Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, strawberryjaw skrev:

Ler litt av blogginnlegget til Pierre med overskrift: "Jeg er glad jeg var utro!" 

Altså... nei... hvorfor mister bloggere all fornuft? Ble skikkelig irritert av det innlegget, samtidig som jeg ler fordi hele greia bare er så sinnsykt latterlig

Han prøver bare å klamre seg på topplisten. Så fort han raser nedover, kommer han med slike tullete innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående kritikken (fra Isabell sin side) mot Kristina (ja, det er direkte rettet mot henne), så er det masse "blablabla" om hvor  mange annonsører hun får, fordi annonsører vil nå frem til toppbloggerne. Hun mener hun er god, bedre, best på lesertall, innhold og annonsører, basically.

usmakelig jente

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Angående kritikken (fra Isabell sin side) mot Kristina (ja, det er direkte rettet mot henne), så er det masse "blablabla" om hvor  mange annonsører hun får, fordi annonsører vil nå frem til toppbloggerne. Hun mener hun er god, bedre, best på lesertall, innhold og annonsører, basically.

usmakelig jente

Ja, hun tror hun er the Queen of bloging. Er så lei den arrogante holdning hennes. . "Jeg er best" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvem er det som betaler disse folka for å blogge? Hva slags annonsører er det som vil ha navnet sitt knyttet til disse menneskene? Jeg lurer oppriktig. Jeg forstår at de blir sponset med ting, men hvilke aktører er det som gir dem penger?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Nutz skrev:

Men hvem er det som betaler disse folka for å blogge? Hva slags annonsører er det som vil ha navnet sitt knyttet til disse menneskene? Jeg lurer oppriktig. Jeg forstår at de blir sponset med ting, men hvilke aktører er det som gir dem penger?

Firmaet jeg jobbet for sponset Sraad for å treffe en viss målgruppe og for å få trafikk. Vi syns ikke akkurat det var kult, men vi traff noen nye kunder. 😏

Innlegg ryddet for hetsende utsagn

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Prorsum skrev:

Firmaet jeg jobbet for sponset Sraad for å treffe en viss målgruppe og for å få trafikk. Vi syns ikke akkurat det var kult men vi traff noen nye kunder. 😏

Kan jeg spørre hvilket firma? 

Hun er flink til å hashtagge #spons i innlegg fordi hun syntes det er status

Innlegg ryddet for hetsende utsagn i sitat og svar til dette

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nutz skrev:

Kan jeg spørre hvilket firma? 

Hun er flink til å hashtagge #spons i innlegg fordi hun syntes det er status

Vil ikke gi den informasjonen :) 

Innlegg ryddet for svar til hetsende utsagn i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Please ikke la disse menneskene vinne 71 grader bord-konkurransen!! Er så mange andre mennesker som fortjener det mere.. Men sånn går det vel når man har tusenvis av 12-åringer som stemmer..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, embla1807 skrev:

Please ikke la disse menneskene vinne 71 grader bord-konkurransen!! Er så mange andre mennesker som fortjener det mere.. Men sånn går det vel når man har tusenvis av 12-åringer som stemmer..

Skal de være med på 71 grader nord? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk isabel 600 følgere på 1 dag ? Hun hadde mistet endel å over natten fikk hun så mange. Hun kjøper følgere å det er patetisk. Skjønte det var noe når kun 1000 personer liker bildene men du har nesten 100.000 følgere. Bra hun faller nedover blogglisten 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er dem på Lanzarote, men de måtte bytte hotell pga det blåste for mye ved basseng området og at det var for mange pensjonister der. Jeg har ikke ord..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, candykiss skrev:

Nå er dem på Lanzarote, men de måtte bytte hotell pga det blåste for mye ved basseng området og at det var for mange pensjonister der. Jeg har ikke ord..

Enig! Noe så SYKT LATTERLIG: Kravstor MUCH. Kanskje på tide å komme seg ned på jorda igjen.. :roll:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i all verden reiser til gran canaria midt i en ukedag og forventer en pensjonistfri tilværelse??? De fleste vet vel at øyene har mange faste pensjonister, og de aller fleste er jo hjemme i Norge og jobber. Kjenner nesten jeg blir litt flau faktisk:ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...