Gå til innhold

Hva har du spart penger på i det siste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sparer masse hele tiden på ting jeg ikke kjøper.

Anonymkode: 9e17d...483

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sparte penger på å heller lage middag hjemme enn å kjøpe takeaway selv om jeg var veldig sliten etter ti timer på jobb nesten uten mat 

Anonymkode: 9a52a...51c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salg i flere klesbutikker nå. Kjøpt jakker til ungene til høsten, ullundertøy og en del basisklær de skal bruke fra skolestart/barnehagestart til halv pris i dag. Klær og utstyr må de ha, og det er utrolig deilig når jeg kan spare en del på det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2018 den 0.34, AnonymBruker skrev:

Hvilket merke er det vaskepulveret? 

Anonymkode: 8794d...c97

Det er vel FirstPrice. Det er vel det billigmerket som Kiwi har på vaskemidler og andre produkter.

Anonymkode: b469e...973

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har innført shoppestopp igjen  :engel:

Anonymkode: b469e...973

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt minimalist. Sparer på det jeg ikke kjøper og tjener på alt jeg selger. Tjente 3000 på å ha loppis nylig. 

Anonymkode: baf1c...731

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg har blitt mye flinkere til å tenke meg om før  jeg handler noe. Jeg tenker: "TRENGER jeg virkelig dette?" og svaret er som regel "NEI".  Haha! :) 

Anonymkode: d23a3...c58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke kjøpe noe jeg har lyst på. Det er det mest gunstige økonomisk man kan gjøre, som oftest.

Anonymkode: 9e17d...483

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker håret annenhver dag. Sliter mindre på håret og sparer mer. Blir heller ikke fett om du bruker define (inni ellom salg på hm til 40,- stk) eller tilsvarende kvalitetsshampo. Men om du skal begynne å gjøre det er det  vel ca. 1 uke hvor du må gå med fett hår før håret venner seg til å bare bli vasket annenhver dag. Bruk hatt eller turban. ;)

Anonymkode: 343c3...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shop på Normal e,ler komplettapotek.no. Mye billigere, ofte halvpris i forhold til vanlige butikker..

Anonymkode: 343c3...c25

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker "klikk og hent" på apoteket når jeg skal ha varer derifra. Billigere pris på nettet enn i butikk :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har spart masse på klær til både meg og sønnen. Ekstremt mye salg på gode kvalitetsklær. Er ingen shopper, så må som regel handle når jeg MÅ ha noe. Så sist jeg handlet til sønnen betalte jeg 1300 for to gensere, i dag handlet jeg 5 hettegensere, 6 t-skjorter og to boxere for 1300 😍

Selv handlet jeg masse sommerkjoler, shortser, litt bukser og bikinier til 4000,- Sparte langt over halvparten, da mye var på 70% Handlet bl.a flere Sloggi bikinitruser til 50,- som hadde kostet 300 :)

Anonymkode: e04c2...1d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte d-vitamin fra Tyskland i stedet for å hente ut resept fra legen. 

Kjøpt bilder fra Frankrike. De samme delene hadde kostet ca 1500kr her, betalte 300kr på eBay. 

Anonymkode: 7bb17...57b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i flere måneder trengt taklampe på soverommet mitt. Har heller villet ventet på den riktige enn å forkaste meg med kjøpet, så har bare hatt en liten skrivebordslampe som lys frem til nylig. Var på ikea nylig, og der fant den perfekte taklampen/"lysekronen" for soverommet mitt! Full pris for alt jeg trengte var rett under 500 kr. Men siden det allerede var nedsatt, og jeg fikk ekstra rabatt på å være family medlem så betalte jeg rett under 100 kroner for alt 😊 så verd å vente!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.7.2019 den 19.01, AnonymBruker skrev:

Vasker håret annenhver dag. Sliter mindre på håret og sparer mer. Blir heller ikke fett om du bruker define (inni ellom salg på hm til 40,- stk) eller tilsvarende kvalitetsshampo. Men om du skal begynne å gjøre det er det  vel ca. 1 uke hvor du må gå med fett hår før håret venner seg til å bare bli vasket annenhver dag. Bruk hatt eller turban. ;)

Anonymkode: 343c3...c25

Hø, de fleste jeg kjenner vasker ikke håret hver dag? Bortsett fra de få kjenner som trener hver eneste dag. Folks hår er forskjellige da, kjenner to stk som vasker håret en gang i uken. De har aldri fett hår men veldig tørr hårtype. 

Anonymkode: 0fc16...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

●Sykler til jobb og skole, bruker bil bare 2-3 ganger i uka. Sparer daglige transportutgifter, forsikring pga kort årlig kjørelengde, sjeldnere servicer på bilen. 

●Har nesten ikke abonnement på strømmetjenester og aviser. Har kun Spotify, Sumo og Aftenposten. 

●Kjøper mye barneutstyr og -klær brukt.

●Obs på tilbud og er i forkant av hva ungene trenger. 

●Kafé/restaurant bare i ferier.

●Matpakke istedet for å kjøpe i kantina

●Baker brød 2-3 ganger i mnd

●Får ungene til å pante flasker de finner/får, så kjøper de selv det de får plutselig lyst på, f.eks kosedyr, nips på papir- og bokhandlere, klær jeg mener er unødvendig (det holder med 15 T-skjorter liksom, MÅ ikke ha ei ny da). Vi bor midt i skoleveien til mange vgs-elever, så det kryr av tomflasker i grøftene, faktisk (tror det er pga skolen)

●Planlegger middager og innkjøp.

Anonymkode: 76f1e...1e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk gjennom fryseboksen og fikk oversikt over kva eg hadde liggande av mat. Laga meny framover utifra dette. Både rydding og sparing på ein gang, vinn- vinn🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blant annet spart penger på å velge å bli i Norge i sommer. Reiste inn på hytta i stedet for  utlandet. Var litt negativ til det i utgangspunktet pga da jeg så  på værmeldingen for to uker siden var det meldt mye nedbør. Men det endret seg. Så derfor er jeg ikke særlig misunnelig på de som har valgt å bruke x-antall tusen på å reise til Spania o.l. har det veldig godt her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...