Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Gjest Blue Ivy.

Lurer på hvor lenge dette forholdet kommer til å vare. Sikkert ikke så lenge. Venter på at Martine skal kommentere saken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har jo hengt sammen som erteris i evigheter nå. Kom ikke som et sjokk, egentlig!

Og det har virkelig Isabel gnidd inn. Med haugevis av snaps med to sammen. Jeg hadde blitt ekstremt såra hvis en venninne gjorde det mot meg.  Girlcode. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er de i Thailand sammen. Utrolig mye å den jenta har reist i år. Føler hun alltid er på ferie. Kanskje sponset ferie? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er de i Thailand sammen. Utrolig mye å den jenta har reist i år. Føler hun alltid er på ferie. Kanskje sponset ferie? 

De er der for å "jobbe". De får betalt for å feste hele sesongen. I sommer var det et eller annet sted i Hellas(?) og nå i Thailand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHHAH noen tenkt på at det kanskje bare er et PR-stunt i håp om å få litt mer oppmerksomhet og litt flere klikk på bloggene sine? Litt rart at de blotter hele privatlivet sitt og blogger om det trekant dramaet alle tre på bloggen sin mens privat virker det jo ikke ut som de er så sure på hverandre i det hele tatt? Jeg tror (og håper) det er PR stunt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er der for å "jobbe". De får betalt for å feste hele sesongen. I sommer var det et eller annet sted i Hellas(?) og nå i Thailand...

Veldig lett tjene penger må jeg si.  Ikke alle er like heldige som får penger for å feste :fnise: 

Men når jeg tenker etter, så kan godt være et pr stunt som Heiheisann sier. Hver gang de faller ned på lista, så kommer de opp med noe nytt. De er så desperate! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lett tjene penger må jeg si.  Ikke alle er like heldige som får penger for å feste :fnise: 

Men når jeg tenker etter, så kan godt være et pr stunt som Heiheisann sier. Hver gang de faller ned på lista, så kommer de opp med noe nytt. De er så desperate! 

Jeg også var på vei til å kalle dem heldige, men så kom jeg på at jeg ikke hadde orket det. Drikke hver eneste dag 3-4 mnd uten stopp! Er ikke mange årene eldre enn dem, men er for  gammel for sånt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke Isabell, men jeg klarer ikke å la være å følge hun på snapchat!

Fikk med meg en video hun la ut hvor hun sa noe som:"Til dere haters som sier at jeg kommer til å faile *viser fingern mens hun filmer luksus hotellrommet sitt i thailand*" Ååh, merket jeg ble så utrolig provosert! Etter hver eneste sesong av PH er det et par som "henger igjen" i rampelyset i noen korte mnder før de også til slutt faller helt bort. (Med noen småsmå unntak)

Og hun tror at hun er så diva og rik! Er et hotellrom i Thailand noe å skryte av, egentlig? Thailand er jo så billig uansett. 

Og snapchatten hennes hvor hun tror at det er kult å jobbe på partysteder, selv når sesongen i Europa er avsluttet.

Herre. :rolleyes:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med meg en video hun la ut hvor hun sa noe som:"Til dere haters som sier at jeg kommer til å faile *viser fingern mens hun filmer luksus hotellrommet sitt i thailand*" Ååh, merket jeg ble så utrolig provosert! Etter hver eneste sesong av PH er det et par som "henger igjen" i rampelyset i noen korte mnder før de også til slutt faller helt bort. (Med noen småsmå unntak)

Og hun tror at hun er så diva og rik! Er et hotellrom i Thailand noe å skryte av, egentlig? Thailand er jo så billig uansett. 

Og snapchatten hennes hvor hun tror at det er kult å jobbe på partysteder, selv når sesongen i Europa er avsluttet.

Jeg brukte 20 000 (inkludert flyreise) på en måned i sør-øst Asia, så jeg er enig med deg i at et hotellrom i Thailand ikke er noe speielt å skryte av. Så det er garantert show-off fra hennes side. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi

Var kult med partysteder på 90-tallet, i dag er det bare harry.

Signerer den!! Kan være deilig med en dag på en beachclub, men GRABBARNA GRUS? Come on, "Bella"..(som hun kaller seg) Finnes ikke eksklusivt (som hun liker å framstille seg) er bare harry. Blodharry. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer den!! Kan være deilig med en dag på en beachclub, men GRABBARNA GRUS? Come on, "Bella"..(som hun kaller seg) Finnes ikke eksklusivt (som hun liker å framstille seg) er bare harry. Blodharry. 

Nå ja, man bør være litt forsiktig i de her sosiale medier tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Jeg takler virkelig ikke den jenta jeg heller! Jeg synes hun bare er fæl. Hvorfor skryte av et  luksus hotellrom i Thailand? Som du ser,  det er ikke dyrt og noe mange har råd til. Tydelig hun prøve å gjøre andre sjalu og vise hvor kul hun er. Gash. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir sammen, og Pierre er utro med Martine. Isabel tar igjen og er utro med Audun. Deretter får hun følelser for Audun igjen, og Audun hooker opp med Martine :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi

De blir sammen, og Pierre er utro med Martine. Isabel tar igjen og er utro med Audun. Deretter får hun følelser for Audun igjen, og Audun hooker opp med Martine :nigo:

?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååh hele bloggen hennes er så piiinlig!

Leste innlegget hennes nå om hva de gjør i Thailand. De jobber på Grabbarna Grus og er en slags "turistattraksjon" siden de er "kjendiser"! Og hun mener hun har kommet så langt i livet! Lurer på hva som skjer med henne når famen er borte :fnise:

Ellers syntes jeg hun er ekkelt høy på seg selv. Rett og slett ubehagelig å lese! Må slutte, men klarer ikke...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...