Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

OMFG! Blir helt satt ut. Hva er galt med han? Drittsekk! Han henger ut en uskyldig jente på bloggen. Ikke greit. Det er jo ulovelig. Dette må få konsekvenser 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, twinmom95 skrev:

Jeg har sendt klage!! For 2. Gang!!!! Nå må de høre etter snart! Håper VIRKELIG familien til jenta politianmelder dette! Makan! Blir helt målløs!

Hvor sendte du klage hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit å legge ut sånt, MEN man må jo vite at man ikke er anonym på nettet - selv om man liker å tro det. Jeg kan på en side forstå at han ville lære henne en lekse, samtidig som det var umodent gjort av ham.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LeilaS skrev:

Hvor sendte du klage hen?

[email protected]

burde sende til blogg.no også, de burde faen ikke få lov å drive blogg, hjernedøde mennesker.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting... Pierre og Isabelle er faktisk den typen bloggere som er ute etter å provosere og vekke reaksjoner hos folk. De skriver innlegg som de vet at folk vil reagere på også kommer de med et "stakkars meg" innlegg i ettertid. 

Sånn er det vel nå og? (Har ikke vært inne på bloggene, men sett på snap). Jeg vil tro at minst en av de har skrevet "hva synes dere" eller noe lignende i et innlegg om den nye nesa. Og alle kommentarer som er litt negative blir sett på som "hat". Det blir for dumt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, lenebu skrev:

Jeg er helt sjokkert. De fleste private husholdninger har dynamiske IP-adresser, som endrer seg fortløpende, hvilket innebærer at han kan ha hengt ut en helt annen person enn den som faktisk skrev kommentaren. I tillegg stusser jeg over hvordan han liksom skal ha brukt en IP-adresse til å identifisere vedkommende. I praksis kan man ikke gjøre dette med dynamiske IP-adresser med mindre man jobber for en Internettleverandør og dermed har innsikt i hvilken husholdning som har hvilken IP-adresse i hvilket tidsrom. Jeg heller mot at han bare fant en tilfeldig person på nettet for å henge ut som en slags "trussel" mot alle som har skrevet noe negativt om ham og/eller Isabel.

Uansett tilfelle er det uetisk og i strid med norsk personvernslov.

Det trenger ikke å være vanskeligere enn at hun har kommentert tidligere på bloggen hans en eller annen gang og da evt med riktig fornavn pluss evnt emailadresse eller noe, slik at han har fått til å søke henne opp pga det. Man kan enkelt sjekke i kontrollpanelet om den aktuelle IP'en har lagt igjen kommentarer tidligere, og i så fall hva som da er skrevet og lagt inn på navn/mail. 

Uansett så er det forkastelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, twinmom95 skrev:

[email protected]

burde sende til blogg.no også, de burde faen ikke få lov å drive blogg, hjernedøde mennesker.. 

Takk.  Skal sende klage nå.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Amethyst skrev:

Jeg skal slette det. Og jeg sendte en henvendelse til foreldrene.. 

22 minutter siden, Titan skrev:

Ta vare på bildet som beviser at han først avslørte jentas etternavn.

Og at han la ved et bilde....!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, hufsahufsa skrev:

Det trenger ikke å være vanskeligere enn at hun har kommentert tidligere på bloggen hans en eller annen gang og da evt med riktig fornavn pluss evnt emailadresse eller noe, slik at han har fått til å søke henne opp pga det. Man kan enkelt sjekke i kontrollpanelet om den aktuelle IP'en har lagt igjen kommentarer tidligere, og i så fall hva som da er skrevet og lagt inn på navn/mail. 

Uansett så er det forkastelig!

Men med dynamiske IP-adresser kan den samme IP-adressen bli brukt av mange forskjellige individer. Med andre ord kan den IP-adressen som var assosiert med denne jenta i går være tilknyttet en helt annen person i dag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD jeg blir helt vanvittig PROVOSERT av Pierre! Han burde politianmeldes!! Fy faen for en slem person han er!! Jeg blir helt målløs! Hva faen skjer med bloggnorge for tiden??? Hva er galt med disse menneskene???!! HVORDAN I HULESTE kan blogg.no og side2 ha slike bloggere? De burde aldri fått lov til å ha internett! Jeg kjenner det KOKER inni meg av sinne og fortvilelse! Pierre er jo like mye nettmobber når han henger ut personer på den måten der!! DET ER JO IKKE LOV EN GANG.

:frustrert::frustrert::frustrert::angry:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta har kommentert på instagram til Pierre at hun IKKE har kommentert på bloggen hans! Håper de velger og politianmelde! Det er personangrep, og jeg håper hun krever erstatning!

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Titan skrev:

Fikk svar fra mor, dette er ikke deres IP adresse, de har heller ikke den nettleverandøren. Så han har hengt ut feil person og de skal undersøke dette og så politianmelde. Hun takket for beskjed.

Be dem kreve erstatning!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, supernana skrev:

Bloggen hans er stengt. Det står at den ikke eksisterer lengre.

HALLELUJA!!! :bolledeig::hoppendeglad:

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Et øyeblikk siden, LeilaS skrev:

HALLELUJA!!! :bolledeig::hoppendeglad:

Innlegget på Instagram er det fortsatt da. 

Tenker det er blogg.no som har sletten bloggen. Pierre har jo aaaaaldri gjort noe galt. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor kred til dere her inne som reagerte så fort, sendte Mail til foreldre og bloggeier👍

Stakkars jente som blir hengt ut feilaktig på denne måten! 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...