twinmom95 Skrevet 13. april 2016 #1341 Del Skrevet 13. april 2016 Ariel skrev på bloggen at hun har flyttet ut fra SE, og Isabel shirog raad skal ha det til at hun ble kastet ut derfra. Ikke vet jeg hva som stemmer men hun klikker på " nettmobbere " så er hun den værste selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. april 2016 #1342 Del Skrevet 13. april 2016 17 minutter siden, twinmom95 skrev: Ariel skrev på bloggen at hun har flyttet ut fra SE, og Isabel shirog raad skal ha det til at hun ble kastet ut derfra. Ikke vet jeg hva som stemmer men hun klikker på " nettmobbere " så er hun den værste selv Hvorfor skriver du Shirog? Hun heter ikke det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinmom95 Skrevet 13. april 2016 #1343 Del Skrevet 13. april 2016 4 minutter siden, smalls skrev: Hvorfor skriver du Shirog? Hun heter ikke det. Jo, hun heter Isabel shirog raad. Noe mer du lurte på? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 13. april 2016 #1344 Del Skrevet 13. april 2016 Hvorfor henger folk seg så veldig opp i dette med navnet? Jeg hadde en venn som skiftet navn en gang, det er helt merkelig for folk rundt når en som en gang het ståle nå skal hete henrik. Vedkommende vil alltid være ståle for meg, jeg kaller han fortsatt for det, selv etter flere år. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 13. april 2016 #1345 Del Skrevet 13. april 2016 Sraad prøver å starte en bloggkrig med alle for å holde seg på topp. At hun ikke kan ta litt selvinnsikt når hun nesten ukentlig er i krangel med en annen blogger... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. april 2016 #1346 Del Skrevet 13. april 2016 3 timer siden, twinmom95 skrev: Jo, hun heter Isabel shirog raad. Noe mer du lurte på? Hun heter faktisk ikke det. Hun heter Isabel Sraad. Noe mer du lurte på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 13. april 2016 #1347 Del Skrevet 13. april 2016 2 minutter siden, smalls skrev: Hun heter faktisk ikke det. Hun heter Isabel Sraad. Noe mer du lurte på? Nei, hun heter Isabel S. Raad. S står for Shiroq På samme måte som at hvis du heter Anne Berit Kloster så kan du skrive Anne B. Kloster 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 13. april 2016 #1348 Del Skrevet 13. april 2016 3 timer siden, Nutz skrev: Hvorfor henger folk seg så veldig opp i dette med navnet? Jeg hadde en venn som skiftet navn en gang, det er helt merkelig for folk rundt når en som en gang het ståle nå skal hete henrik. Vedkommende vil alltid være ståle for meg, jeg kaller han fortsatt for det, selv etter flere år. Hvis han byttet navn pga han hater fornavnet sitt, så syns jeg det er litt dårlig gjort å kalle han for det navnet. De fleste bytter fornavn fordi de hater det. Det er merkelig, men jeg hadde brukt det nye navnet hvis vedkommende ønsket det 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 13. april 2016 #1349 Del Skrevet 13. april 2016 4 timer siden, Nutz skrev: Hvorfor henger folk seg så veldig opp i dette med navnet? Jeg hadde en venn som skiftet navn en gang, det er helt merkelig for folk rundt når en som en gang het ståle nå skal hete henrik. Vedkommende vil alltid være ståle for meg, jeg kaller han fortsatt for det, selv etter flere år. Hvis du har kjent ham lenge forstår jeg at han alltid vil føles som Ståle for deg, nettopp fordi du har kalt ham Ståle lenge. Har du kjent Isabel lenge som Shirog, eller har du funnet ut at hun het Shirog etter at du hørte henne selv/alle rundt henne kalle henne Isabel? Det er som regel en god grunn til at folk bytter navn, og da synes jeg man skal gjøre sitt beste for å innrette seg etter dette. Det er mange av Isabels valg man har grunn til å kritisere, men akkurat dette synes jeg man bør respektere. Det er sannsynligvis kun for å trykke på et ømt punkt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 13. april 2016 #1350 Del Skrevet 13. april 2016 5 minutter siden, super-s skrev: Hvis du har kjent ham lenge forstår jeg at han alltid vil føles som Ståle for deg, nettopp fordi du har kalt ham Ståle lenge. Har du kjent Isabel lenge som Shirog, eller har du funnet ut at hun het Shirog etter at du hørte henne selv/alle rundt henne kalle henne Isabel? Det er som regel en god grunn til at folk bytter navn, og da synes jeg man skal gjøre sitt beste for å innrette seg etter dette. Det er mange av Isabels valg man har grunn til å kritisere, men akkurat dette synes jeg man bør respektere. Det er sannsynligvis kun for å trykke på et ømt punkt. Jeg kaller