Miranda16 Skrevet 12. mars 2016 #781 Del Skrevet 12. mars 2016 Et øyeblikk siden, Honey Dew skrev: Nesen av også altfor kort og passet ikke til ansiktet hennes Klarer ikke sette fingern på det, men er på en måte ikke proporsjonalt med resten av ansiktet, vet bare ikke?? Mulig det bare er fordi det er så nytt å se henne med den nesten? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 12. mars 2016 #782 Del Skrevet 12. mars 2016 What?! Oi, det var stor forandring! Må ærlig si at hun var finere før! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 12. mars 2016 #783 Del Skrevet 12. mars 2016 Så ut til at hun benyttet anledningen til å fylle på med litt restylane i tillegg.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 12. mars 2016 #784 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Tittet litt på instagrammen til den klinikken i tråden om SE, og det virket som de laget prikk like neser til alle. Veldig korte og oppstopper liksom. Blir litt dokkete for meg, men får jo håpe hun er fornøyd selv. Leste noe statistikk om at veldig mange er misfornøyde etter neseoperasjoner.. Endret 12. mars 2016 av SoftKitty 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 12. mars 2016 #785 Del Skrevet 12. mars 2016 1 minutt siden, SoftKitty skrev: Tittet litt på instagrammen til den klinikken i tråden om SE, og det virket som de laget prikk like neser til alle. Veldig korte og oppstopper liksom. Blir litt dokkete for meg, men får jo håpe hun er fornøyd selv. Leste noe statistikk om at veldig mange er misfornøyde etter neseoperasjoner.. Kan du være så snill og linke klinikken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 12. mars 2016 #786 Del Skrevet 12. mars 2016 Oiii det ble STOR FORSKJELL :O Ikke til å kjenne igjen jo!! Det var mye finere før! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 12. mars 2016 #787 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) 50 minutter siden, Miranda16 skrev: Kan du være så snill og linke klinikken? http://www.comfortzonesurgery.com På videoen kan du se blant annet fra pasientvillaen og rommet som SE la ut bilder fra :-P Endret 12. mars 2016 av medeus Korrektur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koy Skrevet 12. mars 2016 #788 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg er faktisk målløs. Er vant til å se bilder av kjendiser før og etter nosejob og de ser jo fortsatt ut som seg selv, bare med en mindre/rettere nese. Det der var jo TOTALforandring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koy Skrevet 12. mars 2016 #789 Del Skrevet 12. mars 2016 Trodde liksom hun bare kom til å gjøre broen (?) på nesen rettere sånn at man bare så forskjell når man så ansiktet hennes i profil. Trodde aldri hun kom til å få en HELT ny nese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari2 Skrevet 12. mars 2016 #790 Del Skrevet 12. mars 2016 Herregud, så trist! Ser bare såvidt på øynene at det faktisk er henne. Jeg er målløs! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 12. mars 2016 #791 Del Skrevet 12. mars 2016 1 time siden, Miranda16 skrev: Kan du være så snill og linke klinikken? 58 minutter siden, Koy skrev: Jeg er faktisk målløs. Er vant til å se bilder av kjendiser før og etter nosejob og de ser jo fortsatt ut som seg selv, bare med en mindre/rettere nese. Det der var jo TOTALforandring! eksempel på en av nesene de har laget Mulig dette er idealet i Tyrkia? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koy Skrevet 12. mars 2016 #792 Del Skrevet 12. mars 2016 6 minutter siden, SoftKitty skrev: eksempel på en av nesene de har laget Mulig dette er idealet i Tyrkia? Ser sånn ut, alle nesene er jo like. Nei hjelp, takk Isabel for å få meg til å innse at jeg skal aaaaldri fucke med trynet mitt. Og det sier jeg ikke for å være stygg, hun er riktignok ikke min favoritt men dette gjorde meg faktisk trist. Jeg vil heller se ut som meg selv med alt det måtte medføre, enn å ha en "perfekt" nese og være helt ugjenkjennelig. Håper for hennes del at hun er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 12. mars 2016 #793 Del Skrevet 12. mars 2016 Personlig hadde jeg aldri tålt og fått slikt forandret ansikt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipops Skrevet 12. mars 2016 #794 Del Skrevet 12. mars 2016 Det er merkelig hvor mye man ubevisst blir påvirket av dette. Jeg har aldri lagt noe særlig merke til nesene til folk, med mindre de har vært veldig spesielle. I dag så jeg bildene av Isabell, og dro på en sammenkomst etterpå. Der tok jeg meg selv i å studere nesene til vennene mine for å se om de også hadde en slik bøy. Gransket også min egen nese lenge og vel etter jeg så bildene. Skumle greier dette... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 13. mars 2016 #795 Del Skrevet 13. mars 2016 Den 23. februar 2016 at 12.38, Plexus skrev: å herremin! hun ser ut som et helt annet mennneske! tror ikke jeg hadde gjenkjent henne på gaten faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 13. mars 2016 #796 Del Skrevet 13. mars 2016 Får helt vondt inni meg. Enn å ha så store komplekser at man fjerner særpreget sitt? Nå har hun jo null "bevis" på opphavet sitt. Og hva når hun får barn, og de kanskje arver hennes gamle nese? Hva har hun tenkt å si til dem? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 13. mars 2016 #797 Del Skrevet 13. mars 2016 https://imgur.com/a/AL4gR funker den linken? Tester om jeg får til imgur for å dempe antall klikk på bloggen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 13. mars 2016 #798 Del Skrevet 13. mars 2016 13 timer siden, SoftKitty skrev: Tittet litt på instagrammen til den klinikken i tråden om SE, og det virket som de laget prikk like neser til alle. Veldig korte og oppstopper liksom. Blir litt dokkete for meg, men får jo håpe hun er fornøyd selv. Leste noe statistikk om at veldig mange er misfornøyde etter neseoperasjoner.. DER sa du det, takk! Har ikke klart å sette helt fingeren på det selv, men hun ser ut som en dukke. Er nok sikkert et kompliment for isabel det, men det er ikke sånn ment. Hun ser kunstig ut. Påfylte lepper, den nesa og den øyesminken. Ser jo hvilken look hun går for, kan tenke meg hun er kjempefornøyd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBNS Skrevet 13. mars 2016 #799 Del Skrevet 13. mars 2016 40 minutter siden, Basilen skrev: https://imgur.com/a/AL4gR funker den linken? Tester om jeg får til imgur for å dempe antall klikk på bloggen Funker for meg Jeg synes dessverre heller ikke nesen til Isabel ble noe fin.. Føler det er så lett å være negativ til alt hun gjør, fordi hun i utgangspunktet er en tragisk dårlig blogger og et tragisk dårlig forbilde, at man liksom hadde sagt at nesen ikke ble noe fin uansett hvordan den hadde sett ut. Men den ble virkelig ikke noe fin. For meg minte den meg faktisk litt om en nordisk person sin nese som ikke er så heldig med nesa si. Den ser rett og slett unaturlig ut, og det er jo gjerne det man vil unngå når man tar en plastisk operasjon. Men det er kanskje ikke så lett med folk som Isabel, som har et etnisk opphav fra et sted hvor neser er en markant del av utseendet. Når hun vil fjerne det særpreget ser det jo automatisk fake ut. Trist at hun følte hun måtte gjøre det, trist at verden har blitt til et sted hvor det er null stress og nærmest normalt å endre litt på utseendet om man ikke føler seg 100% fornøyd. Tror ikke hun vil være fornøyd med den operasjonen når hun bikker 30. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motebamsen Skrevet 13. mars 2016 #800 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg synes hennes egen nese var fin og eksotisk. Kan ikke fatte at hun ville operere den. Husk at det er ikke lenge siden hun tok operasjonen, så det vi ser nå er nok ikke sluttresultatet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg