Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Gjest Rainy
5 minutter siden, Cherries skrev:

Man kan si mye rart om Isabel, men jeg synes ikke hun har særlig stor nese?

Enig! Hva er vitsen med å skrive at den er stor? Den er jo ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marizz
6 minutter siden, Cherries skrev:

Man kan si mye rart om Isabel, men jeg synes ikke hun har særlig stor nese?

Nja, litt stor fra siden! Men jeg synes ikke den er stygg og at den trengte operasjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz
1 minutt siden, Rainy skrev:

Det spørs vel hva man sammenligner den med. Og hva vitsen med å skrive at den er stor? Det er min personlige mening, og jeg har påpekt flere ganger at det ikke er noe galt med det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Monky skrev:

Hu er da ikke etnisk norsk heller, og har trekk som gjenspeiler der hu kommer fra! Synes det er trist st ei så vakker dame føler hu må fikse på det for å se ut som "alle andre"...

Nei, jeg vet. Jeg har selv komplekser for nesen og hadde jeg hatt råd hadde jeg tatt en slik operasjon, så jeg skjønner henne veldig godt. Likevel fikser hun på altfor mye på kroppen, og man vet liksom ikke hvor dette vil ende...

1 minutt siden, Rainy skrev:

Nei, den er ikke særlig stor.

Et øyeblikk siden, marizz skrev:

Nja, litt stor fra siden! Men jeg synes ikke den er stygg og at den trengte operasjonen

Den er litt stor ja. Men slik du beskrev det hørtes det jo ut som at den var svær, noe den ikke er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rainy
1 minutt siden, marizz skrev:

Det spørs vel hva man sammenligner den med. Og hva vitsen med å skrive at den er stor? Det er min personlige mening, og jeg har påpekt flere ganger at det ikke er noe galt med det :) 

Synes bare det er unødvendig å påpeke det. Men alle får ha sin mening om det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesa er ikke stor, men den har en litt annerledes form enn de fleste nordmenn. En typisk araber-nese rett og slett. Ingenting galt i det. Hun er jo trossalt iraner.. Men men 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marizz
30 minutter siden, embla1807 skrev:

Nesa er ikke stor, men den har en litt annerledes form enn de fleste nordmenn. En typisk araber-nese rett og slett. Ingenting galt i det. Hun er jo trossalt iraner.. Men men 

Det var i grunn det jeg mente, men klarte ikke helt å sette ord på det. Må bare si at jeg aldri hadde kommentert nesa hennes om hun ikke hadde fått ny. Det var heller ikke negativt ment i utgangspunktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har/hadde vel en nese som er/var typisk for sin etnisitet. Hadde vært trist hvis alle skulle operert bort sine særegenheter og vi alle hadde gått rundt og sett helt like ut. Litt som bloggere, de ser KLISS like ut alle sammen, bare med forskjellig hårfarge. Frisyren er den samme.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjoner, hets og skjermbilde fra Instagram, samt samtlige svar til alt dette. Minner om at det er ikke tillatt å legge ut innhold fra bloggerne i form av enten tekst, bilder eller kommentarer, for å kommentere det her. Hvis man ønsker å henvise til noe på en blogg, så bruk lenker. Dette gjelder også innhold fra andre sosiale medier. 

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun skrevet om inngrepet på bloggen! " dagen dere alle har ventet på" sto det på snapchat. Ikke f om jeg gir hun klikk når alle andre gjør det i dag ( eller noen dag ellers! ) stengt kommentarfeltet også på det innlegget.  Forstår ikke vitsen !

Innlegg ryddet for hets

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede gitt henne klikk i dag, så om noen kan forklare meg hvordan jeg lovlig legger inn printscreen bilde fra imgur (eller hva det nå heter) så skal jeg fikse det 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde en fin og naturlig nese. Hun hadde IKKE trengt og operere den. Uansett hvor mye man misliker dama, så er det jo ikke greit å si hun har stygg nese og må operere den.  Synes det er veldig slemt sagt. Lurer på hva det neste hun skal operere? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle hun ikke operere rumpa? Eller opererte hun både nesa og rumpa i Istanbul? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, March 04, 2016 at 15.51, susnora skrev:

Åååå.... Jeg blir gaaal!! At det går ann å ha så lite selvinnsikt.. Jeg blir helt sprø!

husker da Isabel var så fornøyd med mammatilmichelle fordi hun la ut innlegget "hold privatlivet privat" fordi Martine hadde lagt ut om Pierres utroskap! Isabel lever jo på å legge ut om privatlivet sitt og snakker om operasjoner, sex og forholdet med Pierre (den gangen de slo opp *herregud*) 

så sier de på GKN at de tjener penger på haterne sine! Sååå legger hun ut om operasjon IGJEN, og de fine fasilitetene hun bor på nå. Rett etterpå kommer et innlegg "stakkars meg, jeg ligger jo nesten i narkose og kan ikke lese hatkommentarene, jeg er et menneske jeg også.. Blablabla" .... 

Jeg er sykepleier, og jobber med pasienter som har vært inne til operasjon for å unngå døden!! Man ligger ikke i narkose særlig lenge etter operasjonen, og om man får utført kosmetiske inngrep som du betaler for å få sponsa ting, sove til langt på dag, skrive noen innlegg på bloggen og reise til syden hver uke får du faen meg tåle den narkosen og det som kommer etterpå!!

For ikke å snakke om alle kommentarene: DU HAR VALGT DET SELV... 

😂😂

Isabel ble jo fly forbannet da Martine la ut at hun og Pierre hadde hatt sex. Fysj,  så fæl Martine er som legger om privatlivet og det er feil. :nei: Men hallo, Isabel gjør det samme hele tiden. Legger ut om hennes og Pierre sitt sexliv! Det blir for dumt synes jeg.  All den sutringen. Blir gal. Verken hun eller Pierre tåler kritikk. Er man kjent og oppfører seg tullete, så må man regne med å få kritikk. Det er jo ikke rart det er så mange som ikke liker de.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, elmukake skrev:

Skulle hun ikke operere rumpa? Eller opererte hun både nesa og rumpa i Istanbul? 

Hun påsto hun ville operere rumpa, men var nok bare for å skape debatt og få folk inn på bloggen 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, LeilaS skrev:

Hun påsto hun ville operere rumpa, men var nok bare for å skape debatt og få folk inn på bloggen 

Garantert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Referat fra de siste innleggene(unnskyld, måtte bare gå innom): 

1.isabel ville ha noe godt, så hun spurte om pierrre kunne kjøpe noe til henne. Han kom tilbake med en stor sjokoladekake og isabel ble så glad at hun begynte å gråte. 

2. De er på et ekstra fint område som man må ha spesiell tilgang for å komme til. Hun har ikke vært utenfor det området med sykehuset, resturantene og butikken.

3.Hun sier det var en neseoperasjon, og klager over smerten. Forteller om hvor ubehagelig opplevelsen det var å operere nesen. Deretter skriver hun at hun skal ut av villaen(:fnise:).

Dette var da de tre siste innleggene oppsumert i korte setninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, marizz skrev:

Referat fra de siste innleggene(unnskyld, måtte bare gå innom): 

1.isabel ville ha noe godt, så hun spurte om pierrre kunne kjøpe noe til henne. Han kom tilbake med en stor sjokoladekake og isabel ble så glad at hun begynte å gråte. 

2. De er på et ekstra fint område som man må ha spesiell tilgang for å komme til. Hun har ikke vært utenfor det området med sykehuset, resturantene og butikken.

3.Hun sier det var en neseoperasjon, og klager over smerten. Forteller om hvor ubehagelig opplevelsen det var å operere nesen. Deretter skriver hun at hun skal ut av villaen(:fnise:).

Dette var da de tre siste innleggene oppsumert i korte setninger. 

Ikke så veldig mye spennende med andre ord?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tror hun er tidenes kjendis !! Jeg dææver! Hahah

kan ikke fatte at hun får samarbeide med side2. Men det sier vel litt om nettavisen også... 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...