henne isabel, jeg bare tenkte på sånn generelt. Jeg snakket om en god venn av meg og det var veldig rart å plutselig skulle bruke et helt annet navn. Føles unaturlig. Er sikkert noen i denne tråden som kjenner isabel fra før og da skjønner jeg det er naturlig å kalle henne shirog. Det er ikke nødvendigvis negativt ment. Ellers syntes jeg det virker som om isabel prøver å rømme fra den hun var på alle mulige måter. Hun har skiftet by, navn og utseende. Det kan virke provoserende på mange og DA kan det være noen vil holde henne litt igjen og kalle henne ved sitt gamle navn. Så lenge hun fortsatt har dette som et mellomnavn, så syntes jeg det er greit. Hun har så vidt jeg har forstått ikke fjernet shirog, bare lagt til et nytt fornavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briannaa Skrevet 13. april 2016 #1351 Del Skrevet 13. april 2016 Litt av et drama de holder på med Ariel, (kjæresten til daniel, bror til pierre) Skrev et innlegg om "kjære toppblogger", hvor hun uten å nevne navn langet ut om det ene og det andre "toppbloggeren" gjorde galt. Isabel lagde et sinna-innlegg hvor hun åpenbart var irritert over Ariel som hadde skrevet innlegget om sophie elise (trodde isabel). I kommentarfeltet skrev Isabel til og med at hun hadde printscreen av en samtale som beviste det. Da svarte Ariel igjen med at det var bare tull alt sammen, og at innlegget nesten heller var rettet mot isabel, og at hun og SE var venner! Men daniel hadde skrevet til Pierre at innlegget gjaldt SE, for å unngå krangel med sin bror Gud, altså 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinmom95 Skrevet 13. april 2016 #1352 Del Skrevet 13. april 2016 1 time siden, smalls skrev: Hun heter faktisk ikke det. Hun heter Isabel Sraad. Noe mer du lurte på? Værsåsnill å oppdater deg, dette blir nesten litt flaut. Hun har shirog som mellomnavn. For en merkelig ting og måtte diskutere, herregud. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 13. april 2016 #1353 Del Skrevet 13. april 2016 Har Isabel sletta det innlegget? Finner det ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 13. april 2016 #1354 Del Skrevet 13. april 2016 Hahaha. Åååååh hahaha. Jeg var innom bloggen til Ariel nå. Ser at typen har fridd til henne. Ting Isabel drømmer om å kunne blogge om skjer nå på hennes argeste konkurrents blogg. Man kan jo ikke annet enn å godte seg lit. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 13. april 2016 #1355 Del Skrevet 13. april 2016 Den 10.3.2016 at 14.44, hockeyfrue skrev: 31 minutter siden, Nutz skrev: Hahaha. Åååååh hahaha. Jeg var innom bloggen til Ariel nå. Ser at typen har fridd til henne. Ting Isabel drømmer om å kunne blogge om skjer nå på hennes argeste konkurrents blogg. Man kan jo ikke annet enn å godte seg lit. Men... er dtte ekte, eller er det kun pr-stunt for å fyre opp konflikten med Isabel? Kan ikke skjønne hvordan han har råd til en sånn ring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 13. april 2016 #1356 Del Skrevet 13. april 2016 5 minutter siden, Superblomst skrev: Men... er dtte ekte, eller er det kun pr-stunt for å fyre opp konflikten med Isabel? Kan ikke skjønne hvordan han har råd til en sånn ring Man tjener ganske greit på å tattovere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 13. april 2016 #1357 Del Skrevet 13. april 2016 3 timer siden, strawberryjaw skrev: Har Isabel sletta det innlegget? Finner det ikke jeg. Yes.. Hun pleier jo aldri å stå for hva hun sier.. (skriver) FEIG. Fint ska det være med halve rævva utenfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briannaa Skrevet 13. april 2016 #1358 Del Skrevet 13. april 2016 Isabel svarer i kommentarfeltet på innlegget "Hvorfor er du så bitter" : Vel... Pierre er ikke akkurat overrasket, og han har ingen kontakt med Ariel. Det har han ikke hatt på lenge heller, og det siden før vi ble sammen. Du kan vel regne det ut selv, hehe Ikke så fan, om man kan si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 13. april 2016 #1359 Del Skrevet 13. april 2016 Hva var det Isabel skrev i det innlegget? Fikk det ikke med meg, jeg visste det ikke var bra å kutte ut internett i et par dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 13. april 2016 #1360 Del Skrevet 13. april 2016 22 minutter siden, Superblomst skrev: Men... er dtte ekte, eller er det kun pr-stunt for å fyre opp konflikten med Isabel? Kan ikke skjønne hvordan han har råd til en sånn ring Hvor mye koster en sånn ring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg