Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

apropos, nå begynner årets deltagere å dukke opp med blogger👍 

Så jeg fåreslår å legge hele denne tråden død. 

rett og slett ignorere henne fullstendig. 

Det er med høypåpæra folk som med små barn: 

-reaksjoner negativ eller positiv, er fortsatt oppmerksomhet. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus

For første gang ble jeg irritert over henne. Hun legger ut åte på Instagram  - men på bloggen er det bare en dramatisk greie uten forklaring. Jeg tror det var dråpen for min del. Hun fikk sitt siste klikk fra meg i dag!

:sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi snakket om fake Celiné veske... Michael Korse-en hun har brukt de siste dagene ser litt rar ut i mine øyne. Veldig stor skrift, som sitter kjempetett sammen og høyt oppe bl.a... Noen som vil komme med beviser for/imot? (Dette er ikke spekulasjon, men et genuint spørsmål)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...som jeg nevnte over her, ignorer henne. 

Hvis hun kommer med sensasjonell holdningsrndring som varer over tid vil det selvfølgelig dukke opp i media på annet vis. Nå legger jeg denne tråden død fra min side. 

Skal sjekke om det finnes inst hvor jeg kan ignorere vekk denne tråden så jeg slipper å se den og etterhvert glemme at den eksisterer.  Jeg blir oppriktig uvell inni meg av henne slik hun fremstår nå. 

Nå er det nok. 

God påske til alle dere på denne tråden 😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, acetosella skrev:

Siden vi snakket om fake Celiné veske... Michael Korse-en hun har brukt de siste dagene ser litt rar ut i mine øyne. Veldig stor skrift, som sitter kjempetett sammen og høyt oppe bl.a... Noen som vil komme med beviser for/imot? (Dette er ikke spekulasjon, men et genuint spørsmål)

Tenkte på det samme. Logoen på mk veska ser ikke normal ut. Men jeg har ikke så mye kjennskap til mk vesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke noen poste screenshot? Klikker meg ikke inn på bloggen hennes. 

Haha, herregud så påvirket jeg blir av KG :laugh::flau: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, amadine skrev:

Tenkte på det samme. Logoen på mk veska ser ikke normal ut. Men jeg har ikke så mye kjennskap til mk vesker. 

Synes logoen er skjev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 og har ingen rynker ,skjønner ikke hva de tenker med .

De som begynner med botox så tidlig blir jo helt ødelagte før de er 30.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
32 minutter siden, lovedrug skrev:

Jeg er 25 og har ingen rynker ,skjønner ikke hva de tenker med .

De som begynner med botox så tidlig blir jo helt ødelagte før de er 30.

Jeg tror vi kan takke Kardashians for den trenden. En viktig del av det "kule rosablogguttrykket" på alle de narsissistiske selfiene er jo det absolutt uttrykksløse, ergo må man lamme så mange ansiktsmuskler som mulig. 

😜

Endret av medeus
Korrektur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, medeus skrev:

Jeg tror vi kan takke Kardashians for den trenden. En viktig del av det "kule rosablogguttrykket" på alle de narsissistiske delfinene er jo det absolutt uttrykksløse, ergo må man lamme så mange ansiktsmuskler som mulig. 

😜

Ja,det er bra noen kan være ett skrekkeksempel for oss normale mennesker ,som ikke er 99% plast.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gamle nesa var fin, den. Skal ikke si noe stygt om den nye, men hun mistet mye særpreg. Hun har alltid sminket leppene store (hvis dere husker syncen fra paradise med og uten sminke), og vært flink (positivt eller negativt...) til å endre på utseendet sitt med sminke. Jeg synes det er trist at det ikke holder å leke seg med å framheve det ene eller det andre, men at man må ta varige inngrep som er totalt unødvendige i den grad hun gjør det. Og hva er greia med botox på unge jenter? Jeg er 30, og det er først nå jeg har begynt å få rynker (eller snarere linjer) - og jeg har både slurva med hudrutiner og røyka, så jeg ser for meg at de rynkene hadde latt vente på seg enda mer dersom jeg var nøye med huden. Kan man i det hele tatt se en forskjell fra før og etter når det blir gjort så mange år "på forskudd"?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lagt merke til at på hvert bilde av seg nå så kjører hun opp overleppa, gaper, har en pekefinger på eller trutmunn - alt for å få den avstanden mellom overleppe og nesetipp til å se mindre ut, så hun ser nok det samme som alle andre - den er for kort. Og så de leppene i tillegg da, med MASSE gloss på, det ser helt absurd ut!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne
1 time siden, Titan skrev:

Har lagt merke til at på hvert bilde av seg nå så kjører hun opp overleppa, gaper, har en pekefinger på eller trutmunn - alt for å få den avstanden mellom overleppe og nesetipp til å se mindre ut, så hun ser nok det samme som alle andre - den er for kort. Og så de leppene i tillegg da, med MASSE gloss på, det ser helt absurd ut!

Nok et normalt/søtt ansikt, ødelagt av plastisk kirurgi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun har skrevet på IG "angrer allerede" Nå vil hun sikkert få oss til å tro hun angrer på neseoperasjonen eller noe. Klikker vi oss inn på bloggen, så angrer hun på at hun ikke dro på festen likevel. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Keikolina

Er det normalt at det blir lagt ut bilder i SoMe kanaler av sånne klinikker.  Virker uproft allerede der for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Skal bare slutte blande meg egentlig, har fortsatt ikke klart å se mer enn et par min. av den serien. Så aner ikke hvem hun er, bare lest tråden her. Å kunne ignorere tråder hadde vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, LeilaS skrev:

Ser hun har skrevet på IG "angrer allerede" Nå vil hun sikkert få oss til å tro hun angrer på neseoperasjonen eller noe. Klikker vi oss inn på bloggen, så angrer hun på at hun ikke dro på festen likevel. 

Hun angret på at hun takket ja til å se en film på kino som hun egentlig ikke har så lyst til å se...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...