AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #21 Del Skrevet 1. november 2015 vi bor sammen ja, men hun sier ikke så mye annet enn at jeg skal ta paracet/ibux (som ikke hjelper så mye) og at jeg må prøve å komme meg på skolen.Anonymkode: d84ce...a83Det er ikke bra å ta paracet og ibux. Det er bare å forsyve problemet. Det er virkelig ikke for kroppen bra å tygge smertestillende på denne måten. Det er faktisk hardt for lever og nyrer, kan skade de over tid.Du må ta din spiseforstyrrelse på alvor ts, for det gjør tydeligvis ikke moren din!Du må snakke med fastlegen din, og be han/hun henvise deg til psykolog.Alt godt fra meg Anonymkode: d6cd6...587 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #22 Del Skrevet 1. november 2015 Det er ikke bra å ta paracet og ibux. Det er bare å forsyve problemet. Det er virkelig ikke for kroppen bra å tygge smertestillende på denne måten. Det er faktisk hardt for lever og nyrer, kan skade de over tid.Du må ta din spiseforstyrrelse på alvor ts, for det gjør tydeligvis ikke moren din!Du må snakke med fastlegen din, og be han/hun henvise deg til psykolog.Alt godt fra megAnonymkode: d6cd6...587jeg har ikke tatt smertestillende i mer enn en liten uke.0 Anonymkode: d84ce...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #23 Del Skrevet 1. november 2015 Kanskje du har psykose, TS?Anonymkode: 414a8...540Hæ? Du aner åpenbart ikke hva psykose er. Psykose er en alvorlig sinnstilstand hvor man har vrangforestillinger om virkeligheten i form av forvrengt oppfatning, hallusinasjoner, stemmer og sterk aggresjon og ofte frykt.Det kan være hva som helst ts, lavt stoffskifte, jernmangel, matallergi eller lekktarm, bare at du har vært stresset i det siste og kroppen nå gir signal om å roe ned litt, eller f eks bivirkning av p-piller. Om du ikke blir bedre innen et par uker ville jeg gått til legen for en blodprøve. Anonymkode: 82149...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #24 Del Skrevet 1. november 2015 Hæ? Du aner åpenbart ikke hva psykose er. Psykose er en alvorlig sinnstilstand hvor man har vrangforestillinger om virkeligheten i form av forvrengt oppfatning, hallusinasjoner, stemmer og sterk aggresjon og ofte frykt.Det kan være hva som helst ts, lavt stoffskifte, jernmangel, matallergi eller lekktarm, bare at du har vært stresset i det siste og kroppen nå gir signal om å roe ned litt, eller f eks bivirkning av p-piller. Om du ikke blir bedre innen et par uker ville jeg gått til legen for en blodprøve.Anonymkode: 82149...e3fjeg går ikke på noen medisiner. Jeg ble sjekket for lavt stoffskifte i sommer, så lite sannsynlig at det er det. Problemet er bare at fraværet blir så stort at jeg ikke henger med lenger, men jeg klarer ikke å si fra at jeg ikke føler meg bra Anonymkode: d84ce...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #25 Del Skrevet 1. november 2015 Hormonforstyrrelse...? Anonymkode: 9a777...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå