Sjela Skrevet 28. juni 2016 #1521 Del Skrevet 28. juni 2016 Er det ikke nå det er smart å ta med mannen på litt liggings for fort fremgang? Jeg har trua dette er spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 28. juni 2016 Forfatter #1522 Del Skrevet 28. juni 2016 1 time siden, Sjela skrev: Er det ikke nå det er smart å ta med mannen på litt liggings for fort fremgang? Jeg har trua dette er spennende Jeg har ganske vondt i underlivet, og er jo sånn åpningsmessig i aktiv fødsel, så tror det utgår. Aldri i verden om jeg hadde fått med mannen på det heller, for han har en frykt for å "poke" babyen, og nå er det jo faktisk en reell sjans for det Når det er sagt så var det sengevals som satt i gang riene i går Så det er bare å smøre seg med tålmodighet, selv om det ikke er min sterkeste side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 28. juni 2016 #1523 Del Skrevet 28. juni 2016 Heia heia Krysser for at det tar seg opp inatt! Får du hvile noe innimellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 28. juni 2016 #1524 Del Skrevet 28. juni 2016 Nå var det lenge siden jeg har vært her inne, og her har det jo skjedd en del ser jeg. Jeg har ikke termin før i slutten av juli, så jeg regner med å måtte gå en god stund til. Men har ikke hastverk. Har mye kynnere, menssmerter og er generelt utslitt. Men i følge jordmor så er jo alt mye verre gang nr 2 . Jeg kjenner også sånne rare roteringsbevegelser av baby, husker ikke det i det hele tatt med nr 1, men der var hodet festet fra uke 33 eller noe. Denne gangen så er det mye rotering og bevegelse i alle retninger fremdeles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 28. juni 2016 #1525 Del Skrevet 28. juni 2016 Trenger noen synspunkter. Går ut i permisjon 12. Juli men nå er jeg helt utslitt. Sover så dårlig om natta og går rundt i tåke. Er det innafor å be om en gradert sykemelding slik at jeg kan jobbe kortere dager? Etter jobb må jeg bare legge meg også føler jeg meg uvel. Har lyst til å holde ut men orker egentlig ikke tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 28. juni 2016 #1526 Del Skrevet 28. juni 2016 25 minutter siden, Frøken Vims skrev: Jeg har ganske vondt i underlivet, og er jo sånn åpningsmessig i aktiv fødsel, så tror det utgår. Aldri i verden om jeg hadde fått med mannen på det heller, for han har en frykt for å "poke" babyen, og nå er det jo faktisk en reell sjans for det Når det er sagt så var det sengevals som satt i gang riene i går Så det er bare å smøre seg med tålmodighet, selv om det ikke er min sterkeste side. Skjønner sant det. Tenkte ikke over at det er aktiv fødsel Virker som det er det eneste kjerringrådet som faktisk har effekt så jeg kommer nok til å ta med mannen på litt vals når det begynner å nærme seg jeg også 4 minutter siden, Chandra skrev: Trenger noen synspunkter. Går ut i permisjon 12. Juli men nå er jeg helt utslitt. Sover så dårlig om natta og går rundt i tåke. Er det innafor å be om en gradert sykemelding slik at jeg kan jobbe kortere dager? Etter jobb må jeg bare legge meg også føler jeg meg uvel. Har lyst til å holde ut men orker egentlig ikke tanken. Absolutt innafor! Om du tar 70 % får du 1 dag fri pluss ca 1 time kortere dager de resterende 4. Det har hjulpet masse på energien og kynnerne her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 28. juni 2016 Forfatter #1527 Del Skrevet 28. juni 2016 1 time siden, LempikasPromise skrev: Nå var det lenge siden jeg har vært her inne, og her har det jo skjedd en del ser jeg. Jeg har ikke termin før i slutten av juli, så jeg regner med å måtte gå en god stund til. Men har ikke hastverk. Har mye kynnere, menssmerter og er generelt utslitt. Men i følge jordmor så er jo alt mye verre gang nr 2 . Jeg kjenner også sånne rare roteringsbevegelser av baby, husker ikke det i det hele tatt med nr 1, men der var hodet festet fra uke 33 eller noe. Denne gangen så er det mye rotering og bevegelse i alle retninger fremdeles Høres kjent ut med kynnere, menssmerter og generelt utslitt. Jeg synes svangerskap nr 2 har vært mye tyngre selv, og har skjønt jeg ikke er alene om det. 1 time siden, Chandra skrev: Trenger noen synspunkter. Går ut i permisjon 12. Juli men nå er jeg helt utslitt. Sover så dårlig om natta og går rundt i tåke. Er det innafor å be om en gradert sykemelding slik at jeg kan jobbe kortere dager? Etter jobb må jeg bare legge meg også føler jeg meg uvel. Har lyst til å holde ut men orker egentlig ikke tanken. Det er definitivt innafor. Jeg hadde det på samme måte og holdt nok ut "for lenge" i etterpåklokskapens lys. Jeg fikk iallfall et nytt liv etter jeg ble sykemeldt, først 20, så 50 %. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 28. juni 2016 #1528 Del Skrevet 28. juni 2016 Får ikke redigert svaret mitt @Chandra men jeg mente selvsagt 30% og ikke 70% i eksempelet mitt. Jeg får bare skylde på pregnancy brain igjen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 29. juni 2016 #1529 Del Skrevet 29. juni 2016 9 timer siden, LempikasPromise skrev: Nå var det lenge siden jeg har vært her inne, og her har det jo skjedd en del ser jeg. Jeg har ikke termin før i slutten av juli, så jeg regner med å måtte gå en god stund til. Men har ikke hastverk. Har mye kynnere, menssmerter og er generelt utslitt. Men i følge jordmor så er jo alt mye verre gang nr 2 . Jeg kjenner også sånne rare roteringsbevegelser av baby, husker ikke det i det hele tatt med nr 1, men der var hodet festet fra uke 33 eller noe. Denne gangen så er det mye rotering og bevegelse i alle retninger fremdeles Svangerskap nummer to er virkelig tyngre, men tror det har noe med det at kroppen vår allerede har vært gjennom dette en gang før og vi allerede har et barn å ta oss av. Da har vi ikke den luksusen at man kan legge seg nedpå. Har også en god del kynnere og modningsrier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. juni 2016 #1530 Del Skrevet 29. juni 2016 Nå er det spennende hver gang jeg ser nye innlegg i denne tråden. Jeg synes andre gang på mange måter har vært lettere enn første gang. Men tror mye av det har å gjøre med at jeg er sinnsykt mye bedre trent nå enn jeg var med Vesla, og at jeg har trent jevnlig med PT underveis også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 29. juni 2016 #1531 Del Skrevet 29. juni 2016 Tusen takk for svar dere! Da bestiller jeg legetime. Får så dårlig samvittighet men vet det bare er tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. juni 2016 #1532 Del Skrevet 29. juni 2016 Jeg trenger hjelp til å velge stelleveske, for den jeg har sett meg ut er det ingen som har inne - og ingen av butikkene jeg har spurt om de vil ta inn har svart. Prosjekt stelleveske: denne eller denne eller denne??? Vognen er en Mountain Buggy Urban Jungle med grå vognbag og lilla sportsdel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 29. juni 2016 #1533 Del Skrevet 29. juni 2016 20 minutter siden, Nótt skrev: Jeg trenger hjelp til å velge stelleveske, for den jeg har sett meg ut er det ingen som har inne - og ingen av butikkene jeg har spurt om de vil ta inn har svart. Prosjekt stelleveske: denne eller denne eller denne??? Vognen er en Mountain Buggy Urban Jungle med grå vognbag og lilla sportsdel. Jeg stemmer for den første du linket til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. juni 2016 #1534 Del Skrevet 29. juni 2016 3 minutter siden, Chandra skrev: Jeg stemmer for den første du linket til. Takk. Har nå sittet og sett på de alle tre og tror jeg har fått meg en favoritt faktisk..... Den i midten, mer info om den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 29. juni 2016 Forfatter #1535 Del Skrevet 29. juni 2016 Etter bomtur på føden to netter på rad bestemte lillebror seg plutselig for å komme som ei kule kl 12 i dag. Heftig fødsel, men alt gikk på skinner og jeg fikk ikke så mye som et skrubbsår denne gangen 😃 3950 gram og 53 cm. Utslitt, takknemlig og lykkelig 💙 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 29. juni 2016 #1536 Del Skrevet 29. juni 2016 39 minutter siden, Frøken Vims skrev: Etter bomtur på føden to netter på rad bestemte lillebror seg plutselig for å komme som ei kule kl 12 i dag. Heftig fødsel, men alt gikk på skinner og jeg fikk ikke så mye som et skrubbsår denne gangen 😃 3950 gram og 53 cm. Utslitt, takknemlig og lykkelig 💙 Hurra! Gratulerer så mye med den lille gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 29. juni 2016 #1537 Del Skrevet 29. juni 2016 Gratulerer så mye @Frøken Vims!! Han er nok helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 29. juni 2016 #1538 Del Skrevet 29. juni 2016 Gratulerer @Frøken Vims !! Godt å høre at det ble en fin fødsel også! Nyt tiden! Må legge til en liten gratulerer for å være førstemann ut her også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. juni 2016 #1539 Del Skrevet 29. juni 2016 47 minutter siden, Frøken Vims skrev: Etter bomtur på føden to netter på rad bestemte lillebror seg plutselig for å komme som ei kule kl 12 i dag. Heftig fødsel, men alt gikk på skinner og jeg fikk ikke så mye som et skrubbsår denne gangen 😃 3950 gram og 53 cm. Utslitt, takknemlig og lykkelig 💙 Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 29. juni 2016 #1540 Del Skrevet 29. juni 2016 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå