melatonin Skrevet 21. februar 2016 #401 Del Skrevet 21. februar 2016 Jeg skjønner ikke hvordan det skal være mulig å tjene 1 mill på blogg, og I allefall denne bloggen. Ærlig talt jeg blir helt kvalm! Noen jobber og sliter døgnet rundt og jobber røde dager og helger for noen få hundre tusen. Men den jenta skriver om hva hun har på seg og hvor pen hun er og får en mill i fanget pr år? Rettferdighet? Nei. Sjalusi fra meg? Ang pengene ja absolutt, men resten er jeg langt i fra sjalu på. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 21. februar 2016 #402 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) 10 timer siden, #Sunrise skrev: ble så kvalm når de snakka om at de hadde bygd seg opp på å bryte Martine ned! Enig! Måten hun har oppført seg ovenfor Martine er helt hårreisende. Hun har virkelig godter seg og gjort alt for å gni det inn at hun hadde sex med Pierre. "Pierre er min nå. In your face bitch! " Hun er så kvalm! Skuespiller er hun hvert fall ikke. Blir for dumt å kalle seg for det. Noen har naturtalent, men de fleste skuespillere går på skole og er ikke selvlært. Endret 21. februar 2016 av LeilaS 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 21. februar 2016 #403 Del Skrevet 21. februar 2016 11 timer siden, super-s skrev: Hvor snakket de om det?! God kveld norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 21. februar 2016 #404 Del Skrevet 21. februar 2016 Hun ER jo ikke skuespiller, men hun har tydeligvis lyst ti å bli det. Hvis jeg hadde blitt signert til et sånt byrå som f.eks danser eller skuespiller, så hadde jeg ikke blitt mer danser av den grunn. Du er ikke skuespiller før du jobber som det og får betalt. Men for all del, det er et fritt land, kall deg hva du vil. I dag skal jeg være eventyrer! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 21. februar 2016 #405 Del Skrevet 21. februar 2016 6 minutter siden, Nutz skrev: Hun ER jo ikke skuespiller, men hun har tydeligvis lyst ti å bli det. Hvis jeg hadde blitt signert til et sånt byrå som f.eks danser eller skuespiller, så hadde jeg ikke blitt mer danser av den grunn. Du er ikke skuespiller før du jobber som det og får betalt. Men for all del, det er et fritt land, kall deg hva du vil. I dag skal jeg være eventyrer! Nemlig. Men lurer på hva Martine tenker om alt dette? Hun er sikkert glad for å ha blitt kvitt de. For noen folk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 21. februar 2016 #406 Del Skrevet 21. februar 2016 Nå skal hun operere rumpa. Jeg kjenner jeg blir så trist på vegne av menneskeheten. ALLE kan trene seg til rundere rompe. Det er en muskel som du kan trene opp?? Gud bedre 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 21. februar 2016 #407 Del Skrevet 21. februar 2016 7 minutter siden, embla1807 skrev: Nå skal hun operere rumpa. Jeg kjenner jeg blir så trist på vegne av menneskeheten. ALLE kan trene seg til rundere rompe. Det er en muskel som du kan trene opp?? Gud bedre Tuller du?? Trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyvefisken Skrevet 21. februar 2016 #408 Del Skrevet 21. februar 2016 Har ikke lest noe særlig på bloggen hennes eller fulgt henne på insta, men jeg så noen av bildene hennes nå. Mye merkelig. Spesielt det hvor hun sitter på katen av kjøkkenbenken med beina på benkeplate ved steikeovnen og drikker te mens hun ser litt tankefull ut. Altså, jeg er ganske sikker på at du eier stoler. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 21. februar 2016 #409 Del Skrevet 21. februar 2016 Husker den presentasjonsfilmen av Isabel på PH: "eg har langt hår, store pupper, lange vipper, og alt e faktisk ekta". Hva skjedde med henne? Nå som hun skal fikse på rumpa og nesa er hun jo helt plastikk, ingenting igjen å fikse på.. Trist 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 21. februar 2016 #410 Del Skrevet 21. februar 2016 25 minutter siden, embla1807 skrev: Husker den presentasjonsfilmen av Isabel på PH: "eg har langt hår, store pupper, lange vipper, og alt e faktisk ekta". Hva skjedde med henne? Nå som hun skal fikse på rumpa og nesa er hun jo helt plastikk, ingenting igjen å fikse på.. Trist Snart har hun langt hår, store bryster, lange vipper, stor rumpe, gylden hud, lange negler, store lepper... Og ingenting er ekte 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 21. februar 2016 #411 Del Skrevet 21. februar 2016 Det er så trist. Jeg får vondt inni meg. Man skulle ikke fått lov å ha høy inntekt (og disponere pengene sine fritt) når man er så umoden. Jeg tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om jeg hadde fått lov å legge meg under kniven for å fikse alle mine små komplekser da jeg var 13-14 år gammel. Heldigvis fikk jeg fornuft innen jeg ble gammel nok til å faktisk gjøre noe sånt. Jeg syns også det er trist at hun tror en operasjon vil fjerne kompleksene hennes. Hun vil aldri bli fornøyd og hun kommer til å ødelegge seg selv. Kroppen forandrer seg hele tiden. Jeg er ikke anti-kirurgi, men det er viktig å ha tenkt godt igjennom det før man gjør noe sånt. Jeg har selv operert brystene etter jeg fikk barn fordi brystene ble veldig asymmetriske og det gjorde vondt (bh satt aldri riktig på grunn av skjevheten og størrelseforskjellen). men hadde det ikke vært for de fysiske plagene så ville jeg ikke gjort det. Komplekser sitter psykisk, og når man opererer seg så vil det uansett aldri bli akkurat slik en hadde sett for seg. Kanskje man også ender opp med større komplekser :-/ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 21. februar 2016 #412 Del Skrevet 21. februar 2016 Men denne leiligheten under oppussing... Er det deres leilighet? Hun har jo aldri nevnt tidligere at de skulle kjøpe leilighet, og hvis de hadde kjøpt leilighet så hadde det garantert stått MASSE om det på bloggen. "Se på oss hvor mye penger vi tjener nå kjøper vi oss leilighet". Det er jo faktisk ganske big deal, og siden hun blogger om hverdagen sin så er det gjerne noe man nevner. Og når jeg leser innlegget så sier hun jo aldri at det er deres leilighet. "Nå har jeg og Pierre kommet til leiligheten som er under oppussing".. Hvem sin leilighet er under oppussing? Er det deres? Har de kjøpt leilighet? Det er jo ikke vanlig å pusse opp leid leilighet, og de har jo ikke nevnt det før. Kan ikke skjønne hvordan de har penger til det, ikke missforstå - de tjener nok bra, men de jobber jo ikke med noe annet og å drive blogg er vel ikke sikker nok inntekt til å få et lån. Kan heller ikke se for meg at de har spart opp masse EK. Gevinsten Pierre hadde fra PH er vel for lengst brukt opp på billigklær fra Shein og drinker i Thailand.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 21. februar 2016 #413 Del Skrevet 21. februar 2016 4 timer siden, Nutz skrev: Tuller du?? Trist. Herrefred, skal hun ta silikon i ræva nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea89 Skrevet 21. februar 2016 #414 Del Skrevet 21. februar 2016 7 minutter siden, mjauritz skrev: Men denne leiligheten under oppussing... Er det deres leilighet? Hun har jo aldri nevnt tidligere at de skulle kjøpe leilighet, og hvis de hadde kjøpt leilighet så hadde det garantert stått MASSE om det på bloggen. "Se på oss hvor mye penger vi tjener nå kjøper vi oss leilighet". Det er jo faktisk ganske big deal, og siden hun blogger om hverdagen sin så er det gjerne noe man nevner. Og når jeg leser innlegget så sier hun jo aldri at det er deres leilighet. "Nå har jeg og Pierre kommet til leiligheten som er under oppussing".. Hvem sin leilighet er under oppussing? Er det deres? Har de kjøpt leilighet? Det er jo ikke vanlig å pusse opp leid leilighet, og de har jo ikke nevnt det før. Kan ikke skjønne hvordan de har penger til det, ikke missforstå - de tjener nok bra, men de jobber jo ikke med noe annet og å drive blogg er vel ikke sikker nok inntekt til å få et lån. Kan heller ikke se for meg at de har spart opp masse EK. Gevinsten Pierre hadde fra PH er vel for lengst brukt opp på billigklær fra Shein og drinker i Thailand.. Jeg tipper huseier driver å pusser opp en leilighet de skal leie, før de flytter inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 21. februar 2016 #415 Del Skrevet 21. februar 2016 Et øyeblikk siden, Andrea89 skrev: Jeg tipper huseier driver å pusser opp en leilighet de skal leie, før de flytter inn. Hæ? Er det vanlig? Det har jeg aldri hørt om.. Med mindre de skal leie av noen de kjenner da, men da hadde de vel nevnt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea89 Skrevet 21. februar 2016 #416 Del Skrevet 21. februar 2016 Et øyeblikk siden, mjauritz skrev: Hæ? Er det vanlig? Det har jeg aldri hørt om.. Med mindre de skal leie av noen de kjenner da, men da hadde de vel nevnt det? Tror ikke det er helt uvanlig. Vi driver å renoverer/pusser opp vår utleieleilighet nå, og har allerede fått leietagere som skal flytte inn i August 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 21. februar 2016 #417 Del Skrevet 21. februar 2016 Har sett Isabel henge med hun Raija fra "sykt perfekt". De to er vissnok ganske gode venninner som setter griller i hodet på hverandre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 21. februar 2016 #418 Del Skrevet 21. februar 2016 18 minutter siden, mjauritz skrev: Men denne leiligheten under oppussing... Er det deres leilighet? Hun har jo aldri nevnt tidligere at de skulle kjøpe leilighet, og hvis de hadde kjøpt leilighet så hadde det garantert stått MASSE om det på bloggen. "Se på oss hvor mye penger vi tjener nå kjøper vi oss leilighet". Det er jo faktisk ganske big deal, og siden hun blogger om hverdagen sin så er det gjerne noe man nevner. Og når jeg leser innlegget så sier hun jo aldri at det er deres leilighet. "Nå har jeg og Pierre kommet til leiligheten som er under oppussing".. Hvem sin leilighet er under oppussing? Er det deres? Har de kjøpt leilighet? Det er jo ikke vanlig å pusse opp leid leilighet, og de har jo ikke nevnt det før. Kan ikke skjønne hvordan de har penger til det, ikke missforstå - de tjener nok bra, men de jobber jo ikke med noe annet og å drive blogg er vel ikke sikker nok inntekt til å få et lån. Kan heller ikke se for meg at de har spart opp masse EK. Gevinsten Pierre hadde fra PH er vel for lengst brukt opp på billigklær fra Shein og drinker i Thailand.. Hun har nevt dog at leiligheten til moren hennes er under oppussing og derfor bor moren på hotell hver gang noen spør om hun bor på hotell. Så det er sikkert mora sin leilighet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 21. februar 2016 #419 Del Skrevet 21. februar 2016 ...Så var det dette med innlegg for å få opp lesertallene igjen da.... Tror ikke det spor på at hun ska operere rompa! Sorry asså. Blir for fjasete.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 21. februar 2016 #420 Del Skrevet 21. februar 2016 Det at hun tjener mer enn hun trenger sier ikke så mye. Bloggere får mye sponset, og de kan i teorien tjene mer enn de trenger om de tjener 10-15 000 i måneden. Hvis hun hadde tjent over en mill i året, hadde de ikke dratt på sydentur til Gran Canaria. Ser ikke for meg at hun, om hun hadde hatt råd, ikke hadde flashet pengene rundt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg