Rosalie Skrevet 23. november 2018 #1661 Del Skrevet 23. november 2018 Synd Tinashe Williamson er så ram på å eksponere babyen, ellers kunne nok Odd Magnus Williamson skrapt sammen noe bra. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 23. november 2018 #1662 Del Skrevet 23. november 2018 47 minutter siden, FruJohansen skrev: TV2 hadde jo serien Hæsjtegg, som var veldig bra! 😄 Det hadde jeg glemt! 😄 Håper noen morsomme mennesker leser her inne og kan lage litt satire igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. november 2018 #1663 Del Skrevet 23. november 2018 2 timer siden, Rosalie skrev: Synd Tinashe Williamson er så ram på å eksponere babyen, ellers kunne nok Odd Magnus Williamson skrapt sammen noe bra. Hvis han skraper sammen noe her, så blir han nok skilt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 15. januar 2019 #1664 Del Skrevet 15. januar 2019 Ny vixen kåring Torsdag. Spent på hvem som får en pris. Skal følge med ved live på vixen.no Flere som skal følge med ? 😄😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 15. januar 2019 #1665 Del Skrevet 15. januar 2019 4 timer siden, solietta skrev: Ny vixen kåring Torsdag. Spent på hvem som får en pris. Skal følge med ved live på vixen.no Flere som skal følge med ? 😄😂 Nei. Bryr meg ikke og er ikke spent 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 16. januar 2019 #1666 Del Skrevet 16. januar 2019 5 timer siden, Justlooking skrev: Nei. Bryr meg ikke og er ikke spent 😊 Samme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 16. januar 2019 #1667 Del Skrevet 16. januar 2019 Vixen har ødelagt for seg selv. Orker ikke å følge med på et så kjedelig sirkus. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. januar 2019 #1668 Del Skrevet 16. januar 2019 Har ikke Vixen allerede vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 16. januar 2019 #1669 Del Skrevet 16. januar 2019 4 minutter siden, O.G. skrev: Har ikke Vixen allerede vært? Nei, det er visst i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. januar 2019 #1670 Del Skrevet 16. januar 2019 15 minutter siden, Veslefrikk skrev: Nei, det er visst i morgen. Ok, så mye følger jeg med. lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 16. januar 2019 #1671 Del Skrevet 16. januar 2019 Er det noen her som skal på Vixen influencer konferanse i morgen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 16. januar 2019 #1672 Del Skrevet 16. januar 2019 På 15.1.2019 den 17.16, solietta skrev: Ny vixen kåring Torsdag. Spent på hvem som får en pris. Skal følge med ved live på vixen.no Flere som skal følge med ? 😄😂 GJETT OM JEG SKAL FØLGE MED!!! 😄 Endelig kom en snapper opp som folkets favoritt nemmelig: YUMMYMUMMY!I mylderet av influencere som tjener penger på jenters dårlige selvbilde er det helt vilt deilig å se henne skal stille imot bloggerene: Komikerfrue, Martine Lunde, Funkygine og Isabel Raad!Det er en endring på gang, og DET liker jeg! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 16. januar 2019 #1673 Del Skrevet 16. januar 2019 Hva skjedde med nominasjonen til @FruJohansen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bypass Skrevet 16. januar 2019 #1674 Del Skrevet 16. januar 2019 Så i fjor når det var såååå mye negativitet var alle her inne kjempe interessert! Men i år, når de har gjort store endringer og alt virker mer stuerent, da gidder dere ikke🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 16. januar 2019 #1675 Del Skrevet 16. januar 2019 1 minutt siden, Bypass skrev: Så i fjor når det var såååå mye negativitet var alle her inne kjempe interessert! Men i år, når de har gjort store endringer og alt virker mer stuerent, da gidder dere ikke🙄 Stuerent? De bryter sine egne kriterier for nominasjon, med mange av de som er semifinalister. Grunnen til at ingen bryr seg, er fordi det er et tullekonsept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silja McQueen Skrevet 16. januar 2019 #1676 Del Skrevet 16. januar 2019 Vixen ødela mye for seg selv med alt bråket som var i fjor... Når man nå ser at de gjentar mange av feilene sine, da blir det lite interessant å følge med. Hadde de endret navn, startet på scratch, og fulgt sine egne regler derimot... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 16. januar 2019 #1677 Del Skrevet 16. januar 2019 Fru Johansen ble luket bort i semifinalen, men har betalt sine 399 kr for invitasjon og stiller på prisutdelingen i morra 😁 Sjekk hva jeg skal ha på meg på Facebooksiden min #reklame 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 16. januar 2019 #1678 Del Skrevet 16. januar 2019 26 minutter siden, FruJohansen skrev: Fru Johansen ble luket bort i semifinalen, men har betalt sine 399 kr for invitasjon og stiller på prisutdelingen i morra 😁 Sjekk hva jeg skal ha på meg på Facebooksiden min #reklame Så synd at du ikke er semifinalist. Men stilig at du skal møte alikevell 💪🏻 En god motvekt til alle de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 16. januar 2019 #1679 Del Skrevet 16. januar 2019 3 minutter siden, Emmy_H skrev: Så synd at du ikke er semifinalist. Men stilig at du skal møte alikevell 💪🏻 En god motvekt til alle de andre. Innenfor mat og interiør er det en del flinke Instagram - kontoer som er med også 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 16. januar 2019 #1680 Del Skrevet 16. januar 2019 1 minutt siden, FruJohansen skrev: Innenfor mat og interiør er det en del flinke Instagram - kontoer som er med også Ja, det er så sant 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå