Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

6 timer siden, super-s skrev:

Jeg kjenner jeg blir litt uvel av å tenke på neseoperasjoner. Når man har gjort det så er det no way back. Det går vel ikke an å gjøre den større igjen? Jeg forstår de som har har en veldig lite pen nese, og som alltid har hatt store komplekser for den, men Isabel hadde jo ikke noen stygg nese. Joda, den var annerledes enn oss nordmenn sine, men hun så eksotisk ut med den.

Enn om hun begynner å angre? Det er jo ingenting å gjøre med det nå :(

Hva som er stygt er det forskjellige meninger om, jeg synes ikke den hun hadde var noe fin og det syntes tydeligvis ikke hun heller. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, smalls skrev:

Jaha :rolleyes: Så flott da. 

Jeg synes det er lavmål med folk som må skryte av hvor mye de tjener og nærmest vifte med pengene. Det er ikke særlig classy. Hun må jo vise alle haterne hun tjene MYE mer enn oss.

Haha. Noe i nærheten av classy har hun vel aldri vært. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus

Beklager at jeg ikke sa mer enn at det var ille. Jeg ble bare så satt ut av stilen og innholdet i det siste innlegget. Når jeg fikk tenkt meg litt om er det nok ikke så rart at hun må skryte av at hun drar inn mye penger på bloggen? For en som ikke har utdannelse og kun har hatt erfaring med minstelønnsjobber er det sikkert fantastisk å plutselig ha mer enn hva man trenger i hverdagen.

Så, jeg skjønner at hun skryter, men særlig dannet er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, EiJente skrev:

Jeg trodde faktisk helt til alle de 20 år gamle bloggerne begynte med botox, at unge folk uten rynker ville bli nektet av klinikkene å ta det. Så feil kan man ta.

Når jeg var på konsultasjon for å ta botox så ble jeg oppmuntret til å ta det i hele ansiktet for å få best mulig virkning. De prøvde også å presse meg til å kjøpe produkter til over 2000kr OG anbefalte meg en rekke behandlinger + kjemisk peeling for å ta knekken på kvisearrene mine. Klinikker er bare opptatt av å tjene mest mulig, det var ikke noe snakk om at jeg var for ung.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frk91 skrev:

Når jeg var på konsultasjon for å ta botox så ble jeg oppmuntret til å ta det i hele ansiktet for å få best mulig virkning. De prøvde også å presse meg til å kjøpe produkter til over 2000kr OG anbefalte meg en rekke behandlinger + kjemisk peeling for å ta knekken på kvisearrene mine. Klinikker er bare opptatt av å tjene mest mulig, det var ikke noe snakk om at jeg var for ung.

Er det mulig?! Når hudklinikker er slik, tenk på hvordan plastisk kirurger kan være? Havner folk som isabel hos en plastisk kirurg som kun tenker penger, så kommer han jo til å foreslå å forandre alt som forandres kan - og med den "selvtillitten" der, så sier hun seg vel enig..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frk91 skrev:

Når og hvor var det? Det høres ikke ut som dagens praksis, de vil helst gjøre så lite som mulig nå til dags, jeg ble avvist flere steder for andre ting, de mente jeg kunne bruke pengene på noe annet, siden det ville slå tilbake på dem om de gjorde noe, siden det ikke kom til å fungere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Evilposelos skrev:

Når og hvor var det? Det høres ikke ut som dagens praksis, de vil helst gjøre så lite som mulig nå til dags, jeg ble avvist flere steder for andre ting, de mente jeg kunne bruke pengene på noe annet, siden det ville slå tilbake på dem om de gjorde noe, siden det ikke kom til å fungere. 

Det var for ett år siden. Jeg har vært på Aleris(tidligere Teres) og hos en privat behandler. Aleris var definitivt verst. Der måtte jeg ta kjemisk peeling for å få den huden jeg ønsket meg. De anbefalte meg å gå på en a-vitaminkur 6 uker før den kjemiske peelingen, og så gjenta prosessen to ganger for å få best mulig resultat. Gikk aldri mer tilbake dit, følte meg rett og slett stygg etter å ha pratet med behandleren.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frk91 skrev:

Det var for ett år siden. Jeg har vært på Aleris(tidligere Teres) og hos en privat behandler. Aleris var definitivt verst. Der måtte jeg ta kjemisk peeling for å få den huden jeg ønsket meg. De anbefalte meg å gå på en a-vitaminkur 6 uker før den kjemiske peelingen, og så gjenta prosessen to ganger for å få best mulig resultat. Gikk aldri mer tilbake dit, følte meg rett og slett stygg etter å ha pratet med behandleren.

Åja, jeg trodde du mente de ville sprøyte hele ansiktet med botox :ler:  Det er to veldig forskjellige ting. Kjemisk peeling fornyer huden med laser, men man skal være veldig forsiktig med det, kjenner noen som fikk hudskader av det, hvite store flekker fordi laseren gikk for dypt og dessuten har personen en sånn innstilling at jeg neppe tror hun tok anbefalte kremer i forkant eller etterkant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om hun tjener så mye som hun hevder, hvorfor kjøper hun billige veskekopier, tar buss til sverige, handler klærne sine på shein? Det henger ikke helt sammen med det hun skryter av.. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Basilen skrev:

om hun tjener så mye som hun hevder, hvorfor kjøper hun billige veskekopier, tar buss til sverige, handler klærne sine på shein? Det henger ikke helt sammen med det hun skryter av.. 

Og hva er det med leiligheten egentlig? Hun skriver/viser så lite av den.. Men tror hun leier? Kan spare opp en fin sum egenkapital på 3 mnd hun med den lønna.... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Solveig444 skrev:

Og hva er det med leiligheten egentlig? Hun skriver/viser så lite av den.. Men tror hun leier? Kan spare opp en fin sum egenkapital på 3 mnd hun med den lønna.... 

ja det har jeg også tenk på, og på et eller annet tidspunkt så blir slike bloggere glemt fordi de rett og slett ikke har mer å komme med. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Evilposelos skrev:

Åja, jeg trodde du mente de ville sprøyte hele ansiktet med botox :ler:  Det er to veldig forskjellige ting. Kjemisk peeling fornyer huden med laser, men man skal være veldig forsiktig med det, kjenner noen som fikk hudskader av det, hvite store flekker fordi laseren gikk for dypt og dessuten har personen en sånn innstilling at jeg neppe tror hun tok anbefalte kremer i forkant eller etterkant. 

Ble anbefalt det også, mot rynker, den kjemiske peelingen var mot kvisearr :P Hun mente det var viktig å forebygge rynker, og da var botox det beste alternativet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
3 timer siden, The Kitten skrev:

Hun skryter av at hennes eget AS drar inn mer i måneden enn en lege og advokat gjør tilsammen. Så det så!

Da hadde jeg begynt å investere litt i egen bolig om jeg var henne. Kanskje prioritert lappen seriøst og kjøpt meg bil.. Og siden en lege+advokatlønn sikkert hadde hatt litt til overs så hadde jeg kanskje spart til leilighet nr 2 som jeg hadde leid ut framfor å fylle ansiktet til det ugjenkjennelige.. Men er jo litt mye å forvente av ei så umoden jente😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun ligger på 6 plass nå, så da er det bare å vente på et nytt clickbait innlegg.. mulig det er det hun prøver på med det siste som har overskriften "når livet ikke smiler". Som er 5 punkter man kan gjøre dersom man ikke har det bra.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun fortsatt er relevant til neste år, så er det ikke verre enn å sjekke skattelistene for å se om hun tjener så mye som hun påstår. De er jo tross alt offentlige.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Basilen skrev:

hun ligger på 6 plass nå, så da er det bare å vente på et nytt clickbait innlegg.. mulig det er det hun prøver på med det siste som har overskriften "når livet ikke smiler". Som er 5 punkter man kan gjøre dersom man ikke har det bra.

Ja, så kan folk please slutte å klikke seg inn på bloggen?  Jeg vil ha ho bort fra topplisten! :regler: 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, Basilen skrev:

Nå er hun på 3 plass igjen. Taktikken hennes funker. Så fort hun ryker ned, så må hun komme på noe som kan gi henne klikk og vips er hun klatret seg opp igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, smalls skrev:

Jaha :rolleyes: Så flott da. 

Jeg synes det er lavmål med folk som må skryte av hvor mye de tjener og nærmest vifte med pengene. Det er ikke særlig classy. Hun må jo vise alle haterne hun tjene MYE mer enn oss.

Næsj da, folk som tjener myepenger snakker ikke høyt om det så dette er vel mer ønsketenkning, hun tjener vel mer enn hun har gjort før ...thats it, for en 21 åring er sikkert det all verdens rikdom ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Titan skrev:

Næsj da, folk som tjener myepenger snakker ikke høyt om det så dette er vel mer ønsketenkning, hun tjener vel mer enn hun har gjort før ...thats it, for en 21 åring er sikkert det all verdens rikdom ;)

Aner ikke hvor mye hun faktisk tjener, men teit at hun virkelig skal gni det inn og skryte. "Se på meg. Jeg er så rik og famous og fobolous"  

Men ja, kan jo tenkes hun ikke er så rik hun prøver å framstille seg ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...