LeilaS Skrevet 12. mars 2016 #761 Del Skrevet 12. mars 2016 2 timer siden, Lulu21 skrev: Jaja, dere som MÅ inn å lese sørger også for at hun kan kjøpe seg bl.a disse skoene til flere tusen... Enig. Ikke klag på hun har masse penger når dere er med på å gi henne penger når dere klikker dere inn på bloggen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 12. mars 2016 #762 Del Skrevet 12. mars 2016 22 timer siden, LeilaS skrev: Men hva er greia med at de aldri vil kommentere noe eller være med i debatter osv? Istedenfor sender de bare mail. Så utrolig feige de er. Tør ikke å stå for det de har gjort og sagt. Spesielt Isabel. Fordi hun VET hun har tapt kampen før den har begynt og har ingenting bra å komme med. Hun kan ikke forsvare seg selv og da vil hun ikke bli intervjuet. Så da sender hun heller en mail. Ja, det er skikkelig feigt, men det er Isabel. Kan ikke forvente noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipops Skrevet 12. mars 2016 #763 Del Skrevet 12. mars 2016 Kjente henne nesten ikke igjen med den nye nesen. Helt forandret! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 12. mars 2016 #764 Del Skrevet 12. mars 2016 Tråden ryddet for sitat fra bloggen og spekulasjoner, samt svar til alt dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulf Skrevet 12. mars 2016 #765 Del Skrevet 12. mars 2016 Whaaat??! Det kan jo ikke være samme person!!!😱😱😱 http://imgur.com/ZWLV9t7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 12. mars 2016 #766 Del Skrevet 12. mars 2016 Hvorfor skal designernesene være så oppstoppet? La merke til at Sophie Elise sin går også oppover. Hadde aldri reagert på det om det var deres naturlige, men jeg synes det blir rart når man opererer seg at den skal gå så oppover. Synes hun mistet mye av særpreget i ansiktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 12. mars 2016 #767 Del Skrevet 12. mars 2016 6 minutter siden, Ingride skrev: Whaaat??! Det kan jo ikke være samme person!!!😱😱😱 http://imgur.com/ZWLV9t7 Oi, det var sykt! Hun så nesten ikke ut som seg selv? Utrolig synd at unge jenter har så store komplekser med kroppen de er født i at de velger å ty til slike operasjoner.. Er selv ikke fornøyd med nesa mi, men vil ikke operere den av den grunn selvom jeg har økonomi til det.. Litt fett på kroppen har jeg også, men vil ikke fettsuge meg. Leppene prøvde jeg å fylle 0,5 ml restylane i for noen år siden men så bare dumt ut så fjerna det.. Altså takke seg til naturlig skjønnhet, våre egne særtrekk og sjarm.. Ungdom må lære seg å sette pris på seg selv og se på det som positivt at ikke alle er like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipops Skrevet 12. mars 2016 #768 Del Skrevet 12. mars 2016 6 minutter siden, marizz skrev: Hvorfor skal designernesene være så oppstoppet? La merke til at Sophie Elise sin går også oppover. Hadde aldri reagert på det om det var deres naturlige, men jeg synes det blir rart når man opererer seg at den skal gå så oppover. Synes hun mistet mye av særpreget i ansiktet Ja, lurer på om det er en trend eller noe? Har hele tiden trodd at det å ha rett nese liksom var "idealet", men tydeligvis ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenaxena Skrevet 12. mars 2016 #769 Del Skrevet 12. mars 2016 Hun var penere før uff :(((((( 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 12. mars 2016 #770 Del Skrevet 12. mars 2016 20 minutter siden, Lollipops skrev: Ja, lurer på om det er en trend eller noe? Har hele tiden trodd at det å ha rett nese liksom var "idealet", men tydeligvis ikke. Ja samme her! Mener ikke at nesen er stygg altså, men det irriterer meg litt at de faktisk endrer nesen sånn den stikker litt opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 12. mars 2016 #771 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg synes ikke det ble noe pent. Hun fikk jo sånn Michael Jackson-preg fra siden der, stooort mellomrom mellom overleppe og nesetipp. Jeg fikk litt hakeslepp faktisk. Dette var ikke heldig. Men så lenge hun selv er fornøyd er jo det det viktigste. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 12. mars 2016 #772 Del Skrevet 12. mars 2016 Er det bare meg eller ble nesen litt kort? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherries Skrevet 12. mars 2016 #773 Del Skrevet 12. mars 2016 2 minutter siden, Titan skrev: Jeg synes ikke det ble noe pent. Hun fikk jo sånn Michael Jackson-preg fra siden der, stooort mellomrom mellom overleppe og nesetipp. Jeg fikk litt hakeslepp faktisk. Dette var ikke heldig. Men så lenge hun selv er fornøyd er jo det det viktigste. Skulle faktisk akkurat si det samme! Hun lignet faktisk litt på Michael Jackson, eventuelt Janet Jackson med den nesen Så synd Greit nok å ville ta neseoperasjon om en er misfornøyd, men kirurgen burde ha blitt sparka. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 12. mars 2016 #774 Del Skrevet 12. mars 2016 Huff, sorry men hun ødelegger seg selv. Hva blir det neste? Nå får hun stoppe altså. Hun var penere før og nesen ser bare rar ut. Hun hadde faktisk IKKE trengt og operert den. Skjønner hvis man har potetnese eller noe, men nesen hennes var jo fin før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 12. mars 2016 #775 Del Skrevet 12. mars 2016 Shit, sier jeg bare!!!! Plastic fantastic😳 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 12. mars 2016 #776 Del Skrevet 12. mars 2016 Den ser veldig plastic fantastic ut ja. Hun ser ut som et helt annet menneske. Skummelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 12. mars 2016 #777 Del Skrevet 12. mars 2016 Dette var bare trist. Hun var jo veldig søt fra før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. mars 2016 #778 Del Skrevet 12. mars 2016 Synes mye av personligheten forsvant da hun opererte nesen. Nå likner hun på hvermansen og det er skrekkelig trist. Btw: Skal ikke plasteret sitte på litt lengre? Mener jeg har sett bilder der personer har hatt plaster på nesen mye lengre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 12. mars 2016 #779 Del Skrevet 12. mars 2016 Svært få jeg har sett som ikke har oppnådd forbedringer med en neseoprasjon, men synes desidert nesen hennes var bedre pre-operasjon! Er like sjokkert som mange av dere andre....! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. mars 2016 #780 Del Skrevet 12. mars 2016 2 minutter siden, Miranda16 skrev: Svært få jeg har sett som ikke har oppnådd forbedringer med en neseoprasjon, men synes desidert nesen hennes var bedre pre-operasjon! Er like sjokkert som mange av dere andre....! Nesen av også altfor kort og passet ikke til ansiktet hennes 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg