LeilaS Skrevet 7. mars 2016 #721 Del Skrevet 7. mars 2016 1 time siden, twinmom95 skrev: Hun tror hun er tidenes kjendis !! Jeg dææver! Hahah kan ikke fatte at hun får samarbeide med side2. Men det sier vel litt om nettavisen også... Helt utrolig. Side2 har virkelig tapt seg etter de begynte å samarbeide med Isabel. Er det mulig? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 7. mars 2016 #722 Del Skrevet 7. mars 2016 20 minutter siden, LeilaS skrev: Helt utrolig. Side2 har virkelig tapt seg etter de begynte å samarbeide med Isabel. Er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 7. mars 2016 #723 Del Skrevet 7. mars 2016 2 timer siden, twinmom95 skrev: Hun tror hun er tidenes kjendis !! Jeg dææver! Hahah kan ikke fatte at hun får samarbeide med side2. Men det sier vel litt om nettavisen også... Det er jo det tabloidavisene (og deres lesere) vil ha: Pene/kunstige jenter med så lite tøy på som mulig, gjerne ispedd litt krydder som sex, personlige problemer/grusom barndom ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 7. mars 2016 #724 Del Skrevet 7. mars 2016 1 time siden, LeilaS skrev: Helt utrolig. Side2 har virkelig tapt seg etter de begynte å samarbeide med Isabel. Er det mulig? Tror kanskje side2 har tatt det litt til seg etter alle klagene, for jeg har ikke sett henne blitt linket til eller skrevet om siden det "rumpeinnlegget" hennes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 7. mars 2016 #725 Del Skrevet 7. mars 2016 11 minutter siden, Lulu21 skrev: Tror kanskje side2 har tatt det litt til seg etter alle klagene, for jeg har ikke sett henne blitt linket til eller skrevet om siden det "rumpeinnlegget" hennes? Håper du har rett, for jeg ble veldig skuffet da de ville samarbeide og hjelpe ho. De burde heller gå frem som et godt forbilde og vise de er en seriøs nettside. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 7. mars 2016 #726 Del Skrevet 7. mars 2016 11 timer siden, smalls skrev: Ikke så veldig mye spennende med andre ord? Hahah nei håper innlegget mitt førte til at flere ikke er like nysgjerrige som meg og gir henne klikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. mars 2016 #727 Del Skrevet 7. mars 2016 6 timer siden, Lulu21 skrev: Tror kanskje side2 har tatt det litt til seg etter alle klagene, for jeg har ikke sett henne blitt linket til eller skrevet om siden det "rumpeinnlegget" hennes? Tror jeg å. Har ikke sett de har linket til bloggen hennes i det siste og det er bra.. Jeg hadde aldri villet ha jobbet med en som Isabel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. mars 2016 #728 Del Skrevet 7. mars 2016 24 minutter siden, marizz skrev: Hahah nei håper innlegget mitt førte til at flere ikke er like nysgjerrige som meg og gir henne klikk Hun er dessverre god til å få mange klikk på bloggen og gjøre folk nysgjerrig. Hun ligger jo på 2 plass. Hun og Pierre sitter nok mye sammen hvor de planlegger neste sjokkerende innlegg hun kan skrive om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 7. mars 2016 #729 Del Skrevet 7. mars 2016 52 minutter siden, smalls skrev: Hun er dessverre god til å få mange klikk på bloggen og gjøre folk nysgjerrig. Hun ligger jo på 2 plass. Hun og Pierre sitter nok mye sammen hvor de planlegger neste sjokkerende innlegg hun kan skrive om Sant Fra nå av skal jeg prøver å holde meg borte. Regner med at rumpeinnlegget hennes var godt planlagt rett før hun reiste til Istanbul for å skape spekulasjoner når hun opererte nesen. Jeg tror ikke hun var seriøs med rumpeinnlegget, men jeg tror helt seriøs hun kommer til å ende opp med å ta det en eller annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 8. mars 2016 #730 Del Skrevet 8. mars 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 8. mars 2016 #731 Del Skrevet 8. mars 2016 17 timer siden, marizz skrev: Sant Fra nå av skal jeg prøver å holde meg borte. Regner med at rumpeinnlegget hennes var godt planlagt rett før hun reiste til Istanbul for å skape spekulasjoner når hun opererte nesen. Jeg tror ikke hun var seriøs med rumpeinnlegget, men jeg tror helt seriøs hun kommer til å ende opp med å ta det en eller annen gang. Jepp. Alt er nøye planlagt. Ingen tilfeldighet hun kom ut med rumpeinnlegget rett før hun skulle til Tyrkia. Lurer bare på hva det neste hun vil vi skal spekulere om? Hva blir det neste sjokkerende innlegget? Kanskje hun later som hun er gravid for å si litt senere hun hadde en spontanabort? Gudene vet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 8. mars 2016 #732 Del Skrevet 8. mars 2016 37 minutter siden, LeilaS skrev: Jepp. Alt er nøye planlagt. Ingen tilfeldighet hun kom ut med rumpeinnlegget rett før hun skulle til Tyrkia. Lurer bare på hva det neste hun vil vi skal spekulere om? Hva blir det neste sjokkerende innlegget? Kanskje hun later som hun er gravid for å si litt senere hun hadde en spontanabort? Gudene vet. Ikke gi henne ideer nå. Hadde faktisk ikke overrasket meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 8. mars 2016 #733 Del Skrevet 8. mars 2016 Har noen fått med seg det siste blogginnlegget? "Han knust hjertet mitt" eller noe sånn på snap... Clickbait sånn at vi skal tro det handler om Pierre tenker jeg, men ble litt nysgjerrig. Ikke faen om jeg gir hun klikk da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulu88 Skrevet 8. mars 2016 #734 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Å nei da du. Det handler om at hun har så ekstremt mye penger og er så fornøyd med livet, så kom det ett fattig barn og tigget om litt penger til mat og hun hadde ikke noe penger på seg, så hjertet hennes knuste, verden er urettferdig og hun skal kjøre tilbake i morgen med privatsjåføren og skal da ha med mat og penger... Endret 8. mars 2016 av lulu88 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 8. mars 2016 #735 Del Skrevet 8. mars 2016 32 minutter siden, lulu88 skrev: Å nei da du. Det handler om at hun har så ekstremt mye penger og er så fornøyd med livet, så kom det ett fattig barn og tigget om litt penger til mat og hun hadde ikke noe penger på seg, så hjertet hennes knuste, verden er urettferdig og hun skal kjøre tilbake i morgen med privatsjåføren og skal da ha med mat og penger... Herregud! Nå prøvde hun desperat å få oss til å tro Pierre hadde dumpa henne Skjønner ikke hvorfor folk gidder å klikke seg inn på bloggen og gi henne mer klikk og penger? Det er jo bare clickbait hun driver med. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 8. mars 2016 #736 Del Skrevet 8. mars 2016 54 minutter siden, lulu88 skrev: Å nei da du. Det handler om at hun har så ekstremt mye penger og er så fornøyd med livet, så kom det ett fattig barn og tigget om litt penger til mat og hun hadde ikke noe penger på seg, så hjertet hennes knuste, verden er urettferdig og hun skal kjøre tilbake i morgen med privatsjåføren og skal da ha med mat og penger... Stakkars Isabel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulu88 Skrevet 8. mars 2016 #737 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) 50 minutter siden, LeilaS skrev: Herregud! Nå prøvde hun desperat å få oss til å tro Pierre hadde dumpa henne Skjønner ikke hvorfor folk gidder å klikke seg inn på bloggen og gi henne mer klikk og penger? Det er jo bare clickbait hun driver med. I know, gikk inn på bloggen ene og alene i håp om at dersom det kom ett sammendrag her så ble det mindre klikk på bloggen. Endret 8. mars 2016 av lulu88 Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 9. mars 2016 #738 Del Skrevet 9. mars 2016 Flott at folk kan skrive sammendrag her om de ikke klarer å dy seg(jeg kjenner meg igjen Hahahh) så kanskje de stopper oss andre nysgjerrige sjeler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 9. mars 2016 #739 Del Skrevet 9. mars 2016 Jeg må jo innrømme at jeg er litt nysgjerrig, men kommer ikke til å gi henne klikk. Det burde ikke dere heller. Hun kommer ikke til å forsvinne fra topplisten hvis vi bare fortsetter med å klikke oss inn på bloggen. Hadde vært digg hvis hun ramla nedover og ikke kom seg opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 9. mars 2016 #740 Del Skrevet 9. mars 2016 Leste innlegget om knust hjerte-greiene. Eneste jeg tenkte var "snikskryt". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg