Titan Skrevet 13. mars 2016 #821 Del Skrevet 13. mars 2016 2 minutter siden, Amethyst skrev: Nei, det er ikke lov. Og jenta er 14 år!! 14????? Da bør han virkelig fjerne dette tvert!!! Fy faan for et dårlig menneske han er!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maja5701 Skrevet 13. mars 2016 #822 Del Skrevet 13. mars 2016 2 minutter siden, Amethyst skrev: Han har heldigvis fjernet etternavnet hennes i blogginnlegget nå.. Men bildet av hun er der fremdeles ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 13. mars 2016 #823 Del Skrevet 13. mars 2016 1 minutt siden, maja5701 skrev: Men bildet av hun er der fremdeles ? Ja, og hvor hun er fra og hva foreldrene heter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 13. mars 2016 #824 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) 24 minutter siden, Amethyst skrev: Kan du fjerne imguren som identifiserer jenta? Bør ikke bidra til at slikt blir liggende på nettet. En ting er voksne som blir identifisert og dette er et barn. Endret 13. mars 2016 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amethyst Skrevet 13. mars 2016 #825 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg skal slette det. Og jeg sendte en henvendelse til foreldrene.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 13. mars 2016 #826 Del Skrevet 13. mars 2016 Et øyeblikk siden, Amethyst skrev: Jeg skal slette det. Og jeg sendte en henvendelse til foreldrene.. Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 13. mars 2016 #827 Del Skrevet 13. mars 2016 Håper foreldrene til jenta politianmelder. Han henger jo uansett ikke bare ut jenta, men foreldrene også. Kommentaren hun skrev var jo ikke stygg? Alle som har to par øyne klarer å se at den nesa ligner på MJ eller Janet Jackson sin nese. Jeg sybtes hun ødela utseendet sitt totalt! Nesa passer ikke til resten av ansiktet. Isabell velger å være en offentlig person, hun deler private ting med mange mennesker og for hele verden til å se, hun må tåle at folk sier sin mening om ting hun gjør, og i dette tilfelle, at hun var uheldig med neseopetadjonen. Noe heter at har man ikke noe hyggelig å si, så la være. Men det finnes i gen grunn overhodet til å henge ut denne jenta. Hadde hun skrivd "du er så jævla stygg, din hore" ja da hadde hun hatt godt av det, men for å si at nesa lignet på MJ sin er ikke en grunn for å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 13. mars 2016 #828 Del Skrevet 13. mars 2016 6 minutter siden, Amethyst skrev: Jeg skal slette det. Og jeg sendte en henvendelse til foreldrene.. Jeg sendte beskjed til hennes mamma jeg også. Uff. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 13. mars 2016 #829 Del Skrevet 13. mars 2016 6 minutter siden, Amethyst skrev: Jeg skal slette det. Og jeg sendte en henvendelse til foreldrene.. Ta vare på bildet som beviser at han først avslørte jentas etternavn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinmom95 Skrevet 13. mars 2016 #830 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg blir så sint!! Tenk å være så korttenkt og slem?! kan ikke blogg.no bare fjerne begge bloggene?! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. mars 2016 #831 Del Skrevet 13. mars 2016 41 minutter siden, Amethyst skrev: Pierre henger ut en stakkars jente på bloggen sin nå.. Herregud altså. Hva gjør ikke de to for klikk? Verste er at folk faktisk klikker seg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 13. mars 2016 #832 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg er helt sjokkert. De fleste private husholdninger har dynamiske IP-adresser, som endrer seg fortløpende, hvilket innebærer at han kan ha hengt ut en helt annen person enn den som faktisk skrev kommentaren. I tillegg stusser jeg over hvordan han liksom skal ha brukt en IP-adresse til å identifisere vedkommende. I praksis kan man ikke gjøre dette med dynamiske IP-adresser med mindre man jobber for en Internettleverandør og dermed har innsikt i hvilken husholdning som har hvilken IP-adresse i hvilket tidsrom. Jeg heller mot at han bare fant en tilfeldig person på nettet for å henge ut som en slags "trussel" mot alle som har skrevet noe negativt om ham og/eller Isabel. Uansett tilfelle er det uetisk og i strid med norsk personvernslov. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. mars 2016 #833 Del Skrevet 13. mars 2016 Æsj, nå ligger hun faen meg på 1 plass igjen!! Kan folk slutte med å gi henne klikk?! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maja5701 Skrevet 13. mars 2016 #834 Del Skrevet 13. mars 2016 2 minutter siden, twinmom95 skrev: Jeg blir så sint!! Tenk å være så korttenkt og slem?! kan ikke blogg.no bare fjerne begge bloggene?! Han gjør det garantert bare for å få flere klikk og lesere! Ganske slemt og korttenkt, ja! :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 13. mars 2016 #835 Del Skrevet 13. mars 2016 Han må jo henge ut "Merethe" i kommentarfeltet sitt også nå, hun var jo enig i at nesen så litt MJ ut ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 13. mars 2016 #836 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Woooow, jeg er sjokkert! Kommentaren til jenta var jo ikke særlig slem engang, og hun ser veldig ung ut? Håper dette får konsekvenser for Pierre, for sånt går det faktisk ikke an å henge ut barn. Verste er at folk hyller han for det Hadde det vært en voksen person som gjentakende ganger hadde skrevet grove og stygge kommentarer hadde jeg skjønt det, men dette var et barn som sa det alle andre tenker. Endret 13. mars 2016 av marizz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 13. mars 2016 #837 Del Skrevet 13. mars 2016 23 minutter siden, Titan skrev: Så det og jeg er sjokkert! Han henger henne ut fordi hun har skrevet at nesen fikk et MJ preg over seg. Og han har lagt ut navnet hennes, bilde av henne, hvor hun bor og hva foreldrene hennes heter! Pga den uskyldige kommentaren! Jeg er sjokkert!!! For en drittsekk han er!!! Jeg tenkte også MJ da jeg så bilde av nesa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 13. mars 2016 #838 Del Skrevet 13. mars 2016 Det viser bare hvor korttenkt han er. Han svarer på det han mener er mobbing- ved å faktisk mobbe selv. Ikke bare det, men han henger ut vedkommende og familien hennes. Det er ganske ekstremt. egentlig så skulle han sendt blomster på døra til alle "haterne". Ettersom han har sagt at det er de som gir stygge kommentarer som er inntektskilden deres 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. mars 2016 #839 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Pierre er så ekkel! Nå vil jeg sende klagebrev til blogg.No. Flere som er med? Dette går faktisk ikke an! Endret 13. mars 2016 av smalls 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinmom95 Skrevet 13. mars 2016 #840 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg har sendt klage!! For 2. Gang!!!! Nå må de høre etter snart! Håper VIRKELIG familien til jenta politianmelder dette! Makan! Blir helt målløs! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg