blande øvelsene hans med yogaøvelser. 

I går lagde forresten jeg den italienske pizzaen og det ble kjempegodt! Litt mye styr og rotete kjøkken med mel over alt innimellom amming, men absolutt verdt det. Ble helt kvalmt mett! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...