Gjest Mythic Skrevet 7. november 2015 #81 Del Skrevet 7. november 2015 Av en eller annen grunn, så var ikke fokuset mitt på brystene dine, noe som er jo veldig bra, den ser bra ut på deg, men likevel, så synes jeg at hoftepartiet/rumpe ditt er såpass stort at kjolen ikke ser så bra ut likevel. Men det er nå min mening Den er absolutt ikke for vulgær, men vil nok si at kjolen ikke passer helt til din type kroppsfasong Men ikke bli lei deg av hva jeg mener, om du synes kjolen er fin, så gå med den Og jeg er helt uenig! Hun ser smoking hot ut, og jeg hadde drept for den fasongen hennes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 7. november 2015 #82 Del Skrevet 7. november 2015 Her er den , synes dere jeg ser vulgær i den? Anonymkode: 9d05f...e45Du ser fantastisk ut, og har fantastiske former 😄😃😀Såpass kløft og pupper kan man absolutt vise uten at er det er vulgært.Noen av venninnene mine er like ens. Så fort jeg har litt kløft, så mener de at det er eneste grunnen til at jeg får oppmerksomhet av menn. Det morsomme er at de fleste faktisk kommenterer rumpa mi 😂😂😂😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 7. november 2015 #83 Del Skrevet 7. november 2015 Og jeg er helt uenig! Hun ser smoking hot ut, og jeg hadde drept for den fasongen hennes!Vel som bifil jente så er jeg uenig Men vi får være enige om å være uenig Ps..Jeg har ikke sagt noe om selve fasongen hennes, bare kjolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Allis Hagtorn Skrevet 7. november 2015 #84 Del Skrevet 7. november 2015 Selvsagt, siden det kan jo overhodet ikke være at TS faktisk ikke kler kjolen og ser vulgær ut og venninnene oppfører seg som gode venninner som sier ifra. Det må jo selvsagt dreie seg om at venninnene er sjalu på hennes former og at hun får oppmerksomhet fra menn. Når man har store bryster vil man i mye større grad risikere å se vulgær ut i forhold til når man har små bryster. Den totale kroppsfasongen vil også ha en betydning for helhetsinntrykket. En kort, tettsittende kjole som har V-hals har jeg ingen problemer med å forstå kan se vulgær ut på flere kroppsfasonger. Modellen på bildet ser ikke vulgær ut med kjolen da hun har en kroppsfasong som gjør at hun kler kjolen godt. Det er dermed et dårlig utgangspunkt for å vurdere om den ser vulgær ut på noen som du ikke aner kroppsfasongen til. Og vennligst dropp sjalusikortet. Dette er et typisk svar fra noen som ikke evner å ta til seg kritisk tilbakemelding. Det er ganske spesielt å mene at ingen i sin rette forstand kan mene at en ikke ser bra ut i et gitt plagg. Anonymkode: 5016a...083Nei, jeg tror vennene kan ha rett- men ikke dersom premissene jeg la til grunn er riktig. En sort knelang kjole med diskret utringning ser smashing og superfint ut på absolutt alle, sålenge størrelsen er tilpasset normalt.Les det jeg skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Allis Hagtorn Skrevet 7. november 2015 #85 Del Skrevet 7. november 2015 Nå som jeg så bildet tenker jeg at jeg synes det var veldig sexy.Men, jeg kan være enig i at når en bruker pushup slik som du gjør(eventuelt om du har silikon?) så ser det kjapt vulgært ut nettopp fordi du har utrolig sexy former.Bruker du i tillegg høye hæler som er litt sånn Nellyaktig og sminker deg mye/har platinablondt hår og vippeextensions e.l og så blir det etter min smak litt for mye, litt vulgært.Jeg ville tonet ned pushupeffekten, brukt passelig hæl på skoletter og fulgt opp med smakfull diskret sminke.Hadde jeg hatt sånn kropp hadde jeg aldri i verden gjemt den bort under baggy klær, men jeg hadde heller ikke overdrevet sexystilen liksom. Enkelte folk oser bare mer sex enn andre, og mulig du ikke ønsker å høre det- men du er en av de som trenger tone ned om du ikke ønsker mye seksuelt rettet oppmerksomhet. Du har superheit kropp, enkelt og greit. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #86 Del Skrevet 7. november 2015 Fordi det jo er forskjell enkelt og greit...Ene her går fint (dog veldig tacky kjole uansett) mens det andre kun er upassende, som et eksempel Anonymkode: bfeac...22b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #87 Del Skrevet 7. november 2015 Har denne kjolen på meg. Har sportsbh under og ikke noe push up nei Tusen takk for de fine tilbakemeldingene. Er så koselig å høre. Jeg fant en annen kjole men synes ikke den passet meg noe særlig. Nå skal vi ut å kose oss. Skååål alle sammen Venninnene mine synes fortsatt jeg er litt vulgær men deres tilbakemeldinger fikk meg til å ville gå med den. Tusen takk. Dere er supre Anonymkode: 9d05f...e45 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. november 2015 #88 Del Skrevet 7. november 2015 Kos deg!:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. november 2015 #89 Del Skrevet 7. november 2015 Sportsbh? Under kjole? Første bud når man er rikelig utstyrt er faktisk å bruke riktig undertøy.Ettersittende kjoler er penest på de med minst former. Det betyr ikke at vi med pupper skal ha turtleneck (det fremhever bare enda mer da man får en evig lang byste). En kjole med ettersittende topp og et A-formet skjørt er en bedre løsning. Jeg ville uansett aldri ha kjøpt samme kjole som en venninne, og i allefall ikke gått i den på samme fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 7. november 2015 #90 Del Skrevet 7. november 2015 Kroppen din ser kjempeflott ut, og kjoletypen kan du absolutt bruke, men det er to ting som gjør at det blir seende litt småvulgært ut.1: Feil BH. Brystene blir most sammen, og du får sprekk istedenfor kløft. Her blir det mye finere med en BH som løfter og separerer litt. For guds skyld - ikke kjøp push-up. Med den størrelsen trenger du ikke hjelp for å lage kløft 2: Kjolen er hakket for trang. Draperingen i skjørtedelen kommer ikke til sin rett i den størrelsen du har på nå, og det er dårlig med plass til brystene, slik at det ser ut som om du presser stretchen til sin yttergrense. Du kan fint ha en kjole som sitter helt etter, men da ville jeg valgt en uten draperinger, og kanskje en anelse tykkere stoff. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. november 2015 #91 Del Skrevet 7. november 2015 Kroppen din ser kjempeflott ut, og kjoletypen kan du absolutt bruke, men det er to ting som gjør at det blir seende litt småvulgært ut.1: Feil BH. Brystene blir most sammen, og du får sprekk istedenfor kløft. Her blir det mye finere med en BH som løfter og separerer litt. For guds skyld - ikke kjøp push-up. Med den størrelsen trenger du ikke hjelp for å lage kløft 2: Kjolen er hakket for trang. Draperingen i skjørtedelen kommer ikke til sin rett i den størrelsen du har på nå, og det er dårlig med plass til brystene, slik at det ser ut som om du presser stretchen til sin yttergrense. Du kan fint ha en kjole som sitter helt etter, men da ville jeg valgt en uten draperinger, og kanskje en anelse tykkere stoff. qDa jeg skrev mitt innlegg var ikke bildet postet. Jeg kunne ikke sag det bedre enn du gjorde her. Pupper i klem er alltid et tegn på feil BH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #92 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg tror jeg hadde tatt tak i kjolen og dratt den litt ut og opp akkurat rundt puppene, for at den skulle falle litt mer naturlig. På deg ser seg litt ut som om du har dratt den godt ned der, og det er ikke så pent. Da ser den bare litt for trang ut der. Men ellers står jeg for det jeg sa tidligere, den er ellers veldig tekkelig og fin, så jeg synes ikke den er vulgær, og du kan fint bruke den.Ja, nå tok jeg den bare fort på for å vise dere da Jeg er enig i dette. Naturlig kløft slik TS har er bare fint, det, og jeg synes TS er råsexy i den kjolen helt uten å tippe over til å bli vulgær. Det jeg synes blir "feil" og vulgær kløft er når man dytter puppene helt opp under haka ved hjelp av push-up og digre innlegg. Vi må huske at pupper er forskjellige og sitter forskjellig plassert på kroppen, og TS sine ser ut til å naturlig sitte ganske tett. Da er det faktisk ganske vanskelig å unngå kløft (uten at jeg ser poenget ved å prøve). Jeg snakker av erfaring her, jeg har aldri funnet en BH som har fått plass helt inntil kroppen mellom brystene. (Når det knapt er plass til en lillefinger der når jeg ligger på ryggen er det dårlig plass til spiler også.) Anonymkode: a684b...0beJeg får også sprekk med bher uansett. Hadde en sportsbh på under og det gikk helt fint å gå med den ute. Kvelden var vellykket og alle koste seg Tusen takk alle samnen for tilbakemeldingene. Festlighetene er nå over og vi overlevde, hehe Anonymkode: 9d05f...e45 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. november 2015 #93 Del Skrevet 8. november 2015 Ja, nå tok jeg den bare fort på for å vise dere da Jeg får også sprekk med bher uansett. Hadde en sportsbh på under og det gikk helt fint å gå med den ute. Kvelden var vellykket og alle koste seg Tusen takk alle samnen for tilbakemeldingene. Festlighetene er nå over og vi overlevde, heheAnonymkode: 9d05f...e45Jeg fikk dobbelpupp, sprekk, valker og stygg utringning samt pupper som pekte nedover før jeg kjøpte ordentlig BH. Så når du sier "uansett" betyr det at du ikke eier en eneste BH som passer.Dette er du slett ikke alene om, BH'er til oss brystfagre i rett størrelse er vanskelig å få tak i. Jeg har til og med opplevd at folk har kommentert forskjellen på mine som sitter "der oppe de skal" og andre sine som henger fra en som lurte på hvordan jeg fikk det til. Rett BH er også forskjellen på bluser med knapper som gliper og bluser uten glip fordi puppene havner der blusen er ment å være tilpasset puppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #94 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg fikk dobbelpupp, sprekk, valker og stygg utringning samt pupper som pekte nedover før jeg kjøpte ordentlig BH. Så når du sier "uansett" betyr det at du ikke eier en eneste BH som passer.Dette er du slett ikke alene om, BH'er til oss brystfagre i rett størrelse er vanskelig å få tak i. Jeg har til og med opplevd at folk har kommentert forskjellen på mine som sitter "der oppe de skal" og andre sine som henger fra en som lurte på hvordan jeg fikk det til. Rett BH er også forskjellen på bluser med knapper som gliper og bluser uten glip fordi puppene havner der blusen er ment å være tilpasset puppene.Ikke noe dobbeltpupp her Bare sprekk og det er helt fint. Jeg bruker nesten alltid sportsbh pga puppene mine er store. Bruker aldri pushup. Det trenger jeg ikke Anonymkode: 9d05f...e45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 8. november 2015 #95 Del Skrevet 8. november 2015 For noen kjipe venninner du har. Gå i kjolen du, om så bare for å irritere dem litt for at de ikke har makta til å bestemme hva du skal gjøre. Helt enig. Hvem er de til å bestemme hva du ts skal gå med? Gå med hva du vil og føler deg vel i 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #96 Del Skrevet 8. november 2015 Nå har jeg ikke lest hele tråden, men så bildet av deg i kjolen. Du har jo en dritfin kropp, og det så ikke vulgært ut. Så venninnene er bare misunnelige. Anonymkode: badad...cd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #97 Del Skrevet 8. november 2015 Helt enig. Hvem er de til å bestemme hva du ts skal gå med? Gå med hva du vil og føler deg vel i Nå har jeg ikke lest hele tråden, men så bildet av deg i kjolen. Du har jo en dritfin kropp, og det så ikke vulgært ut. Så venninnene er bare misunnelige.Anonymkode: badad...cd2Tusen takk, jeg gikk med kjolen selv om de synes den var vulgær Anonymkode: 9d05f...e45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 8. november 2015 #98 Del Skrevet 8. november 2015 Kanskje du egentlig så skikkelig sexy ut at de så på deg som en trussel. Hva er galt med kløft og former som syns gjennom klærne. Tror de fleste vet hva som er populært hvis dere går ut på byen? Menn elsker som oftest pupper og lår, spesielt hvis det er ute. Men kunne du ikke vist et bilde på ca. hvordan du ser ut? Mye du kan gjøre for å gjevne det ut hvis noe blir for mye/lite. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 8. november 2015 #99 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Beklager. Så bilde nå. Overhode IKKE vulgær. Tror du vil få mye oppmerksomhet bare Du så kjempe fin ut! Endret 8. november 2015 av wintergirl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 8. november 2015 #100 Del Skrevet 8. november 2015 Bra kjole på en flott kropp! Du var kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå