Gå til innhold

Chandra har blitt mamma <3

Chandra

Anbefalte innlegg

Takk! Må innrømme jeg føler meg litt pjusk nå. Riene er foreløpig overlevbare selv om det tar på kreftene men denne oppkast skiten kunne jeg vært foruten. :( Mannen har fikset baguette og smoothie til meg Nå så da prøver vi på nytt. 

Glad jeg har dette klagestedet nå. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er her for deg! Og forventer live oppdateringer hele veien til mål! :P 

Det hadde vel vært no' "Vent litt, jeg kan ikke se babyen ennå, må bare lage et innlegg på KG om at hun er ute!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta
19 minutter siden, Weebs skrev:

Hoho ;) 

Baguette, smoothie og kanskje en iste. Det gir bra med energi! Klag alt du vil :jepp:

Altså... Jeg tror vi er mange som har mista telefonen på baby :sjenert: f.eks under nattamming. Håper det er flere enn meg, i hvert fall!

Men IKKE på fødestua, nei! :opplyser:

Heia deg, Chandra. Dritt nå mens det bare er sånn halvveis i gang, men prøv så godt du kan å hvile og få i deg næring. Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Grastusta skrev:

Altså... Jeg tror vi er mange som har mista telefonen på baby :sjenert: f.eks under nattamming. Håper det er flere enn meg, i hvert fall!

Men IKKE på fødestua, nei! :opplyser:

Heia deg, Chandra. Dritt nå mens det bare er sånn halvveis i gang, men prøv så godt du kan å hvile og få i deg næring. Tenker på deg!

Jeg har hørt om flere som skal sjekke hvordan babyen har det på natta med litt telefonlys og endt opp med å miste telefonen :fnise: Fort gjort, jeg mister telefonen på meg selv all the time! :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på fødestua nei! :fnise:

Nå skal jeg prøve å sove litt. Kanskje ut å gå bittelitt for å få mer fart på riene når jeg har hvilt mer. Jeg var jo uthvilt i går kveld men det gikk fort over gitt. Dette blir nok ingen superkjapp fødsel men det er greit det altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Her står det tilsynelatende stille nå. Noen vonde tak nå og da. Men denne fasen kan vist være lang! Hadde ikke sett for meg at det skulle være så frustrerende da. :tongue: Har fått sovet litt og slappet av og truet i meg mat. Lurer på om vi skal ta en liten tur med hunden nå. Kanskje det setter litt fart. 

Hvis det ikke tar seg opp innen i morgen tidlig skal jeg møte opp for igangsetting på sykehuset klokken 8. Håper jeg slipper det da! Men godt at de har en plan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo! Jeg hadde håpet på mer action enn dette, men greeeit ;) Neida! Her skjer det jo snart masse uansett. 
En plan er bra å ha :jepp: Klokken 8, ålreit. Krysser fingrene for at ting starter av seg selv innen det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra de hjelper deg i morgen om det ikke skjer noe før det! Håper det gjør det, da! Skjønner godt du syns det er frustrerende! Håper mat og tur hjalp!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Weebs skrev:

Der var du jo! Jeg hadde håpet på mer action enn dette, men greeeit ;) Neida! Her skjer det jo snart masse uansett. 
En plan er bra å ha :jepp: Klokken 8, ålreit. Krysser fingrene for at ting starter av seg selv innen det :) 

Gud den ungen er sta!! Godt jeg har klokken åtte å se frem til selv om jeg håper det skjer noe før det. Har begynt å få noen veldig vonde tak nå igjen, det er bare så sjeldent! Har liksom ikke trua og hviler så godt jeg klarer. 

1 time siden, Rainbow skrev:

Bra de hjelper deg i morgen om det ikke skjer noe før det! Håper det gjør det, da! Skjønner godt du syns det er frustrerende! Håper mat og tur hjalp!! 

Vi fikk i alle fall gått en tur og formen er litt bedre. Sitter og ser krim med mannen nå. Han passer helt fantastisk godt på meg! Mater meg og passer på. Nå er det 25 timer siden vannet gikk. Blæ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, charmisss skrev:

Neimen, er du her enda? Trives vel der hun er lille jenta di.

Har du noe særlig smerter da?

Ja hun vil vist være i mamma sin mage. :tongue: 

Smertene kommer og går så det er ikke krise. Problemet er at jeg blir sliten og uvel av det egentlig. Det er også så fælt å ikke vite når jeg er ferdig og når det skal begynne skikkelig. De vil heller ikke sjekke åpning før de må siden vannet har gått og de ikke vil ha noen infeksjoner. Så jeg aner ikke hva dette døgnets smerter har ført til. *klage*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse medfølelse herifra, hadde lang og slitsom åoningsfase selv, det er utmattende både fysisk og psykisk!  Håper du enten sover eller føder i natt  lykke til! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det forhåpentligvis en liten en som ligger i armene dine. 
Håper alt gikk greit og gleder meg til oppdatering når du kommer til overflaten igjen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere! Nå er det overstått! Hun ble født 13:50 og fødselen var tøff med klipping, vakuum og sying med lystgass som smertestillende. Det var pokker meg vondt!! 

Jeg er utslitt og vi koser oss med vakre prinsessa vår som nå sover på pappas bryst. :rodmer: Helt fantastisk! Men gjør det ikke igjen med det samme! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ☺ Endelig! Høres heftig ut, og uansett blir det noen måneder til en eventuell reprise 😉 Kos dere masse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...