Gjest medeus Skrevet 9. mars 2016 #741 Del Skrevet 9. mars 2016 29 minutter siden, Rose11 skrev: Jeg må jo innrømme at jeg er litt nysgjerrig, men kommer ikke til å gi henne klikk. Det burde ikke dere heller. Hun kommer ikke til å forsvinne fra topplisten hvis vi bare fortsetter med å klikke oss inn på bloggen. Hadde vært digg hvis hun ramla nedover og ikke kom seg opp igjen Hahahaha - Hun er bare i ferd med å følge oppskriften på hvordan nå til topps i bloggverden: Først legge ut masse bilder nesten uten tøy, så putte inn masse fyllstoff i lepper og pupper, - og så skrive noe som er veldig «ekte og ærlig og samfunnsengasjert». Etterpå blir det intervju med en av nettavisene hvor bloggeren kan «utdype sine meninger» og snakke om hvor viktig det er å være fornøyd med seg selv og forklare at «jeg er ikke dum selv om jeg ser sånn ut», og så ruller ballen videre med de andre nettavisene og kronene renner inn på kontoen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 9. mars 2016 #742 Del Skrevet 9. mars 2016 Noe jeg har tenkt på er at hun utgir seg for å være superkjendis, men hun må jo lage spekulasjoner/pr-stunt for å holde seg kjent. De fleste ekte kjendiser prøver jo å holde seg anonyme (på privaten) og unngå spekulasjoner. Hun blogger kun for å bli kjendis, i motsetning til en del andre bloggere som skriver blogg fordi de liker å skrive/formidle. Det er flaut å være vitne til. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 9. mars 2016 #743 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) 20 minutter siden, super-s skrev: Noe jeg har tenkt på er at hun utgir seg for å være superkjendis, men hun må jo lage spekulasjoner/pr-stunt for å holde seg kjent. De fleste ekte kjendiser prøver jo å holde seg anonyme (på privaten) og unngå spekulasjoner. Hun blogger kun for å bli kjendis, i motsetning til en del andre bloggere som skriver blogg fordi de liker å skrive/formidle. Det er flaut å være vitne til. Enig. Superkjendiser trenger ikke å legge ut desperate snapper og bilder på IG hvor de skriver "les mer på bloggen" Hun er ingen A kjendis i det hele tatt. Morsomt hun tror hun er det Endret 9. mars 2016 av Rose11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 9. mars 2016 #744 Del Skrevet 9. mars 2016 Folk flest aner ikke hvem hun er. De som ser på ph(om de husker henne da) og leser blogger vet kanskje, men det er egentlig en liten del sv befolkningen og en liten aldersgruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 9. mars 2016 #745 Del Skrevet 9. mars 2016 Tråden er ryddet for hetsende utsagn, ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinmom95 Skrevet 10. mars 2016 #746 Del Skrevet 10. mars 2016 Har hun i det heletatt noen utdanning? Jeg blir så overgitt over veldig mange naive bloggere sin holdning til at de kan leve på bloggen resten av livet. Ca ingen kan det, i hvertfall ikke Isabel SHIROG raad. Hun er ikke interessant en plass! Hun holder seg intr. Ved og lage drama rundt seg, men på et tidspunkt vokser normale folk opp, og jeg tror Pierre vil gå lei også.. Hele jenta er vemmelig 😷 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 10. mars 2016 #747 Del Skrevet 10. mars 2016 22 minutter siden, twinmom95 skrev: Har hun i det heletatt noen utdanning? Jeg blir så overgitt over veldig mange naive bloggere sin holdning til at de kan leve på bloggen resten av livet. Ca ingen kan det, i hvertfall ikke Isabel SHIROG raad. Hun er ikke interessant en plass! Hun holder seg intr. Ved og lage drama rundt seg, men på et tidspunkt vokser normale folk opp, og jeg tror Pierre vil gå lei også.. Hele jenta er vemmelig 😷 Aner ikke. Vet bare hun jobba på gamlehjem før PH. Hun har sagt hun er glad for at hun slipper den jobben og kan leve av bloggen Hun tjener jo så bra atte. Gleder meg til den dagen hun ikke kan leve av bloggen lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinmom95 Skrevet 10. mars 2016 #748 Del Skrevet 10. mars 2016 Shirog kommer til å gå på en heftig smell den dagen pengene ikke kommer like lett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 10. mars 2016 #749 Del Skrevet 10. mars 2016 Herlig at dere skriver Shirog her inne. Hun hater det navnet. Ei venninne av meg har gått i klasse med henne på vgs og hun har vel egentlig aldri byttet navnet sitt til Isabel.. Sånn formelt? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LouiseL Skrevet 11. mars 2016 #750 Del Skrevet 11. mars 2016 6 timer siden, smartbimbo skrev: Herlig at dere skriver Shirog her inne. Hun hater det navnet. Ei venninne av meg har gått i klasse med henne på vgs og hun har vel egentlig aldri byttet navnet sitt til Isabel.. Sånn formelt? Jo, det har hun. Hun har formelt byttet navn til Isabel Shirog Raad. Skjønner ikke hvorfor dere skriver Shirog? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 11. mars 2016 #751 Del Skrevet 11. mars 2016 Jeg vil ha håret hennes, resten kan hun få ha selv. En ting dog, når hun smiler sånn skikkelig - da er hun flott. Hun sitter å gjør seg til sånn med leppene på snap og smiler tilgjort og plutselig skjer det noe som gjør at hn bryter ut i et ektefølt glis - da ligner hun den gamle Isabel igjen og hun var pen. Lurer virkelig på hvordan hun ser ut med den nye nesa dog :-O Håper den passer til fjeset sånn for hennes del. Virker ikke som hun er helt fornøyd enda dog for ellers hadde det vel vært masse bilder av den overalt allerede. Men det var litt flaut at hun brukte så mye oppstyr på blogg og snapp å skrive om han gutten hun ikke hadde penger til og at hun lette etter han dagen etter (med privatsjåføren sin) og nå har hun kjøpt seg et skopar til rundt 8000 kroner? Den var fin 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 11. mars 2016 #752 Del Skrevet 11. mars 2016 1 minutt siden, Titan skrev: Men det var litt flaut at hun brukte så mye oppstyr på blogg og snapp å skrive om han gutten hun ikke hadde penger til og at hun lette etter han dagen etter (med privatsjåføren sin) og nå har hun kjøpt seg et skopar til rundt 8000 kroner? Den var fin Ja den var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 11. mars 2016 #753 Del Skrevet 11. mars 2016 http://www.vgtv.no/#!/video/125410/panelet-42-paradise-martines-rumpespoek-fikk-instagram-til-aa-koke-og-linni-tror-hun-skal-doe/2 Her snakker Martine om rumpestuntet hvis noen er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 11. mars 2016 #754 Del Skrevet 11. mars 2016 Men hva er greia med at de aldri vil kommentere noe eller være med i debatter osv? Istedenfor sender de bare mail. Så utrolig feige de er. Tør ikke å stå for det de har gjort og sagt. Spesielt Isabel. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 11. mars 2016 #755 Del Skrevet 11. mars 2016 2 timer siden, LeilaS skrev: Men hva er greia med at de aldri vil kommentere noe eller være med i debatter osv? Istedenfor sender de bare mail. Så utrolig feige de er. Tør ikke å stå for det de har gjort og sagt. Spesielt Isabel. Og så er det mye lettere å skrive en mail, da kan de bruke flere timer på å finne frem fremmedord de kan bruke, og finjustere formuleringen sin. Har vanskeligheter med å se for meg Isabell og typen i en opphetet debatt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 11. mars 2016 #756 Del Skrevet 11. mars 2016 Tråden ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner, hets og brukerdebatt, samt svar til alt dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 11. mars 2016 #757 Del Skrevet 11. mars 2016 1 time siden, frk91 skrev: Og så er det mye lettere å skrive en mail, da kan de bruke flere timer på å finne frem fremmedord de kan bruke, og finjustere formuleringen sin. Har vanskeligheter med å se for meg Isabell og typen i en opphetet debatt. Sant det, men synes det er utrolig feigt. De vet vel at de kommer til å bli eid og ikke har noen gode argumenter å komme med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 11. mars 2016 #758 Del Skrevet 11. mars 2016 Nå har hun nevnt kvinneguiden på bloggen og at hun visst nok ikke har vært her siden april i fjor, fordi "folk er så forbanna jævlige og ekle" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 11. mars 2016 #759 Del Skrevet 11. mars 2016 Herrrguuuuud jeg blir helt målløs. Det innlegget om han som knuste hjertet hennes 8/3 som handler om den lille gutten(handlet ikke så masse om det engang, mest om hvor rik hun var), 10/3 har hun kjøpt seg sko for mange tusen!!!!!!! Ikke var innlegget bra formulert heller... Jeg blir helt matt, men allikevel må jeg inn å lese😰 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 12. mars 2016 #760 Del Skrevet 12. mars 2016 Jaja, dere som MÅ inn å lese sørger også for at hun kan kjøpe seg bl.a disse skoene til flere tusen... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg