AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #21 Del Skrevet 7. november 2015 Tusen takk, så du synes ikke litt sprekk i en slik kjole er vulgært? Den er litt lengre enn den på bilde, og jeg synes selv at jeg ikke fikk så mye sprekk, bare litt øverstAnonymkode: 9d05f...e45"ah,endelig noen som sa noe jeg ville høre. Flott. Nå kan jeg ignorere disse kjipe venninne" Du er sårbar som en nyklekt fuglunge Anonymkode: 7c898...45e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 7. november 2015 #22 Del Skrevet 7. november 2015 Kjempefin kjole! Pupper er kjempefint, uansett om de er store eller små. Go for it, TS! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #23 Del Skrevet 7. november 2015 "ah,endelig noen som sa noe jeg ville høre. Flott. Nå kan jeg ignorere disse kjipe venninne" Du er sårbar som en nyklekt fuglunge Anonymkode: 7c898...45eKom nå med forslag på kjole som kler meg da. Skal til byen om litt og vurderer å kjøpe ny kjole, tar imot tips på kjole som passer meg Anonymkode: 9d05f...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #24 Del Skrevet 7. november 2015 Kjempefin kjole! Pupper er kjempefint, uansett om de er store eller små. Go for it, TS!Tusen takk Anonymkode: 9d05f...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #25 Del Skrevet 7. november 2015 Skal forsøke å ta bilde av meg i kjolen så får dere se Anonymkode: 9d05f...e45 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #26 Del Skrevet 7. november 2015 Skal forsøke å ta bilde av meg i kjolen så får dere seAnonymkode: 9d05f...e45Legg det opp et sted du kan slette bildet fra etterpå i så fall (f.eks. http://postimage.org/ når du laster opp bilde der er nederste linken en "slette-link" (delete) ). Anonymkode: 34383...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #27 Del Skrevet 7. november 2015 Kom nå med forslag på kjole som kler meg da. Skal til byen om litt og vurderer å kjøpe ny kjole, tar imot tips på kjole som passer megAnonymkode: 9d05f...e45Nei, jeg gidder ikke å kle på deg. kommenterer bare på holdingen din. Anonymkode: 7c898...45e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. november 2015 #28 Del Skrevet 7. november 2015 Og for the record, jeg er en av disse uten noe særlig pupper og rumpe å snakke om, så jeg kunne sikkert blitt sjalu på kløfta di jeg og, men at jeg er sjalu er ikke det samme som at du ser vulgær ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
365vinter Skrevet 7. november 2015 #29 Del Skrevet 7. november 2015 Jeg syns ikke det er noe i veien med kløft, og jeg hadde med glede vist frem min om jeg var så heldig å ha en Syns du skal ha på deg kjolen jeg, TS, om du selv syns den er fin. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 7. november 2015 #30 Del Skrevet 7. november 2015 Kan dere tipse meg om en kjole som ser fin ut på meg, jeg har store pupper , smal midje og stor rumpe! Fort, må ha den i kveld, skal til byen snart. Anonymkode: 9d05f...e45I en slik kjole som du linket, så skjønner jeg venninnene dine, men for kvinner med større bryst, så har de også mange andre kjoler de kan velge mellom, som bare en flatbrystet jente kan drømme om.Hadde jeg hatt større pupper så ville jeg gått for en kjole som er litt mer utringet. Ikke for å vise bryst, men for å fremheve fasongen min. Og man alltids dekke seg litt til i form av smykker (smykker som stjeler oppmerksomheten) Eller sjal... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #31 Del Skrevet 7. november 2015 Her er den , synes dere jeg ser vulgær i den? Anonymkode: 9d05f...e45 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #32 Del Skrevet 7. november 2015 I en slik kjole som du linket, så skjønner jeg venninnene dine, men for kvinner med større bryst, så har de også mange andre kjoler de kan velge mellom, som bare en flatbrystet jente kan drømme om.Hadde jeg hatt større pupper så ville jeg gått for en kjole som er litt mer utringet. Ikke for å vise bryst, men for å fremheve fasongen min. Og man alltids dekke seg litt til i form av smykker (smykker som stjeler oppmerksomheten) Eller sjal... Se bilde oppfor, kan ikke gå i enda mer utringet vel? Kan du si din mening om denne kjolen? Er den for vulgær? Og om den er det, kan du komme med forslag til kjoler som passer kroppen min bedre? Anonymkode: 9d05f...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. november 2015 #33 Del Skrevet 7. november 2015 Haha, nei, du ser dødsheit ut. Sjalusikortet ble nettopp styrket. Kjør på, du. Men ton gjerne ned smi ke og tilbehør og sånn 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 7. november 2015 #34 Del Skrevet 7. november 2015 Her er den , synes dere jeg ser vulgær i den? *sipp*Anonymkode: 9d05f...e45oi, du har superfin midje! Syns ikke det ser vulgært ut, faktisk ! Puppene dine spretter heller ikke ut slik jeg så for meg! Det er jo lov å vise litt kløft? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #35 Del Skrevet 7. november 2015 Haha, nei, du ser dødsheit ut. Sjalusikortet ble nettopp styrket. Kjør på, du. Men ton gjerne ned smi ke og tilbehør og sånn Tusen takk, så du syns ikke det er for vulgært med sprekken? :P Anonymkode: 9d05f...e45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 7. november 2015 #36 Del Skrevet 7. november 2015 Synes du så flott ut TS! Skjønner ikke hva venninnene dine snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #37 Del Skrevet 7. november 2015 oi, du har superfin midje! Syns ikke det ser vulgært ut, faktisk ! Puppene dine spretter heller ikke ut slik jeg så for meg! Det er jo lov å vise litt kløft? Synes du så flott ut TS! Skjønner ikke hva venninnene dine snakker om. Tusen takk, nå ble jeg litt mer lettet. Nei de spretter som sagt ikke ut Anonymkode: 9d05f...e45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 7. november 2015 #38 Del Skrevet 7. november 2015 Se bilde oppfor, kan ikke gå i enda mer utringet vel? Kan du si din mening om denne kjolen? Er den for vulgær? Og om den er det, kan du komme med forslag til kjoler som passer kroppen min bedre?Anonymkode: 9d05f...e45Av en eller annen grunn, så var ikke fokuset mitt på brystene dine, noe som er jo veldig bra, den ser bra ut på deg, men likevel, så synes jeg at hoftepartiet/rumpe ditt er såpass stort at kjolen ikke ser så bra ut likevel. Men det er nå min mening Den er absolutt ikke for vulgær, men vil nok si at kjolen ikke passer helt til din type kroppsfasong Men ikke bli lei deg av hva jeg mener, om du synes kjolen er fin, så gå med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #39 Del Skrevet 7. november 2015 Av en eller annen grunn, så var ikke fokuset mitt på brystene dine, noe som er jo veldig bra, den ser bra ut på deg, men likevel, så synes jeg at hoftepartiet/rumpe ditt er såpass stort at kjolen ikke ser så bra ut likevel. Men det er nå min mening Den er absolutt ikke for vulgær, men vil nok si at kjolen ikke passer helt til din type kroppsfasong Men ikke bli lei deg av hva jeg mener, om du synes kjolen er fin, så gå med den Neida blir ikke lei meg, har du andre forslag til noe som passer min store rumpe bedre? Er jo bred i over hoftene og har stor rumpe Anonymkode: 9d05f...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 7. november 2015 #40 Del Skrevet 7. november 2015 Her er den , synes dere jeg ser vulgær i den?*snip*Anonymkode: 9d05f...e45Eg synes den var kjempefin på deg! Ikkje vulgær, men definitivt sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå