Gjest bruker83924 Skrevet 16. mars 2016 #1061 Del Skrevet 16. mars 2016 Wow! Hva skjer? Måtte gå inn å sjekke. Alle skriver jo det samme. Det er ikke noe som er satt i gang av skoler eller noe slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 16. mars 2016 #1062 Del Skrevet 16. mars 2016 Tråden ryddet for brukerdebatt Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 16. mars 2016 #1063 Del Skrevet 16. mars 2016 10 minutter siden, amadine skrev: Det er Mads Hansen som spiller på Mjøndalen som har spamwednesday. Han oppfordret alle på snap å spamme dem på insta. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 16. mars 2016 #1064 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Ser for meg at det kommer røyk ut av øra på de nå Til vanlig hadde jeg ikke synes dette var morsomt, men dette er morsomt. De blir eid. Synes faktisk de fortjener det. Endret 16. mars 2016 av smalls 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 16. mars 2016 #1065 Del Skrevet 16. mars 2016 LV baggen de ofte har med på reisebilder er også fake, det vet jeg med en sikkerhet på 110% (som ph folket sier) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 16. mars 2016 #1066 Del Skrevet 16. mars 2016 8 minutter siden, Basilen skrev: LV baggen de ofte har med på reisebilder er også fake, det vet jeg med en sikkerhet på 110% (som ph folket sier) Haha, så pinlig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 16. mars 2016 #1067 Del Skrevet 16. mars 2016 De tror de har "vunnet" fordi de fikk folk til å kommentere bæsje-emoiji på bildet hans for hevn.. Også er de sykt ekle på snap about it.. Fryktelig pinlig at de tror de "vant". For det første så har alle på deres bilder skrevet EN "personlig" kommentar. De har kommet med noe og alle har skrevet EN. På han sin så spammer hver fjortis bæsjen 1000 ganger på rad. Ikke rart det da kommer mer kommentarer. For det andre så tar kommentarfeltet av med ren dritt om dem. Flere hundre mennesker ytrer sin mening i hva de faktisk syntes om dem! Hadde ikke vært så hardt å se på om det bare var en emoiji som ble skrevet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 16. mars 2016 #1068 Del Skrevet 16. mars 2016 7 minutter siden, mjauritz skrev: De tror de har "vunnet" fordi de fikk folk til å kommentere bæsje-emoiji på bildet hans for hevn.. Også er de sykt ekle på snap about it.. Fryktelig pinlig at de tror de "vant". For det første så har alle på deres bilder skrevet EN "personlig" kommentar. De har kommet med noe og alle har skrevet EN. På han sin så spammer hver fjortis bæsjen 1000 ganger på rad. Ikke rart det da kommer mer kommentarer. For det andre så tar kommentarfeltet av med ren dritt om dem. Flere hundre mennesker ytrer sin mening i hva de faktisk syntes om dem! Hadde ikke vært så hardt å se på om det bare var en emoiji som ble skrevet. Nå er vel blodfansen til de (som kun er 11-14 åringer) fly forbannet. Jeg synes det hele er super funny 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 16. mars 2016 #1069 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Måtte legge til han Mads (på snapchat) og sjekke ut det hele. SYKT vittig! Endret 16. mars 2016 av Kraula 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 16. mars 2016 #1070 Del Skrevet 16. mars 2016 Hva heter han på snap? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 16. mars 2016 #1071 Del Skrevet 16. mars 2016 14 minutter siden, Basilen skrev: Hva heter han på snap? Madsemann11! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 16. mars 2016 #1072 Del Skrevet 16. mars 2016 21 timer siden, Francis skrev: Men dere som ikke ser det, dere ser at glidelåsen ikke er lik? Sømmene på hennes veske er også mindre pene og ikke sydd likt på hver side av håndtakene, der de er festet. Veldig lett å se. Céline forandret designet sitt litt og litt fra år til år nettopp for at disse veskene ikke skal være så lette å kopiere, så jeg tar høyde for at det er "nyheter" jeg ikke kjenner til. Men tradisjonelt skal partiet rundt glidelåsen, det firkantede feltet, være vattert (altså stå ut), mens noen replikaer mangler denne vatteringen. På Isabells veske er dette partiet helt flatt. Så med mindre Céline har endret dette elementet det siste året, så er hennes veske en replika. Formen på "pyntebuene" er også rar, de er for rette nederst og har for spiss sving oppe ved håndtakene. Og som Francis sier, er det også en del feilsøm, som er en vanlig giveaway. Men hvis dette er en replika, så er det en svært god replika, synes jeg. Håndtakfestene er veldig pene og ser originale ut, både forfra og i profil. Får håpe hun visste hva hun gjorde og ikke betalte fullpris for noe som viser seg å være fake. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. mars 2016 #1073 Del Skrevet 16. mars 2016 Jeg har ikke instagram. Er det noen som har en imgur-link eller flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 16. mars 2016 #1074 Del Skrevet 16. mars 2016 2 minutter siden, Honey Dew skrev: Jeg har ikke instagram. Er det noen som har en imgur-link eller flere? Send meg pm så kan jeg sende screenshout Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilythorne Skrevet 16. mars 2016 #1075 Del Skrevet 16. mars 2016 Legg til "madsemann11" på snapchat, så ser dere hvor det kommer fra :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 16. mars 2016 #1076 Del Skrevet 16. mars 2016 "Beste med å ha en kjæreste uten selvironi....." ON POINT👌 Men de tar vel ikke den heller siden de i følge henne har vunnet. Vunnet hva da, lurer jeg på😂 Det finnes ikke håp.. Hele Norge flirer av dem...😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 16. mars 2016 #1077 Del Skrevet 16. mars 2016 En annen ting.. Noen flere som synes Martine så SMASHING ut på premierefesten? Greit hun har operert puppene og tidligere fyllt i leppene (som jeg forøvrig håper hun har sluttet med) men herregud så mye mer naturlig og flott hun er i forhold til "Bella".. Hun stråler mer uten P enn med, er i allefall helt sikkert! Og flott med ei som ikke har behov for å flashe kløfta ved enhver anledning👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 16. mars 2016 #1078 Del Skrevet 16. mars 2016 Hahaha, jeg dør av kommentarfeltet på instagram! Fantastisk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metrogull Skrevet 16. mars 2016 #1079 Del Skrevet 16. mars 2016 Kanskje Madsern kjører spam wednesday på KG neste gang Da skal jeg legge bena høyt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metrogull Skrevet 16. mars 2016 #1080 Del Skrevet 16. mars 2016 33 minutter siden, super-s skrev: Hahaha, jeg dør av kommentarfeltet på instagram! Fantastisk! På samme måte som oppegående mennesker "dør" av dette forumet..? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg