frostrøyk Skrevet 16. mars 2016 #1081 Del Skrevet 16. mars 2016 Nytt innlegg på bloggen om et TV-program hun skal være med på (meeen hun kan ikke kan si hva det er)... Det var uansett jo lett å finne ut av, - når man ser på bildene av rommet, menneskene, løgndetektoren og ikke minst logoen til programmet på veggen i bakgrunnen.. http://www.nrk.no/sognogfjordane/skal-tyne-folk-i-logndetektor-i-nytt-program-1.12839266 Det er en link i artikkelen hvor man får se en pilot av serien. Der er blant annet Audun Sørseth fra Paradise... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 16. mars 2016 #1082 Del Skrevet 16. mars 2016 15 minutter siden, frostrøyk skrev: Nytt innlegg på bloggen om et TV-program hun skal være med på (meeen hun kan ikke kan si hva det er)... Det var uansett jo lett å finne ut av, - når man ser på bildene av rommet, menneskene, løgndetektoren og ikke minst logoen til programmet på veggen i bakgrunnen.. http://www.nrk.no/sognogfjordane/skal-tyne-folk-i-logndetektor-i-nytt-program-1.12839266 Det er en link i artikkelen hvor man får se en pilot av serien. Der er blant annet Audun Sørseth fra Paradise... Hadde vært gøy om hu fikk spm som går på disse clickbait innleggene "gjør du ALT for at folk skal klikke seg inn på bloggen?" 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frostrøyk Skrevet 16. mars 2016 #1083 Del Skrevet 16. mars 2016 10 minutter siden, frksølekopp skrev: Hadde vært gøy om hu fikk spm som går på disse clickbait innleggene "gjør du ALT for at folk skal klikke seg inn på bloggen?" Ja.. Og kanskje hun får spørsmål om hun er fornøyd med den nye nesen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linkan Skrevet 17. mars 2016 #1084 Del Skrevet 17. mars 2016 Det virker som at man selv må sende inn søknad for å få bli med på tv-serien? Da hadde ikke jeg skrytt så mye av det, altså... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frostrøyk Skrevet 17. mars 2016 #1085 Del Skrevet 17. mars 2016 4 timer siden, linkan skrev: Det virker som at man selv må sende inn søknad for å få bli med på tv-serien? Da hadde ikke jeg skrytt så mye av det, altså... Hah ja, det står det 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 17. mars 2016 #1086 Del Skrevet 17. mars 2016 Hun som ikke liker vgtv panelet fordi hun føler de latterliggjør henne. Jeg tror ikke spørsmålene i dette programmet er "Er favorittfargen din blå?" og "Er du en superkjendis?". Det skal jo sikkert være morsomt og underholdende, så ser for meg at det er noen spørsmål for å stille henne til veggs. Men hvis det er spilt inn allerede og hun er fornøyd med å være med i programmet, så er det vel bare vanlige kjedelige spørsmål. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 17. mars 2016 #1087 Del Skrevet 17. mars 2016 14 timer siden, mjauritz skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 17. mars 2016 #1088 Del Skrevet 17. mars 2016 1 time siden, super-s skrev: Hun som ikke liker vgtv panelet fordi hun føler de latterliggjør henne. Jeg tror ikke spørsmålene i dette programmet er "Er favorittfargen din blå?" og "Er du en superkjendis?". Det skal jo sikkert være morsomt og underholdende, så ser for meg at det er noen spørsmål for å stille henne til veggs. Men hvis det er spilt inn allerede og hun er fornøyd med å være med i programmet, så er det vel bare vanlige kjedelige spørsmål. Hun har sikkert tatt med en liste over spørsmål de ikke skal bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBNS Skrevet 17. mars 2016 #1089 Del Skrevet 17. mars 2016 Den 16. mars 2016 at 12.18, Pizzaface skrev: Så rart. Jeg googlet for å se Sophie Elises gamle nese, og fant et blogginnlegg hun skrev om den første operasjonen i Juni 2014, og at hun ble misfornøyd fordi de bare gjorde nesa kortere. Den første kommentaren til innlegget er skrevet av Isabel, og hun skriver at hun skal operere nesa "til vinteren". Beklager link til bloggen: http://sophieelise.blogg.no/1402411866_neseoperasjon__min_hi.html Hva er rart med det? Hvis du tenke på at hun ikke tok operasjonen den vinteren likevel, så kan jo det være fordi hun ikke hadde råd, fordi noen klarte å snakke henne ut av det (det er jo tross alt ikke så lenge siden hun satt på tv og skrøyt av at hun var 100% naturlig, så kanskje hun satte pris på den naturlige looken en gang i tiden) eller kanskje hun trakk seg i siste liten. Synes ikke det er så rart at det ikke ble noe av da hvertfall jeg setter mine penger på at hun ikke hadde råd til å bruke 40-50000 på neseoperasjon for noen år tilbake. Tror den eneste grunnen til at hun har tatt helt av med operasjoner dette året er fordi hun har råd til det akkurat nå. Når bloggeventyret er over, så er det vel tilbake til butikkjobb eller sykehjem, og da hadde sikkert disse operasjonene blitt et mye større spareprosjekt. 16 timer siden, L´issi skrev: En annen ting.. Noen flere som synes Martine så SMASHING ut på premierefesten? Greit hun har operert puppene og tidligere fyllt i leppene (som jeg forøvrig håper hun har sluttet med) men herregud så mye mer naturlig og flott hun er i forhold til "Bella".. Hun stråler mer uten P enn med, er i allefall helt sikkert! Og flott med ei som ikke har behov for å flashe kløfta ved enhver anledning👍 Helt enig!! Hun så kjempebra ut. Classy outfit. Rent utseendemessig så har jo Martine vært hakket foran Isabel hele veien synes jeg. Tror fortsatt hun injiserer leppene sine da :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 17. mars 2016 #1090 Del Skrevet 17. mars 2016 15 minutter siden, KBNS skrev: Hva er rart med det? Hvis du tenke på at hun ikke tok operasjonen den vinteren likevel, så kan jo det være fordi hun ikke hadde råd, fordi noen klarte å snakke henne ut av det (det er jo tross alt ikke så lenge siden hun satt på tv og skrøyt av at hun var 100% naturlig, så kanskje hun satte pris på den naturlige looken en gang i tiden) eller kanskje hun trakk seg i siste liten. Synes ikke det er så rart at det ikke ble noe av da hvertfall jeg setter mine penger på at hun ikke hadde råd til å bruke 40-50000 på neseoperasjon for noen år tilbake. Tror den eneste grunnen til at hun har tatt helt av med operasjoner dette året er fordi hun har råd til det akkurat nå. Når bloggeventyret er over, så er det vel tilbake til butikkjobb eller sykehjem, og da hadde sikkert disse operasjonene blitt et mye større spareprosjekt. Helt enig!! Hun så kjempebra ut. Classy outfit. Rent utseendemessig så har jo Martine vært hakket foran Isabel hele veien synes jeg. Tror fortsatt hun injiserer leppene sine da :-/ Men er vel en grunn til hun har operert seg i utlandet og ikke i Norge? Tenker det kanskje er pga pengene. Operere seg i utlandet er mye billigere enn i Norge. Men Martine var veldig flott ja Isabel så veldig stram ut i maska. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBNS Skrevet 17. mars 2016 #1091 Del Skrevet 17. mars 2016 11 minutter siden, LeilaS skrev: Men er vel en grunn til hun har operert seg i utlandet og ikke i Norge? Tenker det kanskje er pga pengene. Operere seg i utlandet er mye billigere enn i Norge. Men Martine var veldig flott ja Isabel så veldig stram ut i maska. Ja, det er helt sikkert billigere i utlandet. Men i det innlegget til SE som ble linket her, så skrev hun jo at hun vil ta operasjonen i utlandet neste gang (hun dro vel til Spania for å ha en konsultasjon eller noe engang?), så det kan jo også hende at kirurger i Norge ikke er like drevne på området som de i utlandet. Jeg aner ikke, kan ingenting om plastiske operasjoner men det er jo ikke tvil om at Isabel har en ok lønn, det tror jeg. Selv om hun er en elendig blogger på mange måter, så har hun jo denne avtalen sin med side 2, og jeg tror dessverre de kan tilby ganske lukrative avtaler til sine bloggere, så jeg tviler ikke på at Isabel får rundt 1 mill utbetalt altså. Men jeg vet jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pizzaface Skrevet 17. mars 2016 #1092 Del Skrevet 17. mars 2016 KBNS- Jeg synes ikke det er rart at hun måtte vente. Det er da fullt forståelig med tanke på kostnaden. Det jeg synes er rart er at det her viser at Isabel tydeligvis har pleid å lese bloggen til Sophie Elise og muligens så opp til henne kontrastert mot at de begge nå er toppbloggere og slenger med oppblåste lepper når det gjelder hverandres plastiske kirurgi. Jeg tenker også at det er rart i retrospekt at Sophie Elise klager over at nesa bare ble gjort kortere, og at det tilsynelatende er akkurat det som har skjedd med Isabel nå, til tross for at hun valgte å operere nesa i Tyrkia. Sophie Elise klaget på resultatet, og det er muligens i frykt for at det skulle skje med henne også at Isabel valgte Tyrkia. Likevel ble nesa "bare kortere". Det at kommentaren ble skrevet for nesten to år siden er interessant av flere grunner, men at hun utsatte operasjonen reagerte jeg ikke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 17. mars 2016 #1093 Del Skrevet 17. mars 2016 Litt off topick, men hvor får Side2 penger fra? Siden de kan gi bloggerne de samarbeider med mye penger? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBNS Skrevet 17. mars 2016 #1094 Del Skrevet 17. mars 2016 7 timer siden, Pizzaface skrev: KBNS- Jeg synes ikke det er rart at hun måtte vente. Det er da fullt forståelig med tanke på kostnaden. Det jeg synes er rart er at det her viser at Isabel tydeligvis har pleid å lese bloggen til Sophie Elise og muligens så opp til henne kontrastert mot at de begge nå er toppbloggere og slenger med oppblåste lepper når det gjelder hverandres plastiske kirurgi. Jeg tenker også at det er rart i retrospekt at Sophie Elise klager over at nesa bare ble gjort kortere, og at det tilsynelatende er akkurat det som har skjedd med Isabel nå, til tross for at hun valgte å operere nesa i Tyrkia. Sophie Elise klaget på resultatet, og det er muligens i frykt for at det skulle skje med henne også at Isabel valgte Tyrkia. Likevel ble nesa "bare kortere". Det at kommentaren ble skrevet for nesten to år siden er interessant av flere grunner, men at hun utsatte operasjonen reagerte jeg ikke på. Da skjønner jeg, og er enig i at det var rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 17. mars 2016 #1095 Del Skrevet 17. mars 2016 Jeg syns det er SÅ DEILIG at der ny sesong med PH nå, føler fokuset blir litt mindre på Isabel og Pierre. Merker det jo på denne tråden og, den er mindre aktiv enn den var før PH startet. Håper det fortsetter og dale nedover for de og at hele Norge glemmer de. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilythorne Skrevet 17. mars 2016 #1096 Del Skrevet 17. mars 2016 Jeg får litt sånn Heidi Montag og Spencer Pratt følelse av disse to. Plutselig er det ingen som bryr seg lengre. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 18. mars 2016 #1097 Del Skrevet 18. mars 2016 9 timer siden, emilythorne skrev: Jeg får litt sånn Heidi Montag og Spencer Pratt følelse av disse to. Plutselig er det ingen som bryr seg lengre. Enig. Nå tror jeg veldig mange er mer opptatt av årets sesong og håper folk bare glemmer de og ikke gidder å klikke seg inn på bloggen. Helt hysterisk hvordan hun prøver å få folk inn på bloggen via instagram og snap. "Nytt innlegg på bloggen" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 18. mars 2016 #1098 Del Skrevet 18. mars 2016 Den Saturday, March 05, 2016 at 20.37, marizz skrev: Skjønner ikke hva som skjer med siteringa.. Skulle ikke sitere noen. Får ikke bort denne boksen heller!! Faens tull det er å skrive fra telefonen! Anyway: Ser Isabel driver og skriver på snap om årets Paradise hotel "Ler mer av dem enn med dem" eeh var ikke den litt frekk? Som om hun er noe bedre! Hva er vitsen med å gjøre narr av årets Ph deltakere? Makan til kjerring 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 18. mars 2016 #1099 Del Skrevet 18. mars 2016 2 minutter siden, Sitronmelis skrev: Skjønner ikke hva som skjer med siteringa.. Skulle ikke sitere noen. Får ikke bort denne boksen heller!! Faens tull det er å skrive fra telefonen! Anyway: Ser Isabel driver og skriver på snap om årets Paradise hotel "Ler mer av dem enn med dem" eeh var ikke den litt frekk? Som om hun er noe bedre! Hva er vitsen med å gjøre narr av årets Ph deltakere? Makan til kjerring Vi (i alle fall jeg) lo mer av dem enn med dem i fjor også. Inkludert Isabel. Det er det de fleste gjør med PH. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 18. mars 2016 #1100 Del Skrevet 18. mars 2016 4 minutter siden, super-s skrev: Vi (i alle fall jeg) lo mer av dem enn med dem i fjor også. Inkludert Isabel. Det er det de fleste gjør med PH. Ja men det virket som at hun tror sesongen deres var mye bedre ved å uttale seg slik. At de i år liksom er så dumme elns. Det virket frekt! Redd for at alle skal glemme henne sikkert så da rakker hun heller ned på årets deltakere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg