Gå til innhold

Adelias babyønske!


Adelia

Anbefalte innlegg

Gratulerer med A 😃

Jeg varierer stort sett annenhver dag mellom "kan knapt vente på baby, den burde vært her NÅ!" Og "herregud, hvorfor prøver jeg å ødelegge det flotte livet mitt, alle reisene, friheten, spontaniteten!". Men det jeg ender opp med er stort sett at baby vil bli et nytt eventyr, en ny fase i livet. Det betyr ikke at jeg aldri kan reise mer, bare at jeg for en periode må reise mindre. Kanskje ingenting, men fortsatt er det en kort periode. Merkelig nok er jeg ikke redd for å feile, men det kommer vel det og 😛 Uansett tror jeg at det går seg til, alle store overganger er litt brutale, og så blir man vant til det og lærer seg å trives. Og så blir det veldig bra 😊 Ikke minst har man noen måneder med mental forberedelse fra man får positiv test, så det hjelper jo og 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Heisann :)
Dumpet innom dagboken din her og lurer på hvordan det går med både flytting til hus og babylengselsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.9.2016 at 15.54, tr.heimspia83 skrev:

Heisann :)
Dumpet innom dagboken din her og lurer på hvordan det går med både flytting til hus og babylengselsen?

Hei og hå :tongue: Så koselig at du stikker innom selv om det er helt dødt her. 

Deilig å være i eget hus. Men å gå fra 60 kvadrat til 200 kjennes på økonomien :fnise: Akkurat nå er vi i vår andre prøveperiode med eggeløsningstest. Tidligere har vi bare gått ut fra dagene på appen. Men ser nå hvorfor vi egentlig ikke har blitt gravid. Har hatt eggeløsning mye tidligere enn jeg har trodd. Så satse på at vi treffer snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

To dager til IKM. Har tatt test i går og i dag, kunne skimte en strek. Men den er så svak at man ikke klarer å avgjøre farge. Derfor er jeg ganske så sikker på at det er skyggestrek. Men blir test i morn og på mandag. Kjennes egentlig ut som om jeg ikke er gravid, føles ut som jeg skal få mensen. Så har dessverre ingen tro denne måneden heller. 

Vi har jo vært veldig enig om at vi skal ha barn. Men nå merker jeg utålmodigheten til min kjære. Han hadde egentlig trodd at med et vips så ble man gravid. Det stemmer jo ikke for oss.

Vi holder på å pusse opp et soverom, så håper egentlig at vi får pusse det opp til et barnerom. Men blir nok valgt noen nøytrale farger, slik at det blir brukt til gjesterom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh my fucking god! Dette kan ikke være sant! 

I morn skal det testet med noe annet enn eBay tester. Hvis det fortsatt er positivt, da tror jeg på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tydelig to streker! Kjøp Clearblue digital i morgen, vedder en tå på at du kommer til å få ordet "gravid" lysende mot deg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Weebs skrev:

Helt tydelig to streker! Kjøp Clearblue digital i morgen, vedder en tå på at du kommer til å få ordet "gravid" lysende mot deg :rodmer:

Må nok en tur innom apoteket ja! Har en Clearblue ikke-digitaltest liggende. Så skal ta den i morn tidlig.  Men er ikke den testen den de fleste har klaget på? At den viser falsk positiv?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt sykt å tenke, hvis det nå stemmer at jeg er gravid. Er at vi kun hadde sex en gang i eggløsningstider. Det var også første gang vi fikk positiv eggløsningstest. Den ble tatt på morgenen, men måtte på jobb da. Så nådde ikke en kjapp en. Når jeg kom hjem tok jeg en ny test, og da var den ikke positiv mer. Så da satt vi gang for harde livet slik at vi muligens skulle treffe. Samboeren taklet ikke den tvangsexen, så det måtte masse hjelpemidler til for at han til slutt skulle komme :fnise: Så hvis vi virkelig traff, blir jeg både imponert og forfær! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet faktisk ikke om den er kjent for det. Jeg har kun brukt billigstrimler og digital. Og de har aldri løyet for meg i alle fall ;) 

Morsomt med sånne historier da! Vi vet også akkurat når hun vår ble unnfanget fordi mannnen skulle reise på tur dagen før EL så vi måtte kjøre en kjappis på formiddagen med fulle huset i arbeidere. Så jeg har troen altså! Sånn superklein sex har vist seg å funke på flere her inne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det var Clearblue sine. Husker ikke helt. 

Jepp, veldig morsomt! Vi flirte godt i morrest når jeg kom på soverommet med testen :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

:hoppendeglad:  Hurraaaaaa!!!!!   :danse::roser:

Gjett at det er hurra! Nå må bare spiren forbli der! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag måtte jeg kjøpe Clearblue digital! Og nå tror jeg faktisk på at jeg er gravid! Syke tider for en herlig følelse! 

 

IMG_4498.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...