Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Nei fy f! :hakeslepp:

Jeg har sett mange med silikonpupper som virkelig ser bra ut, og jeg har til og med vurdert det selv - så jeg har ikke et problem med silikonpupper.

Men DE melonene på den lille kroppen! Det ser skandale dårlig ut! Jeg krysser fingrene for hennes del at det handler om vinkelen, for hvis ikke så syntes jeg oppriktig synd på henne.

Åh nei åh nei åh nei! 

:fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blue Ivy.

Nei fy f! :hakeslepp:

Jeg har sett mange med silikonpupper som virkelig ser bra ut, og jeg har til og med vurdert det selv - så jeg har ikke et problem med silikonpupper.

Men DE melonene på den lille kroppen! Det ser skandale dårlig ut! Jeg krysser fingrene for hennes del at det handler om vinkelen, for hvis ikke så syntes jeg oppriktig synd på henne.

Åh nei åh nei åh nei! 

:fnise:

Må huske at det kun er 8 dager siden operasjonen. Puppene vil bli en del mindre. Nå er de veldige sprengte og vil få sin opprinnelige størrelse om noen uker, men synes ikke hun hadde trengt silikon i utgangspunktet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket på kommentarene, vil ikke skrive noe stygt men jøsses for en dedikert liten fanbase Isabel har.. De går jo MtM en høy gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket på kommentarene, vil ikke skrive noe stygt men jøsses for en dedikert liten fanbase Isabel har.. De går jo MtM en høy gang.

MtM?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt artig at når hun tar silikon så begynner hun med en gang å bruke bikinier det er vanskelig å skape den "push up" effekten jeg da... 😋 Nå trenger hun det ikke lenger.

Før silikonen (når hun skrøt på seg at hun hadde store pupper) så brukte hun bare bikinier som kan pushe veldig. Og varierte jo bare mellom 2-3 bikinier. Selvom hun sikkert har vært i "bikini vær" i 5mnd i år... Og med det shopping forbruket hennes, så er det rart hu ikke har kjøpt noen nye bikinier. Men hadde vel funnet "drømme push up bikiniene" tenker jeg da. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det morsomme er at da hun ble med i ph og hun skulle introdusere seg selv så skrøyt hun av at hun var sååååå naturlig og ingenting var fiksa på :P det varte ikke lenge det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, BH´ene fra Victorias Secret er i en særklasse. Kjøpte en bombshell BH da jeg bodde i USA, prøvde den ikke før jeg kjøpte den, bruker den ALDRI fordi puppene mine er på størrelse med Linni Meister sine når jeg tar den på ;) jeg bruker vanligvis 75D. Så jeg tror så gjerne at en med kanskje 70A eller B kan få relativt fine (og tilsynelatende store) pupper i riktig BH.

Du har helt rett. Jeg vet selv hvor mye effekt "Bombshell BHéne" faktisk kan gjøre, det er helt enormt. Men det er jo ikke rart. 70 % av bhen er hard, og fylt med bomull/stoff. Så 30% er puppen, som lager kløften. HAHA.

Brukte selv dette før jeg fikk silikon. Og det så ut som jeg hadde megapupper. 

Den bombshell bikinien Isabell har brukt, som sikkert alle kjenner til, er jo faktisk den eneste hun har brukt ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer til å få stygge pupper.

Tiden etter operasjonen er svært viktig å ta det rolig, for å "lege" sårene, slik at de gror slik de skal. For å oppnå best mulig resultat, skal man være mest mulig i ro, unngå sol, alkohol ikke minst, osv. Hun er jo bare naiv, og det vet vi jo alle. 

Og hun tjener masse penger på at vi leser om dette, og bloggen til Pierre. Dere ser jo hvor høyt de har steget på blogg-lista i det siste. Men det varer nok ikke evig. 

Alle paradise-folk er i vinden i 1-2 år, og så roer det seg.. og da er det ikke så kult lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun hadde ikke pupper før operasjonen. Bombshell BHéne" kan gjøre en enorm forskjell. Men det er jo ikke rart. 70 % av bhen er hard, og fylt med bomull/stoff. Så 30% er puppen, som lager kløften. He he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt fnatt over hvor dum og naiv hun er. Nei, man skal ikke gå med bikini eller bh på en god stund etter operasjonen. Jeg måtte gå med støttebh i 2 måneder. Dag og natt i 1 måned og kun om dagen den siste måneden.  Så klart var det kjipt, men heller det enn å få stygge arr og pupper. Pluss man skal holde seg i ro og ikke gjøre for mye i minst 2 uker var det vel. Glad jeg tok det så seriøst :) 

Det er flere i kommentarfeltet som reagerer på det , men hun kan fint gå med bikini mener hun :rolleyes:  Måtte bare skrive en kommentar til henne i går,  men den ble så klart ikke godkjent. 

Endret av smalls
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted at 70 % av Bombshell-bhen er hard, og fylt med bomull/stoff. Så 30% er puppen, som lager kløften.

Stemmer det?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted at 70 % av Bombshell-bhen er hard, og fylt med bomull/stoff. Så 30% er puppen, som lager kløften.

Stemmer det?

Det var jeg som skrev det. Og ja, det er sant.  Har hatt mange slike bhér før jeg fikk silikon. Kjøpes på Victorias secret eller Lindex. Det er ikke nesten noe plass igjen i bhen, så ja, 70 % er fylt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blue Ivy.

Isabel sier på bloggen livet er blitt snudd opp ned, hun tjener så bra på bloggen, kan reise på ferier, slipper å leve A4 liv, 2016 kommer til å bli et fantastisk år med mange muligheter osv, men dette kan ikke vare. Tipper hun ryker nedover på listen snart, men hun har vært flink til å legge opp til spekulasjoner og få mange klikk på bloggen. Det skal hun ha, Liker ikke at hun er så kjepphøy, for det kan fort snu seg. Altså, måten hun lever på nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtlige PH deltakere har vel prøvd seg på blogging når de kom hjem igjen. Eneste som har klart å holde seg på topplisten er jo Kristin (styleconnection). Eneste grunnen til at Isabelle og Pierre fremdeles er på topplisten er jo fordi at de har brettet ut det patetiske kjærlighetslivet til gud og en hver mann, så  noe har de iallfall forstått. Uansett, så tipper jeg at denne topplisteplasseringen holder helt til de begynner å sende den nye sesongen av PH. Da vil Isabelle være gammel nytt og ingen vil lenger være interessert i å lese bloggen lenger. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På det Paradise Hotel innlegget er det i kommentarfeltet en som spør om hun ikke er redd for å bli glemt nå som det kommer en ny sesong (som har skjedd med så og si ALLE de andre deltagerne), og hun svarer at nei hun er ikke det, for hun er ikke en PH kjendis og har gjort seg kjent på andre måter.

For noe tull! Hun er KUN en PH kjendis! Hun gjør AKKURAT det samme som alle de andre har gjort, starte en blogg og feste mens de jobber som promotør den korte perioden hun er kjendis. Husker hvor mye det var om Iselin, Tine og Kristin i media, men man hører jo aldri noe fra dem nå - selv om de desperat forsøkte å forbli i rampelyset.. Litt sånn tragikomisk at Isabell virkelig tror at dette kommer til å vare.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Sitronmelis skrev:

For et utrolig stort mellomrom hun har mellom puppene etter operasjonen!

Hun bruker jo ikke støttebh og heller innpå med alkohol. Kanskje derfor. Skjønner ikke hvorfor hun ikke tar dette seriøst? Folk som har tatt silikon sier i kommentarene hvor viktig det er å bruke støttebh hele tiden, holde seg i ro og unngå alkohol. Jaja, hun som ender opp med stygge pupper. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, mjauritz skrev:

På det Paradise Hotel innlegget er det i kommentarfeltet en som spør om hun ikke er redd for å bli glemt nå som det kommer en ny sesong (som har skjedd med så og si ALLE de andre deltagerne), og hun svarer at nei hun er ikke det, for hun er ikke en PH kjendis og har gjort seg kjent på andre måter.

For noe tull! Hun er KUN en PH kjendis! Hun gjør AKKURAT det samme som alle de andre har gjort, starte en blogg og feste mens de jobber som promotør den korte perioden hun er kjendis. Husker hvor mye det var om Iselin, Tine og Kristin i media, men man hører jo aldri noe fra dem nå - selv om de desperat forsøkte å forbli i rampelyset.. Litt sånn tragikomisk at Isabell virkelig tror at dette kommer til å vare.

Isabel er stokk dum. Unnskyld, men det er jo sant. Hun sier jo selv i et av innleggene sine at ph har åpnet så mange dører for henne og livet er blitt snudd opp ned. Hun hadde ikke blitt kjendis hadde det ikke vært for ph.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Sitronmelis skrev:

For et utrolig stort mellomrom hun har mellom puppene etter operasjonen!

Helt sykt! Så ikke bra ut foreløpig iallefall, og så lenge hun ikke skjønner hun MÅ bruke støttebh ukene etter operasjonen så er jeg redd det vil gjøre vondt verre. Men Isabell vet jo best. Alltid! (Ref kommentarfeltet) 

Og den kjærlighetshistorien til Pierre på bloggen? Nah, kjøper den ikke. Var vel rimelig åpenlyst at de kom til å bli sammen etter han var utro mot M med Isabell? Og de oppførte seg som om det var "de to mot verden", la ut lettkledde bilder og gjorde absolutt ALT for å gni salt i såret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...