Gjest marizz Skrevet 5. mars 2016 #681 Del Skrevet 5. mars 2016 Hahah vedder på at hun har sendt en sint mail(sånn hun gjorde med vgtv) og fått de til å fjerne bildet når de oppdaget at følgere så det. Kom faktisk på nå at jeg ikke har lukket fanen instagram på mobilen, så tok et screenshot nå! Si ifra om noen vil se.(om det er lov å poste) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 5. mars 2016 #682 Del Skrevet 5. mars 2016 Enda en blogger som skriver om bloggere under kniven http://www.heddaingeborgvik.no/2016/03/05/bloggere-under-kniven/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 5. mars 2016 #683 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) 1 minutt siden, Sitronmelis skrev: Enda en blogger som skriver om bloggere under kniven http://www.heddaingeborgvik.no/2016/03/05/bloggere-under-kniven/ Bra! Jeg er enig med henne at det burde være 25årsgrense på det.(med mindre man faktisk har pupper som for eksempel ligner på noen tomme babysokker(sånn helt ekstreme) og selvtilitten faktisk går ned pga det) Endret 5. mars 2016 av marizz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 5. mars 2016 #684 Del Skrevet 5. mars 2016 Blir helt kvalm. Først et innlegg om å operere rompa, også noen kommentarer om at hun heller burde fikse nesa så da gjør hun det. Hun burde legge ned bloggen og heller få seg en god time hos en profesjonell for å få hjelp til problemene hun har med seg selv - ikke spre de videre til unge lesere og vise hvor greit det er å bare kaste seg under kniven for hver minste kommentar. Alt hun viser leserne sine er at kroppen kun er et oppussingsprosjekt som man kan forme etter kommentarer fra andre. Sier noen at du har feite lår? - Null problem, bare flytt flesket til rompa. Tynne lepper? - Bare å fylle på! Sier noen at du ikke har fin nese? - Dra til et annet land, bo på luksushotell og fiks den! Det er verdt det, for du får bo i luksutssuite og blir behandlet som en prinsesse! Jaja, 9 små dager til PH begynner igjen, og noen andre kan overta! Håper jeg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 5. mars 2016 #685 Del Skrevet 5. mars 2016 7 minutter siden, mjauritz skrev: Blir helt kvalm. Først et innlegg om å operere rompa, også noen kommentarer om at hun heller burde fikse nesa så da gjør hun det. Hun burde legge ned bloggen og heller få seg en god time hos en profesjonell for å få hjelp til problemene hun har med seg selv - ikke spre de videre til unge lesere og vise hvor greit det er å bare kaste seg under kniven for hver minste kommentar. Alt hun viser leserne sine er at kroppen kun er et oppussingsprosjekt som man kan forme etter kommentarer fra andre. Sier noen at du har feite lår? - Null problem, bare flytt flesket til rompa. Tynne lepper? - Bare å fylle på! Sier noen at du ikke har fin nese? - Dra til et annet land, bo på luksushotell og fiks den! Det er verdt det, for du får bo i luksutssuite og blir behandlet som en prinsesse! Jaja, 9 små dager til PH begynner igjen, og noen andre kan overta! Håper jeg. Regner med at neseoperasjonen var planlagt. Har sett i kommentarfeltet tidligere at hun har sagt at hun skulle gjøre det. Når det er sagt så er det utrolig unødvendig å kommentere at hun bør operere nesa. Ellers enig med deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. mars 2016 #686 Del Skrevet 5. mars 2016 7 timer siden, Koy skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. mars 2016 #687 Del Skrevet 5. mars 2016 1 time siden, Nutz skrev: Shit jeg kjente henne ikke igjen uten sminke! Hadde ikke pierre stått der hadde jeg aldri sett at det var henne! Så sykt mye penere hun er uten sminke og hårstyling! Synes hun er mye søtere uten all den sminken og hårstylingen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 5. mars 2016 #688 Del Skrevet 5. mars 2016 Noen som tilfeldigvis screenshottet bildet Martine la ut, og kommentarene? Rakk ikke se 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 5. mars 2016 #689 Del Skrevet 5. mars 2016 Trist egentlig. Hun ville operere rumpen og så var det utrolig mange som sa veldig stygge ting om nesen hennes og at hun burde operert den istedet og nå har hun plutselig gjort det ...dama har usedvanlig dårlig selvtillit og burde ikke drive med blogging så lenge hun føler seg så svak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 5. mars 2016 #690 Del Skrevet 5. mars 2016 men hvorfor er hun så rød og blå rundt øynene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuju Skrevet 5. mars 2016 #691 Del Skrevet 5. mars 2016 Wow, jeg er sikkert weird nu. Men jeg har aldri sett et så pent bilde av Isabelle før. Hun ser jo supersøt ut. Ikke ironisk. Håper at hun blir fornøyd med resultatet av operasjonen. Lykke til til henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinmom95 Skrevet 5. mars 2016 #692 Del Skrevet 5. mars 2016 Blir kvalm ! Stakkars jente.. Tenk å ha det så ille med seg selv.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 5. mars 2016 #693 Del Skrevet 5. mars 2016 10 minutter siden, Fuju skrev: Wow, jeg er sikkert weird nu. Men jeg har aldri sett et så pent bilde av Isabelle før. Hun ser jo supersøt ut. Ikke ironisk. Håper at hun blir fornøyd med resultatet av operasjonen. Lykke til til henne. Enig, hun ser da riktig søt ut uten sminke, selv etter en operasjon. Bare synd ikke personligheten matcher. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 5. mars 2016 #694 Del Skrevet 5. mars 2016 Håper folk som har kommentert "du burde heller operere nesa" føler seg bra nå Uansett, kan ikke legge skylden helt på de, men de gjør det jo ikke akkurat bedre for noen som sliter som henne. Tragisk at hun legger ut bilder som tydeligvis er før operasjonen og later som det er etterpå. Skjønner de ikke hvor lett man gjennomskuer det? Og alle innleggene men tekst "se hva som holdt meg våken inatt" osv. Jeg måtte bare inn å sjekke jeg, men så var det candy crush Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snowz Skrevet 5. mars 2016 #695 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Operasjonen var nok planlagt for lenge siden, jeg sier ikke at leserne ikke har påvirket henne. Men husker da SE postet et innlegg om neseoperasjonen sin, så kommenterte Isabel det og sa at hun hadde ønsket å fikse på nesen sin lenge. Så dette er nok et kompleks hun har hatt i flere år og planlagt lenge. Endret 5. mars 2016 av snowz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 5. mars 2016 #696 Del Skrevet 5. mars 2016 2 minutter siden, snowz skrev: Operasjonen var nok planlagt for lenge siden, jeg sier ikke at leserne ikke har påvirket henne. Men husker da SE postet et innlegg om neseoperasjonen sin, så kommenterte Isabel det og sa at hun hadde ønsket å fikse på nesen sin lenge. Så dette er nok et kompleks hun har hatt i flere år og planlagt lenge. Ja er nok sant! Men det er sikkert ekstra vondt å lese det. Hun har/hadde jo en nokså stor nese, men jeg synes slike operasjoner er helt unødvendige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snowz Skrevet 5. mars 2016 #697 Del Skrevet 5. mars 2016 8 minutter siden, marizz skrev: Ja er nok sant! Men det er sikkert ekstra vondt å lese det. Hun har/hadde jo en nokså stor nese, men jeg synes slike operasjoner er helt unødvendige. Ja, det kan jeg tenke meg. Nesen hennes var stor, men jeg syns ikke den var noe ille, så trist at hun følte at hun måtte fikse på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherries Skrevet 5. mars 2016 #698 Del Skrevet 5. mars 2016 17 minutter siden, marizz skrev: Ja er nok sant! Men det er sikkert ekstra vondt å lese det. Hun har/hadde jo en nokså stor nese, men jeg synes slike operasjoner er helt unødvendige. Man kan si mye rart om Isabel, men jeg synes ikke hun har særlig stor nese? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherries Skrevet 5. mars 2016 #699 Del Skrevet 5. mars 2016 Litt stor er den jo, men ikke noe jeg hadde tenkt som en gedigen nese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 5. mars 2016 #700 Del Skrevet 5. mars 2016 1 minutt siden, Cherries skrev: Litt stor er den jo, men ikke noe jeg hadde tenkt som en gedigen nese. Hu er da ikke etnisk norsk heller, og har trekk som gjenspeiler der hu kommer fra! Synes det er trist st ei så vakker dame føler hu må fikse på det for å se ut som "alle andre"... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg