Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært innom den bloggen på lenge nå. Jeg "følger" henne på Snapchat og det er helt sykt hvor ville overskrifter den dama lager for å lokke folk til bloggen. Nå har hun tydeligvis skrevet om anoreksia og på Snapchat skrev hun "anoreksia- 38kg nytt personlig innlegg på bloggen" eller noe i den duren. Hadde ikke forundret meg om innlegget var "jeg leste i en avis at ei jente med anoreksia veide 38kg" 

Pierre er like ille. For noen dager siden hadde han en snap på mystory som viste nytt innlegg på bloggen med overskriften "jeg tar narkotika hver dag" eller noe 🙄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Notatboka
33 minutter siden, Missy1 skrev:

Jeg har ikke vært innom den bloggen på lenge nå. Jeg "følger" henne på Snapchat og det er helt sykt hvor ville overskrifter den dama lager for å lokke folk til bloggen. Nå har hun tydeligvis skrevet om anoreksia og på Snapchat skrev hun "anoreksia- 38kg nytt personlig innlegg på bloggen" eller noe i den duren. Hadde ikke forundret meg om innlegget var "jeg leste i en avis at ei jente med anoreksia veide 38kg" 

Pierre er like ille. For noen dager siden hadde han en snap på mystory som viste nytt innlegg på bloggen med overskriften "jeg tar narkotika hver dag" eller noe 🙄

Tja, hun har vel skrevet før at hun fikk anoreksia på vgs når hun gikk idrettslinja. Men at det er noe hun tar opp nå som clickbait tviler jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
57 minutter siden, Missy1 skrev:

Skikkelig klikkhorer begge to. Vet ikke hvem som er verst jeg. Det innlegget til Pierre "jeg tok narkotika hver dag" er nok bare svada. Handler sikkert om en kompis eller noe sånt som tok narkotika hver dag. Eller en drøm han hadde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Rose11 skrev:

Skikkelig klikkhorer begge to. Vet ikke hvem som er verst jeg. Det innlegget til Pierre "jeg tok narkotika hver dag" er nok bare svada. Handler sikkert om en kompis eller noe sånt som tok narkotika hver dag. Eller en drøm han hadde. 

Han sammenlignet det å vere forelsket med andre rusmidler..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i følge vgtv er det ikke noen av de nye deltagerne som blogger, hun ene har slettet bloggen og hun andre har ikke postet noe siden 2014.. men jeg håper så inderlig de starter blogg nå sånn at de kan få oppmerksomheten bort fra Shirog! 

Endret av Basilen
skrivefeil
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så morsomt at bloggere ofte skriver at de har sååå mye å gjøre også drar de på ferie, eller at de er så slitne så består dagene av middag ute, ordne negler, botox, reise og kanskje ha to møter... 

Isabell er intet unntak, hun er kanskje verre enn andre.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er vel en uke siden jeg leste om den travle lørdagen hennes, hun skulle prøve en kjole, hente noen pakker på posten, innom moren, på cafe med en venninne men så kunne hun endelig legge seg på sofan.. fyfader det er en slitsom dag det! Hun burde tjene ennå mer for den innsatsen der. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder nesa hennes, så syns jeg dessverre at hun ble litt uheldig med resultatet. Allikevel syns jeg synd I både henne og de andre toppbloggerene som åpenbart føler at de må endre og fikse på utseende for å være god nok. Jeg tenker litt lenger enn til neste måned, og lurer på hva de selv vil tenke om 10-20-30 år.  Mellom 15 og 25 år er det så enormt mye som skjer, både kroppslig og psykisk. Jeg stusser på hvorfor folk velger å gjøre ting så permanent. Den gamle nesa til Isabell kan hun aldri få tilbake.

Huff, får litt vondt av de. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
1 time siden, Basilen skrev:

det er vel en uke siden jeg leste om den travle lørdagen hennes, hun skulle prøve en kjole, hente noen pakker på posten, innom moren, på cafe med en venninne men så kunne hun endelig legge seg på sofan.. fyfader det er en slitsom dag det! Hun burde tjene ennå mer for den innsatsen der. 

Gud bedre for en slitsom hverdag. Stakkars, som har så mye å gjøre og må stresse rundt. Huff og huff. 

Skulle gjerne sett henne en dag i mine sko.

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Pierre skrevet at han blir påvirket til å operere ørene sine. Jeg gadd ikke gå inn på bloggen, men så på Facebook at noen hadde likt det han skrev : "mina øron ser inte ut som alle andras øron" skrev han. Herregud. For et par!! Vet ikke om det var klikkbait eller om han faktisk vil det, isåfall begynner dette å bli ekstremt latterlig 

Endret av embla1807
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
8 minutter siden, embla1807 skrev:

Nå har Pierre skrevet at han blir påvirket til å operere ørene sine. Jeg gadd ikke gå inn på bloggen, men så på Facebook at noen hadde likt det han skrev : "mina øron ser inte ut som alle andras øron" skrev han. Herregud. For et par!! Vet ikke om det var klikkbait eller om han faktisk vil det, isåfall begynner dette å bli ekstremt latterlig 

Garantert clickbait. De gjør jo Alt forå få lesere på bloggen :roll:  Det er latterlig. Blir ikke folk lei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, embla1807 skrev:

Å operere utstående ører er jo veldig vanlig, da. Foreldre opererer jo barnas ører allerede på barneskolen. Men syns ikke Pierre sine er noe ille, har egentlig aldri tenkt noe særlig over at han har utstående ører i det hele tatt. Men alt for klikk! ;) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Lollipops skrev:

Å operere utstående ører er jo veldig vanlig, da. Foreldre opererer jo barnas ører allerede på barneskolen. Men syns ikke Pierre sine er noe ille, har egentlig aldri tenkt noe særlig over at han har utstående ører i det hele tatt. Men alt for klikk! ;) 

Jeg tror tanken bak innlegget er å gjøre narr av de som sier at mange jenter blir påvirket negativt av Isabel og alt dette sakket om operasjoner. Har ikke lest det, men hvis det stod at han blir "påvirket av Isabel" så er det garantert det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var innom bloggen i dag (på første gang på veldig lenge) og blir sjokkert over hvor mye clickbait det er.

Pierre bruker terroren i Brussel som clickbait. "Jeg er redd" eller noe, med et bilde av han og Isabell som får det til å virke at det er noe mellom de to (spesielt da det ble lagt samtidig som Isabell skriver "sannheten om meg og Mathias"..)

.. Sraad bruker den "greia" med Mathias fra i høst(?) som clickbait.. Altså, hvem bryr seg om det så lang tid etter? De begynner å bli desperate.. Lesertallene går nedover da, heldigvis!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mjauritz skrev:

Var innom bloggen i dag (på første gang på veldig lenge) og blir sjokkert over hvor mye clickbait det er.

Pierre bruker terroren i Brussel som clickbait. "Jeg er redd" eller noe, med et bilde av han og Isabell som får det til å virke at det er noe mellom de to (spesielt da det ble lagt samtidig som Isabell skriver "sannheten om meg og Mathias"..)

.. Sraad bruker den "greia" med Mathias fra i høst(?) som clickbait.. Altså, hvem bryr seg om det så lang tid etter? De begynner å bli desperate.. Lesertallene går nedover da, heldigvis!

Hun var liksom sammen med Mathias for klikk og pr. Det sa til og med Elin. De var "sammen" i 2 uker, vips var det visst slutt.

Har ikke vært inne på bloggen på flere måneder. Bloggen er så dårlig. Hun gjør alt for klikk. Ingenting overrasker meg med den jenta mer. Jeg er sjokkert hun er på topplisten enda. Desperate synes jeg de har vært lenge. Alle de desperate overskriftene på IG og Snapchat. 

Det at Pierre sier han vil operere ørene er kun for klikk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så klassisk at jenter som oppfører seg dritt mot andre jenter skriver sånt.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, SoftKitty skrev:

Det er så klassisk at jenter som oppfører seg dritt mot andre jenter skriver sånt.

Det ironiske er at de fleste jenter som påstår at de "trives så mye bedre med gutter enn med jenter pga at det ikke er drama" er de som selv er verst når det kommer til drama og intriger...

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nebel86 skrev:

Det ironiske er at de fleste jenter som påstår at de "trives så mye bedre med gutter enn med jenter pga at det ikke er drama" er de som selv er verst når det kommer til drama og intriger...

Er vel nettopp derfor det blir mye drama når de er med andre jenter ;) De fremstiller det som at det er de andre jentene som lager drama, men så er det egentlig de selv som gjør det. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...