Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neste blir vel at de skaffer seg hund kun så de kan skrive "Jeg skal bli mamma!" og "Jeg skal bli pappa!"...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om de bor hos moren til Isabel? Jeg syntes det er merkelig at hun tar med alle de pakkene hun skulle sende fra blogshopen sin, til moren for å pakke de der istede for hjemme? Og neste uke skal se bo i leiligheten til Pierre sin bror?.. Skjønner virkelig ingenting av den bosituasjon deres.. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Nutz skrev:

Hvem er gravid bortsett fra MTM?

Hvem er MTM? 

AH. Glem det. Det er jo selvsagt Mamma til Michelle. Brainfart.

Endret av Kraula
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, April 08, 2016 at 17.57, mjauritz skrev:

Dette er vel 3 gangen hun har brukt "er jeg gravid?" som clickbait. 

Det er vel ingen som går rundt og håper på det vel? Hvorfor skal hun skrive så himla mye om det hvis det er så fjernt for henne? 
Hvis hun ikke ønsker barn på lenge - flott for henne, men hvorfor er det da et tema?

Jeg ønsker meg ikke en lastebil og det hadde derfor vært rimelig fjernt om jeg skulle ha en blogg og skrive; "Har jeg kjøpt meg lastebil?! :O :O :O " for at folk skulle klikke seg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, super-s skrev:

Neste blir vel at de skaffer seg hund kun så de kan skrive "Jeg skal bli mamma!" og "Jeg skal bli pappa!"...

Ikke gi henne nye ideer nå. Vedder på hun leser i denne tråden. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dere moderatorer flette denne tråden med tråden "Isabel Raad fra Paradise" ?? Ikke vits med to tråder som handler om det samme vel?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett. Jeg husker hun var en av de ordentlige personene på Paradise hotel. Og med ordentlig mener jeg at hun virket oppriktig snill, og egentlig veldig voksen. Syntes det er et helt annet inntrykk hun gir gjennom bloggen, der hun virker veldig oppmerksomhetssyk, barnslig og lite moden. 

Innlegg ryddet for utsagn om kropp

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nordvesta skrev:

Tråden slått sammen med "Isabel raad fra paradise"

Nordvesta, mod.

Kanskje tråden kunne hett "Isabel Raad fra paradise" også? Da den ikke omhandler Martine i det hele tatt, og Pierre i en minimal grad?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Kanskje tråden kunne hett "Isabel Raad fra paradise" også? Da den ikke omhandler Martine i det hele tatt, og Pierre i en minimal grad?

Nå blir dette en avsporing, men jeg tar det her likevel ;) Lar bare tittelen på tråden stå siden det er innlegg i tråden både om Martine og Pierre. Om trådens tittel blir endret er det mange innlegg som vil bli regnet som avsporing og det er dumt når de i utgangspunktet ikke var det.

Nordvesta, mod.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.4.2016 at 14.56, Hasta skrev:

Noen av de siste overskriftene hennes:

"Legger meg flat" - handlet om at det ikke var så ille å ha bursdag.

"Jeg kan ikke tro det" - handlet om at hun hadde bursdag.

"Jeg, gravid" - handlet om at hun er langt ifra gravid.

"Det tærer på forholdet vårt" - handlet om at hun bruker mye tid på mobilen.

"Da vi kunne se hvem som lå med hvem" - Handlet om snapchat.

føler meg like dum hver gang jeg går inn og leser 🙈 

må bare legge til:
"Sannheten om bloggbransjen" - handlet om at det var krevende å finne inspirasjon til nye blogginnlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Hasta skrev:

må bare legge til:
"Sannheten om bloggbransjen" - handlet om at det var krevende å finne inspirasjon til nye blogginnlegg..

Krevende å finne inspirasjon fordi hun ikke har skjønt at hun er en kjedelig person med et kjedelig liv. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrive ting hun brenner for, nei takk! Er det noen som tar henne ville ta henne seriøs. Nei synes hun får holde seg til pinlige videoer og dagbok. Er det ikke det leserne vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serøst, nå la hu nettopp ut på snapchat et bilde av det nyeste blogginnlegget sitt med overskriften "Hvorfor jeg bodde i fosterhjem" også skrev hun "Nå er det endelig ute". Men hva handlet innlegget om? At hun ikke vill fortelle hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Martheegne skrev:

Uansett. Jeg husker hun var en av de ordentlige personene på Paradise hotel. Og med ordentlig mener jeg at hun virket oppriktig snill, og egentlig veldig voksen. Syntes det er et helt annet inntrykk hun gir gjennom bloggen, der hun virker veldig oppmerksomhetssyk, barnslig og lite moden. 

Nordvesta, mod.

Serriøst? Jeg har et HELT annet inntrykk. Syntes hun var en av de mest usaklige, verste og onskapsfulle. Kalte Elin for hore flere ganger, lo av Sara mens hun hadde det oppriktig vondt og gråt, ropte 'stygge fitte' til Sara E flere ganger da hun røk ut, og var verst av alle på baksnakking. Ordentlig er det siste jeg ville kalt henne

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Hubbabubba2014 skrev:

Såklart... Hun sier hun hadde en av de verste barndommene... Men vil selvfølgelig ikke si hva som skjedde. 

Selvøflelig forståelig at hun ikke ønsker å fortelle noe om det, men da synes jeg det er tullete å legge opp til at hun skal fortelle om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
Den Sunday, April 10, 2016 at 16.33, Martheegne skrev:

Nordvesta, mod.

Antar du er ironisk nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...