honoluluu Skrevet 4. februar 2018 #1261 Del Skrevet 4. februar 2018 "...så har også juryen spilt en rolle...." 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 4. februar 2018 #1262 Del Skrevet 4. februar 2018 "Ulrikke Falch har svaret på hvorfor ungdom er så lett påvirkelige | Anneli Helen Ulriksen Si ;D-innlegg: Jeg tror at oppgjørene hun og Kristin Gjelsvik tar med bransjen, gjør det lettere for unge å ta avstand selv." https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/Rxr9XW/Ulrikke-Falch-har-svaret-pa-hvorfor-ungdom-er-sa-lett-pavirkelige--Anneli-Helen-Ulriksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 4. februar 2018 #1263 Del Skrevet 4. februar 2018 14 minutter siden, engangstilfelle skrev: Jeg ser på nå og blir rett og slett veldig flau, allerede. De sitter stivpynta og spente, klapper og jubler, alt det greiene der for å hylle ingen andre enn seg selv. Lurer på om Camilla Phil og frøken Sophie vinner priser i år og? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 4. februar 2018 #1264 Del Skrevet 4. februar 2018 (endret) Oi. Dette var enda mer barnslig og fattig enn jeg var i stand til å forestille meg. (Vixen direkte) Endret 4. februar 2018 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 4. februar 2018 #1265 Del Skrevet 4. februar 2018 Minner meg litt om en reunion 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 4. februar 2018 #1266 Del Skrevet 4. februar 2018 Hjelpe meg så dårlig🙈🙈. De er ikke mye forberedt dommerene og alt ser ut som det er gjort i all hast. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engangstilfelle Skrevet 4. februar 2018 #1267 Del Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, LeilaS skrev: Lurer på om Camilla Phil og frøken Sophie vinner priser i år og? Gjør de ikke det så må det være noe sponsa muffens i kulissene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 4. februar 2018 #1268 Del Skrevet 4. februar 2018 Kristin leverer!!🙌🏻🙌🏻🙌🏻 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faria Skrevet 4. februar 2018 #1269 Del Skrevet 4. februar 2018 Måtte inn å se, sliter med å ta øynene bort fra det møkkete speilet =/ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeanB Skrevet 4. februar 2018 #1270 Del Skrevet 4. februar 2018 Firmafesten er så uproff 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 4. februar 2018 #1271 Del Skrevet 4. februar 2018 Er det mange i salen? Et bilde fra i fjor så var publikum bare en rad, og mer fotografer enn publikum. Men kanskje bare invitert bloggere og presse? Syntes det i fjor også så mer ut som firmafest i et halvstor organisasjon. Dårlig lys, stygg pynt, scenen var rotete. Rett og slett uprofft. Rart når det er folk som lever av å se og bli sett! Og hvem er årets sponsorer? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 4. februar 2018 #1272 Del Skrevet 4. februar 2018 4 minutter siden, BeanB skrev: Firmafesten er så uproff 😂 Den avspeiler fint det de driver med ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engangstilfelle Skrevet 4. februar 2018 #1273 Del Skrevet 4. februar 2018 (endret) Til tross for festlige ballonger i bakgrunnen og et par-tre pretty blomsterdingser på scenen så orker jeg ikke følge med på dette her. Kritikken Kristin Gjelsvik kom med var laber og safe, synes jeg. @BlendaSensitive De nevnte årets hovedsponsorer på starten: Specsavers, Hairport, Jane Iredale og Dermalogica. Endret 4. februar 2018 av engangstilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 4. februar 2018 #1274 Del Skrevet 4. februar 2018 Måtte skru av lyden litt. Kan noen gi meg stikkord på hva Kristin snakket om? Så bare at mange reiste seg,mens CBE og LK ble sittende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 4. februar 2018 #1275 Del Skrevet 4. februar 2018 Oversikt over vinnerne: https://www.nrk.no/kultur/disse-vant-priser-under-vixen-influencer-awards-1.13898982 Sitat " kategorien Beauty var det Celine Karine Myhra som vant. Hun er en av influencerne som har trukket seg til årets utdeling, så prisen ble derfor ikke delt ut.". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 4. februar 2018 #1276 Del Skrevet 4. februar 2018 Noen burde få litt juling for den lyssettingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 4. februar 2018 #1277 Del Skrevet 4. februar 2018 3 minutter siden, Asti skrev: Oversikt over vinnerne: https://www.nrk.no/kultur/disse-vant-priser-under-vixen-influencer-awards-1.13898982 Sitat " kategorien Beauty var det Celine Karine Myhra som vant. Hun er en av influencerne som har trukket seg til årets utdeling, så prisen ble derfor ikke delt ut.". Skulle jo tro at de som har trukket seg da ikke var en av de juryen valgte? For er jo juryen som plukker ut vinnere. Hvor vanskelig er det å da ta neste på lista? Noe annet hadde det vært hvis publikum bestemte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 4. februar 2018 #1278 Del Skrevet 4. februar 2018 Det ser fryktelig stusselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 4. februar 2018 #1279 Del Skrevet 4. februar 2018 Jeg får litt assosiasjoner til kjedekonferansene jeg var med på i Jernia for 10+ år siden. Mye småklein internhumor og platte vitser fra scenen.🙈🙉 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fridakahlo Skrevet 4. februar 2018 #1280 Del Skrevet 4. februar 2018 Jeg tror at jeg aldri i mitt liv har vært så flau på vegne av andre 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå