Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

1 time siden, twinmom95 skrev:

Hun tror hun er tidenes kjendis !! Jeg dææver! Hahah

kan ikke fatte at hun får samarbeide med side2. Men det sier vel litt om nettavisen også... 

Helt utrolig. Side2 har virkelig tapt seg etter de begynte å samarbeide med Isabel. Er det mulig? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest medeus
20 minutter siden, LeilaS skrev:

Helt utrolig. Side2 har virkelig tapt seg etter de begynte å samarbeide med Isabel. Er det mulig? 

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
2 timer siden, twinmom95 skrev:

Hun tror hun er tidenes kjendis !! Jeg dææver! Hahah

kan ikke fatte at hun får samarbeide med side2. Men det sier vel litt om nettavisen også... 

Det er jo det tabloidavisene (og deres lesere) vil ha: Pene/kunstige jenter med så lite tøy på som mulig, gjerne ispedd litt krydder som sex, personlige problemer/grusom barndom ... 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Tror kanskje side2 har tatt det litt til seg etter alle klagene, for jeg har ikke sett henne blitt linket til eller skrevet om siden det "rumpeinnlegget" hennes?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lulu21 skrev:

Tror kanskje side2 har tatt det litt til seg etter alle klagene, for jeg har ikke sett henne blitt linket til eller skrevet om siden det "rumpeinnlegget" hennes?

Håper du har rett,  for jeg ble veldig skuffet da de ville samarbeide og hjelpe ho. De burde heller gå frem som et godt forbilde og vise de er en seriøs nettside. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz
11 timer siden, smalls skrev:

Ikke så veldig mye spennende med andre ord?

Hahah nei

håper innlegget mitt førte til at flere ikke er like nysgjerrige som meg og gir henne klikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Lulu21 skrev:

Tror jeg å. Har ikke sett de har linket til bloggen hennes  i det siste og det er bra.. Jeg hadde aldri villet ha jobbet med en som Isabel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, marizz skrev:

Hahah nei

håper innlegget mitt førte til at flere ikke er like nysgjerrige som meg og gir henne klikk

Hun er dessverre god til å få mange klikk på bloggen og gjøre folk nysgjerrig. Hun ligger jo på 2 plass. Hun og Pierre sitter nok mye sammen hvor de planlegger neste sjokkerende innlegg hun kan skrive om 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz
52 minutter siden, smalls skrev:

Hun er dessverre god til å få mange klikk på bloggen og gjøre folk nysgjerrig. Hun ligger jo på 2 plass. Hun og Pierre sitter nok mye sammen hvor de planlegger neste sjokkerende innlegg hun kan skrive om 

Sant :( Fra nå av skal jeg prøver å holde meg borte. Regner med at rumpeinnlegget hennes var godt planlagt rett før hun reiste til Istanbul for å skape spekulasjoner når hun opererte nesen. Jeg tror ikke hun var seriøs med rumpeinnlegget, men jeg tror helt seriøs hun kommer til å ende opp med å ta det en eller annen gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, marizz skrev:

Sant :( Fra nå av skal jeg prøver å holde meg borte. Regner med at rumpeinnlegget hennes var godt planlagt rett før hun reiste til Istanbul for å skape spekulasjoner når hun opererte nesen. Jeg tror ikke hun var seriøs med rumpeinnlegget, men jeg tror helt seriøs hun kommer til å ende opp med å ta det en eller annen gang. 

Jepp. Alt er nøye planlagt. Ingen tilfeldighet hun kom ut med rumpeinnlegget rett før hun skulle til Tyrkia. Lurer bare på hva det neste hun vil vi skal spekulere om? Hva blir det neste sjokkerende innlegget? Kanskje hun later som hun er gravid for å si litt senere hun hadde en spontanabort?  Gudene vet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
37 minutter siden, LeilaS skrev:

Jepp. Alt er nøye planlagt. Ingen tilfeldighet hun kom ut med rumpeinnlegget rett før hun skulle til Tyrkia. Lurer bare på hva det neste hun vil vi skal spekulere om? Hva blir det neste sjokkerende innlegget? Kanskje hun later som hun er gravid for å si litt senere hun hadde en spontanabort?  Gudene vet. 

Ikke gi henne ideer nå. Hadde faktisk ikke overrasket meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen fått med seg det siste blogginnlegget?

"Han knust hjertet mitt" eller noe sånn på snap... Clickbait sånn at vi skal tro det handler om Pierre tenker jeg, men ble litt nysgjerrig. Ikke faen om jeg gir hun klikk da...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei da du. 

Det handler om at hun har så ekstremt mye penger og er så fornøyd med livet, så kom det ett fattig barn og tigget om litt penger til mat og hun hadde ikke noe penger på seg, så hjertet hennes knuste, verden er urettferdig og hun skal kjøre tilbake i morgen med privatsjåføren og skal da ha med mat og penger...

Endret av lulu88
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, lulu88 skrev:

Å nei da du. 

Det handler om at hun har så ekstremt mye penger og er så fornøyd med livet, så kom det ett fattig barn og tigget om litt penger til mat og hun hadde ikke noe penger på seg, så hjertet hennes knuste, verden er urettferdig og hun skal kjøre tilbake i morgen med privatsjåføren og skal da ha med mat og penger...

Herregud! Nå prøvde hun desperat å få oss til å tro Pierre hadde dumpa henne :roll: Skjønner ikke hvorfor folk gidder å klikke seg inn på bloggen og gi henne mer klikk og penger? Det er jo bare clickbait hun driver med.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, lulu88 skrev:

Å nei da du. 

Stakkars Isabel :(:(

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
50 minutter siden, LeilaS skrev:

Herregud! Nå prøvde hun desperat å få oss til å tro Pierre hadde dumpa henne :roll: Skjønner ikke hvorfor folk gidder å klikke seg inn på bloggen og gi henne mer klikk og penger? Det er jo bare clickbait hun driver med.

I know, gikk inn på bloggen ene og alene i håp om at dersom det kom ett sammendrag her så ble det mindre klikk på bloggen.

Endret av lulu88
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Flott at folk kan skrive sammendrag her om de ikke klarer å dy seg(jeg kjenner meg igjen Hahahh) så kanskje de stopper oss andre nysgjerrige sjeler! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Jeg må jo innrømme at jeg er litt nysgjerrig,  men kommer ikke til å gi henne klikk.  Det burde ikke dere heller. Hun kommer ikke til å forsvinne fra topplisten hvis vi bare fortsetter med å klikke oss inn på bloggen. Hadde vært digg hvis hun ramla nedover og ikke kom seg opp igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...