The Kitten Skrevet 15. mars 2016 #1041 Del Skrevet 15. mars 2016 5 minutter siden, twinmom95 skrev: " meg på bloggerne ?" Skriver hun på insta nå, garantert clickbait!!! Var innom for å se om veskekommentaren min ble godkjent. Noe den selvfølgelig ikke har blitt, Mens jeg var der fikk jeg greie på at hun mener at å være med på Bloggerne hadde "passet helt sinnsykt perfekt til henne" for da kan hun gå og filme seg selv og være i sitt rette element. Dette er henne måte å hinte til TV2 på om at de burde ha henne med i neste sesong. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 15. mars 2016 #1042 Del Skrevet 15. mars 2016 Oh no håper ikke det skjer!!!😧 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LouiseL Skrevet 16. mars 2016 #1043 Del Skrevet 16. mars 2016 Isabel slår meg som typen som hadde annonsert overalt i sosiale medier at hun har anskaffet seg en Chanel veske. Jeg støtter ikke fake merkevarer, og håper ikke den er falsk. Kan jo tenkes hun har lånt den av en venninne også da. Men ja, hvis det er hennes så tror jeg ikke den er helt ekte med tanke på at jeg tror hun hadde lagt ut kjøpet etter 2 sek overalt i some. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 16. mars 2016 #1044 Del Skrevet 16. mars 2016 Håper inderlig ikke at hun skal bære med på Bloggeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 16. mars 2016 #1045 Del Skrevet 16. mars 2016 http://m.dinside.no/873073/dyrt-aa-kjope-falske-merkevarer Hun får holde veskene sine i Norge da, hvis hun ikke vil ha bøter eller havne i fengsel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 16. mars 2016 #1046 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Jeg håper virkelig ikke at hun får være med på bloggerne. Jeg følger ikke med på det, for jeg har ikke den kanalen, men 1: egoet hennes kommer til å komme på et enda høyere nivå, 2: Hun er ikke en ordentlig blogger, hun lever på clickbait, og 3: hun er et elendig forbilde. Hvis tv2 synker så lavt så håper jeg de får refs. Edit: feil sitering Endret 16. mars 2016 av super-s 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pizzaface Skrevet 16. mars 2016 #1047 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Så rart. Jeg googlet for å se Sophie Elises gamle nese, og fant et blogginnlegg hun skrev om den første operasjonen i Juni 2014, og at hun ble misfornøyd fordi de bare gjorde nesa kortere. Den første kommentaren til innlegget er skrevet av Isabel, og hun skriver at hun skal operere nesa "til vinteren". Beklager link til bloggen: http://sophieelise.blogg.no/1402411866_neseoperasjon__min_hi.html Endret 16. mars 2016 av Pizzaface leif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 16. mars 2016 #1048 Del Skrevet 16. mars 2016 3 timer siden, super-s skrev: Jeg håper virkelig ikke at hun får være med på bloggerne. Jeg følger ikke med på det, for jeg har ikke den kanalen, men 1: egoet hennes kommer til å komme på et enda høyere nivå, 2: Hun er ikke en ordentlig blogger, hun lever på clickbait, og 3: hun er et elendig forbilde. Hvis tv2 synker så lavt så håper jeg de får refs. Edit: feil sitering Da sender jeg klagebrev med en eneste gang! Tenk , egoet hennes kommer til å skyte til himmels og hun kommer nok bare til å skryte av hvor famous hun er, hvor stor blogg hun har, penger, haters gonna hate osv. Urk! Nei, det vil jeg ikke se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 16. mars 2016 #1049 Del Skrevet 16. mars 2016 Så mye som hun skryter av hvor "nyrik" hun er så vil jeg nok gå utifra at Chanel vesken hun viste frem på PH premierefesten er fake. Jeg har en slik veske (ekte, selvfølgelig) og den kostet nok til at om hun skryter av LV kortholder og Louboutin sko så hadde hun glatt skrytt over hvor mye hun hadde brukt på den veska. Hun hadde i det minste vist den frem mye mer. Jeg så den bare i 2 sekunder på snap, og ærlig talt.. Det kan være den er lånt, men da har hun gitt uttrykk for at det er hennes. BTW, så at Pierre truet med å legge ut mitt navn (en av kommentarene var fra meg. Jeg var faktisk ikke mer stygg enn at jeg skreiv at jeg fikk tydelige MJ assosiasjoner, men hallo han ville jo ha feedback, hahah). Kunne ønske han gjorde det, da hadde jeg gjort alt i min makt for at den ikke skulle blitt henlagt. Jeg kan ikke tenke meg bedre brukte penger enn en advokat mot Pierre! Kan også legge til at jeg har litt kontakter i det miljøet de desperat prøver å bli en del av, men de er sett veldig ned på. Man kan se det på hvilke arrangementer og events de er invitert på - INGEN som ikke alle de andre PH deltagerne som har landet på jorda igjen er invitert på. Man kan si mye om dem, men hun driver per dags dato en av Norges mest leste blogger, og ønsker desperat å være i rampelyset, så om hun hadde vært det spor interessant hadde hun vært mer i mediebildet. Det er bare hun selv og Side2 som skriver om henne (og hun blogger jo for Side2?). Ser jo det når hun har skrevet "kontrakt som modell". Hun jobber jo ikke som modell, ingen har ville tatt bilder av henne. Ser hun ikke akkurat på reklameplakater rundt om i byen.. Og dette skrøt hun så mye av.. Blir hun ikke flau? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 16. mars 2016 #1050 Del Skrevet 16. mars 2016 9 minutter siden, mjauritz skrev: Så mye som hun skryter av hvor "nyrik" hun er så vil jeg nok gå utifra at Chanel vesken hun viste frem på PH premierefesten er fake. Jeg har en slik veske (ekte, selvfølgelig) og den kostet nok til at om hun skryter av LV kortholder og Louboutin sko så hadde hun glatt skrytt over hvor mye hun hadde brukt på den veska. Hun hadde i det minste vist den frem mye mer. Jeg så den bare i 2 sekunder på snap, og ærlig talt.. Det kan være den er lånt, men da har hun gitt uttrykk for at det er hennes. BTW, så at Pierre truet med å legge ut mitt navn (en av kommentarene var fra meg. Jeg var faktisk ikke mer stygg enn at jeg skreiv at jeg fikk tydelige MJ assosiasjoner, men hallo han ville jo ha feedback, hahah). Kunne ønske han gjorde det, da hadde jeg gjort alt i min makt for at den ikke skulle blitt henlagt. Jeg kan ikke tenke meg bedre brukte penger enn en advokat mot Pierre! Kan også legge til at jeg har litt kontakter i det miljøet de desperat prøver å bli en del av, men de er sett veldig ned på. Man kan se det på hvilke arrangementer og events de er invitert på - INGEN som ikke alle de andre PH deltagerne som har landet på jorda igjen er invitert på. Man kan si mye om dem, men hun driver per dags dato en av Norges mest leste blogger, og ønsker desperat å være i rampelyset, så om hun hadde vært det spor interessant hadde hun vært mer i mediebildet. Det er bare hun selv og Side2 som skriver om henne (og hun blogger jo for Side2?). Ser jo det når hun har skrevet "kontrakt som modell". Hun jobber jo ikke som modell, ingen har ville tatt bilder av henne. Ser hun ikke akkurat på reklameplakater rundt om i byen.. Og dette skrøt hun så mye av.. Blir hun ikke flau? Herregud, blir så matt av Pierre. Som driver å truer med å henge ut folk så fort de får noen negative kommentarer. Har så lyst til å skrive en LANG kommentar til de, men hell no! Gir ikke de klikk. Vil ikke være med på å gi de klikk og mer penger. Angående den veska, hadde den vært ekte, så hadde hun GARANTERT vist og skryt mer ja. Sikkert skryt av prisen også. Ganske flaut hun skryter av å være nyrik, men kjøper falsk veske lol. Ganske flaut hun tror hun er en superkjendis, men er lite i media og er som du sier, bare henne selv og Side2 som skriver om henne. Igjen, lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hockeyfrue Skrevet 16. mars 2016 #1051 Del Skrevet 16. mars 2016 Jeg skrev også en kommentar til henne om at vesken er fake, men den ble selvfølgelig ikke godkjent. Jeg har to Céline vesker selv, og både håndtaket, sømmen rundt glidelåsen og logoen er annerledes enn på en ekte. Dessuten er også dustbagen ulik de to jeg har. Så innmari pinlig å legge ut en fake veske og lyve om at den er ekte! Håper nesten at hun har blitt lurt, det er mindre pinlig for henne enn å late som om hun er noe hun ikke er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 16. mars 2016 #1052 Del Skrevet 16. mars 2016 Jeg ler meg ihjel av alle kommentarene hun har blitt spammet med på det siste bildet på IG. Har det blitt en trend å skrive "jeg elsker bloggen din. Endelig et forbilde som viser at menneskekroppen er j*vlig. Du har inspirert meg til..." og så sarkastiske, komiske kommentarer? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 16. mars 2016 #1053 Del Skrevet 16. mars 2016 Åååå fy! Kommentarfeltet hennes på IG nå! Bilet blir nok slettet ASAP, men herre! Hun blir skikkelig latterliggjort! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 16. mars 2016 #1054 Del Skrevet 16. mars 2016 Alle fjortisene som var superfan er plutselig hatere? Hvordan skjedde dette? Fått andre forbilder på nye sesongen av PH? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 16. mars 2016 #1055 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Hahah! Jeg får helt vondt i magen av dette! Pierre sitt kommentarfelt er spammet med; "Det beste med å ha en kjæreste uten selvironi...." Han har ikke rukket å rydde kommentarfeltet for stygge kommentarer enda, så her er det mye gull. Endret 16. mars 2016 av mjauritz 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 16. mars 2016 #1056 Del Skrevet 16. mars 2016 2 minutter siden, mjauritz skrev: Hahah! Jeg får helt vondt i magen av dette! Pierre sitt kommentarfelt er spammet med; "Det beste med å ha en kjæreste uten selvironi...." Han har ikke rukket å rydde kommentarfeltet for stygge kommentarer enda, så her er det mye gull. popcorn moment det her, jo! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 16. mars 2016 #1057 Del Skrevet 16. mars 2016 12 minutter siden, mjauritz skrev: Hahah! Jeg får helt vondt i magen av dette! Pierre sitt kommentarfelt er spammet med; "Det beste med å ha en kjæreste uten selvironi...." Han har ikke rukket å rydde kommentarfeltet for stygge kommentarer enda, så her er det mye gull. Hahaha! Fantastisk! Hvor kommer dette fra at alle skriver dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 16. mars 2016 #1058 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) 1 minutt siden, mm456 skrev: Hahaha! Fantastisk! Hvor kommer dette fra at alle skriver dette? Jeg aner ikke! Men ser nå i kommentarfeltet til Pierre at ei har skrevet om veska hennes! Åhh, det er stygt å le av, men er det NOEN som fortjener dette så! Jeg tror det er VGTV rampelys som har satt dette igang! Haha snakk om "karma is a bitch" for dem! (siden de bruker det uttrykket hele tiden) Endret 16. mars 2016 av mjauritz 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 16. mars 2016 #1059 Del Skrevet 16. mars 2016 Det er Mads Hansen som spiller på Mjøndalen som har spamwednesday. Han oppfordret alle på snap å spamme dem på insta. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 16. mars 2016 #1060 Del Skrevet 16. mars 2016 5 minutter siden, mjauritz skrev: Jeg aner ikke! Men ser nå i kommentarfeltet til Pierre at ei har skrevet om veska hennes! Åhh, det er stygt å le av, men er det NOEN som fortjener dette så! Jeg tror det er VGTV rampelys som har satt dette igang! Haha snakk om "karma is a bitch" for dem! (siden de bruker det uttrykket hele tiden) Hahaha fantastisk! Jeg elsker VGTV Rampelys! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg