Sool Skrevet 22. februar 2016 #441 Del Skrevet 22. februar 2016 4 minutter siden, Blue Ivy. skrev: Jeg tror dette med rumpeforstørring kun var en måte å lokke folk inn på bloggen. Hun er flink til det. Men altså, nå som hun er på første plass, kommer jo hun til å bli enda mer høy på seg og tro hun en skikkelig superkjendis. Skjønner ikke hvorfor folk fortsetter å klikke seg inn. Det er jo bare tull og svært lite spennende. Hun legger ut drøye overskrifter på IG, men man blir skuffet når man klikker seg inn på bloggen. Skjønner ikke hvorfor folk vil hun skal ligge på topp? Ja veldig enig. GRUBLER like mye. Men er det virkelig verdt å gå under kniven for lesere som kan forsvinne på et blunk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 22. februar 2016 #442 Del Skrevet 22. februar 2016 Vil ikke engang tenke på hvordan stemningen er i "leiligheten" o dag når hun "endelig" har slått sophie elise og er "norges største kjendis" for jeg tror helt seriøst det er sånn hun tenker. Nå har hun made it. Nå kan hun omtrent bare dø lykkelig, for bedre blir det ikke. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 22. februar 2016 #443 Del Skrevet 22. februar 2016 55 minutter siden, Flyvefisken skrev: Hva er det egentlig tallene som avgjør topplista står for? Lesere? Klikk? Unike lesere. Det vil si hver unike (norske) ip-adresse som klikker seg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 22. februar 2016 #444 Del Skrevet 22. februar 2016 Den 14. februar 2016 at 22.49, Nutz skrev: Er samme her, jeg leser ingen norske blogger Mener ikke å sitere men denne kommer med allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 22. februar 2016 #445 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) At hun ligger på 1 plass kommer nok av god kveld Norge innslaget, mange ser nok på programmet og hadde sikkert ikke hørt om henne før. Hadde hun tjente 1 mill så hadde klesstil hvert anerledes, hun linker til en side med veldig billige klær hele tiden, gran canaria, fake LV, middag på Egon.. Helt normalt forbruk. Endret 22. februar 2016 av Basilen Rettet feil 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 22. februar 2016 #446 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) 56 minutter siden, Nutz skrev: Vil ikke engang tenke på hvordan stemningen er i "leiligheten" o dag når hun "endelig" har slått sophie elise og er "norges største kjendis" for jeg tror helt seriøst det er sånn hun tenker. Nå har hun made it. Nå kan hun omtrent bare dø lykkelig, for bedre blir det ikke. De spretter nok den dyreste champagnen de nå og har full feiring. Endret 22. februar 2016 av LeilaS 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 22. februar 2016 #447 Del Skrevet 22. februar 2016 Men der er jo tydelig hun har veldig mange unge fans. Sånn typ 11-14 år. Leser man kommentarene på Instagram, så går det mye i "du er sååå pen" "du og Pierre er perfekte sammen og så søte" "elsker bloggen din" "du er perfekt og vil se ut som deg" osv. Tydelig hun også sletter negative og kritiske kommentarer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 22. februar 2016 #448 Del Skrevet 22. februar 2016 Det var noen som kommenterte at hun kommer til å miste Pierre fordi Martine gjorde dette og mistet ham, men jeg tror ikke det var operasjonene som gjorde det. Jeg så PH når de var med og jeg så det der vorspiel episodene - og hun var utrolig kontrollerende. Hun ble sjalu av ingenting og hun skapte dårlig stemning hver gang hun hadde drukket. Jeg kan forstå at ingen gidder det i lengden og det virker som om Isabell er litt roligere på det området. Og så må jeg bare kommentere alle de stygge kommentarene om nesen hennes på det rumpeinnlegget - hva faen liksom. Er folk virkelig så stygge når de får være anonyme?? Dét sjokkerte meg. Og så mange av dem. "Operer nesa di først for den er virkelig stygg og får deg til å se ut som en heks" ???? Hva i alle dager. Uansett om man ikke liker det hun driver med synes jeg virkelig det er drøyt å holde på sånn! Jeg forventer egentlig at det rumpeinnlegget er en stunt. At hun om en stund skriver et innlegg om at hun har endret mening og skal være fornøyd med selv selv som hun er osv. Jeg tror nemlig ikke på det. Men uansett hva intensjonen er så synes jeg folk er stygge i kommentarfeltet hennes. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 22. februar 2016 #449 Del Skrevet 22. februar 2016 Den 22.2.2016 at 9.28, lenaxena skrev: Hun er så høyt oppe kun fordi hun var med i PH. Syns det er trust at hun har så dårlig selvtillit. Min er dårlig, men hennes enda verre. Hun er såååå ung.. Bør ikke fikse på rumpa... Trist. Trening er mye bedre. Det er ikke kun derfor. Veldig mange PH deltagere oppretter blogg og kommer på topplisten, men forsvinner når PH er over og folk ikke bryr seg mer. Både Martine og Elin er borte. Var ikke Kevin på listen å en stund? Men Isabel er desperat og har en taktikk. Hun lurer folk inn på bloggen med sjokkerende overskrifter. Når hun begynner å dale, kommer hun med nye ting. Husker jo i sommer eller når det var, når hun kom ut med hun og Mathias liksom var kjærester. Haha særlig. For å så si det var slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 22. februar 2016 #450 Del Skrevet 22. februar 2016 Isabell og Pierre begynner å minne meg om Heidi Montag og Spencer Pratt...fra 'The Hills'.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 22. februar 2016 #451 Del Skrevet 22. februar 2016 1 time siden, SelinaKyle skrev: Isabell og Pierre begynner å minne meg om Heidi Montag og Spencer Pratt...fra 'The Hills'.. På hvilken måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 22. februar 2016 #452 Del Skrevet 22. februar 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 22. februar 2016 #453 Del Skrevet 22. februar 2016 9 timer siden, Basilen skrev: At hun ligger på 1 plass kommer nok av god kveld Norge innslaget, mange ser nok på programmet og hadde sikkert ikke hørt om henne før. Hadde hun tjente 1 mill så hadde klesstil hvert anerledes, hun linker til en side med veldig billige klær hele tiden, gran canaria, fake LV, middag på Egon.. Helt normalt forbruk. Vet du at det er fake, eller bare tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 22. februar 2016 #454 Del Skrevet 22. februar 2016 http://styleconnection.blogg.no/1456171544_nei_det_er_faen_ikke_.html WORDS (føler dette virkelig har noe med Isabel å gjøre) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 22. februar 2016 #455 Del Skrevet 22. februar 2016 Og der kom det. Instagram oppdatert. "Nr 1 i norge". Hun eier ikke virkelighetssans. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 22. februar 2016 #456 Del Skrevet 22. februar 2016 5 minutter siden, Nutz skrev: Og der kom det. Instagram oppdatert. "Nr 1 i norge". Hun eier ikke virkelighetssans. Jeg blir gærn av henne. Seriøst. Kan folk slutte å klikke seg inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 22. februar 2016 #457 Del Skrevet 22. februar 2016 21 minutter siden, L´issi skrev: Jeg blir gærn av henne. Seriøst. Kan folk slutte å klikke seg inn? Enig. Nå er egoet hennes så høyt at hun tror hun er bedre enn alle bloggerne i hele Norge! Nå har hun klart å slå selveste Sophie Elise. Få den jenta ned på listen. Hun fortjener IKKE den 1 plassen! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 22. februar 2016 #458 Del Skrevet 22. februar 2016 Grunnen til at hun ligger øverst er kun fordi folk blir helt sjokkert av å lese hva hun gjør med seg selv og sender det videre til vennene sine for og vise hvor fucked up hun har blitt. Jeg bor i Oslo er på samme alder som Isabel, og alle ler av henne. Ingen syntes hun er "kul" liksom. Hun har mistet bakkekontakten helt, dytter folk som er i "veien" for henne på byen bort, himler med øynene hvis folk prøver å snakke til henne og ber vakter osv kaste ut folk hvis de prøver å snakke til henne. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 22. februar 2016 #459 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Wow, just wow! Hun har tatt 1 plassen og nå er hun nr 1 i Norge. Jeg håper virkelig ikke dette kommer til å vare. Noe så ufortjent. Hun burde komme seg ned på jorden igjen og slutte å tro hun er noe. Hun er så ufyselig. Oppfører seg som en diva og tror hun er Kim Kardashian på byen! Jeg er helt målløs. Hun er den verste bloggeren i Norges historie. Jeg virkelig digget videobloggen til Kristin. Tydelig hun sikter til Isabel. Endret 22. februar 2016 av smalls 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 22. februar 2016 #460 Del Skrevet 22. februar 2016 16 minutter siden, embla1807 skrev: Grunnen til at hun ligger øverst er kun fordi folk blir helt sjokkert av å lese hva hun gjør med seg selv og sender det videre til vennene sine for og vise hvor fucked up hun har blitt. Jeg bor i Oslo er på samme alder som Isabel, og alle ler av henne. Ingen syntes hun er "kul" liksom. Hun har mistet bakkekontakten helt, dytter folk som er i "veien" for henne på byen bort, himler med øynene hvis folk prøver å snakke til henne og ber vakter osv kaste ut folk hvis de prøver å snakke til henne. Forundrer meg ikke, er ca sånn jeg ser henne for meg utifra instagramen hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg