Gå til innhold

Vixen.no - en bløff?

Gjest CecilieX

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Ulrikke Falch har svaret på hvorfor ungdom er så lett påvirkelige | Anneli Helen Ulriksen

Si ;D-innlegg: Jeg tror at oppgjørene hun og Kristin Gjelsvik tar med bransjen, gjør det lettere for unge å ta avstand selv."

https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/Rxr9XW/Ulrikke-Falch-har-svaret-pa-hvorfor-ungdom-er-sa-lett-pavirkelige--Anneli-Helen-Ulriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, engangstilfelle skrev:

Jeg ser på nå og blir rett og slett veldig flau, allerede. De sitter stivpynta og spente, klapper og jubler, alt det greiene der for å hylle ingen andre enn seg selv.

Lurer på om Camilla Phil og frøken Sophie vinner priser i år og?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Dette var enda mer barnslig og fattig enn jeg var i stand til å forestille meg. (Vixen direkte)

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg så dårlig🙈🙈. De er ikke mye forberedt dommerene og alt ser ut som det er gjort i all hast. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest engangstilfelle
2 minutter siden, LeilaS skrev:

Lurer på om Camilla Phil og frøken Sophie vinner priser i år og?

Gjør de ikke det så må det være noe sponsa muffens i kulissene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange i salen?

Et bilde fra i fjor så var publikum bare en rad, og mer fotografer enn publikum. Men kanskje bare invitert bloggere og presse? Syntes det i fjor også så mer ut som firmafest i et halvstor organisasjon. Dårlig lys, stygg pynt, scenen var rotete. Rett og slett uprofft. Rart når det er folk som lever av å se og bli sett!

Og hvem er årets sponsorer?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engangstilfelle

Til tross for festlige ballonger i bakgrunnen og et par-tre pretty blomsterdingser på scenen så orker jeg ikke følge med på dette her. Kritikken Kristin Gjelsvik kom med var laber og safe, synes jeg.

@BlendaSensitive De nevnte årets hovedsponsorer på starten: Specsavers, Hairport, Jane Iredale og Dermalogica.

Endret av engangstilfelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte skru av lyden litt. Kan noen gi meg stikkord på hva Kristin snakket om? Så bare at mange reiste seg,mens CBE og LK ble sittende.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, Asti skrev:

Oversikt over vinnerne: https://www.nrk.no/kultur/disse-vant-priser-under-vixen-influencer-awards-1.13898982

Sitat " kategorien Beauty var det Celine Karine Myhra som vant. Hun er en av influencerne som har trukket seg til årets utdeling, så prisen ble derfor ikke delt ut.". 

Skulle jo tro at de som har trukket seg da ikke var en av de juryen valgte? For er jo juryen som plukker ut vinnere. Hvor vanskelig er det å da ta neste på lista? Noe annet hadde det vært hvis publikum bestemte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt assosiasjoner til kjedekonferansene jeg var med på i Jernia for 10+ år siden.  Mye småklein internhumor og platte vitser fra scenen.🙈🙉

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...