AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 sterk hodepine på venstre side flere ganger daglig. Slapp og trøtt - orker ikke stort annet enn å ta med hunden ut så han får gå på do, og å ligge i sengen.Hjertebank og høyere puls (normal 40-50, men nå >70) flere ganger hver dag, uten spesielle anstrengelser.Har vært borte fra skolen 1.5 uke nå fordi jeg ikke kommer meg opp om morningen. Blir ikke mindre trøtt/sliten av å sove. noen tanker om hva jeg kan gjøre, evt. hva som kan være galt? Anonymkode: d84ce...a83
Gjest supernova_87 Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Hvis du har vært så syk at du ikke klarer å følge opp skole/jobb i en og en halv uke så må du komme deg til legen. Ingen her inne kan diagnostisere deg med så lite informasjon.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Jernmangel eller kreft Anonymkode: 2c028...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 sterk hodepine på venstre side flere ganger daglig. Slapp og trøtt - orker ikke stort annet enn å ta med hunden ut så han får gå på do, og å ligge i sengen.Hjertebank og høyere puls (normal 40-50, men nå >70) flere ganger hver dag, uten spesielle anstrengelser.Har vært borte fra skolen 1.5 uke nå fordi jeg ikke kommer meg opp om morningen. Blir ikke mindre trøtt/sliten av å sove. noen tanker om hva jeg kan gjøre, evt. hva som kan være galt?Anonymkode: d84ce...a83Bestill legetime snarest Anonymkode: 3d8a4...fa4 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Ingen ideer om hva det kan være? Anonymkode: d84ce...a83
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Ingen ideer om hva det kan være? Anonymkode: d84ce...a83Anemi ( sterk jernmangel )og/eller lavt stoffskifte? Anonymkode: d6cd6...587
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 sterk hodepine på venstre side flere ganger daglig. Slapp og trøtt - orker ikke stort annet enn å ta med hunden ut så han får gå på do, og å ligge i sengen.Hjertebank og høyere puls (normal 40-50, men nå >70) flere ganger hver dag, uten spesielle anstrengelser.Har vært borte fra skolen 1.5 uke nå fordi jeg ikke kommer meg opp om morningen. Blir ikke mindre trøtt/sliten av å sove. noen tanker om hva jeg kan gjøre, evt. hva som kan være galt?Anonymkode: d84ce...a83Hvordan har det vært med kostholdet ditt i de siste ukene, og inntak av væske? Anonymkode: 3d8a4...fa4 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 Kanskje du har psykose, TS? Anonymkode: 414a8...540
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #9 Skrevet 1. november 2015 sterk hodepine på venstre side flere ganger daglig. Slapp og trøtt - orker ikke stort annet enn å ta med hunden ut så han får gå på do, og å ligge i sengen.Hjertebank og høyere puls (normal 40-50, men nå >70) flere ganger hver dag, uten spesielle anstrengelser.Har vært borte fra skolen 1.5 uke nå fordi jeg ikke kommer meg opp om morningen. Blir ikke mindre trøtt/sliten av å sove. noen tanker om hva jeg kan gjøre, evt. hva som kan være galt?Anonymkode: d84ce...a83Med så nedsatt almentilstand, og i tillegg andre symptomer, burde du kontaktet lege for mange dager sidenBestiller du snarest en legetime? Husk å fortell om tilstanden din når du bestiller time og be om å få time så raskt som mulig. Anonymkode: 3d8a4...fa4 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #10 Skrevet 1. november 2015 På hvilken måte kan dette være en psykose..? Jeg sliter med (udiagnosert) bulimi, men jeg kastee ikke opp alt jeg spiser Anonymkode: d84ce...a83
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #11 Skrevet 1. november 2015 På hvilken måte kan dette være en psykose..? Jeg sliter med (udiagnosert) bulimi, men jeg kastee ikke opp alt jeg spiserAnonymkode: d84ce...a83Vet legen din dette?Hvis ikke, så må du fortelle legen om dette snarest! Anonymkode: 3d8a4...fa4 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #12 Skrevet 1. november 2015 På hvilken måte kan dette være en psykose..? Jeg sliter med (udiagnosert) bulimi, men jeg kastee ikke opp alt jeg spiserAnonymkode: d84ce...a83Og:Du må få noen til å ta hånd om hunden din mens du har så nedsatt almentilstandDu er nå ikke i stand til å gi hunden din det han trenger (i følge hovedinnlegget ditt) Anonymkode: 3d8a4...fa4 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #13 Skrevet 1. november 2015 Og:Du må få noen til å ta hånd om hunden din mens du har så nedsatt almentilstandDu er nå ikke i stand til å gi hunden din det han trenger (i følge hovedinnlegget ditt)Anonymkode: 3d8a4...fa4jeg er under 18, så moren min hjelper til med turer. Går noen turer selv også, men etter en 30-minutters tur er jeg som regel sliten for resten av kvelden.før kunne jeg gå 2 timer og jogge en halv mil på samme dag.. Anonymkode: d84ce...a83
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #14 Skrevet 1. november 2015 Du mangler garantert viktig næring.Søk hjelp, en lege vil i dette tilfellet ikke være nok. Du trenger også en psykolog/psykiater, da dette ligger dypere. Anonymkode: d6cd6...587 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #15 Skrevet 1. november 2015 Du mangler garantert viktig næring.Søk hjelp, en lege vil i dette tilfellet ikke være nok. Du trenger også en psykolog/psykiater, da dette ligger dypere.Anonymkode: d6cd6...587men jeg spiser (uten å kaste opp) også, og jeg er ikke undervektig. Anonymkode: d84ce...a83
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #16 Skrevet 1. november 2015 jeg er under 18, så moren min hjelper til med turer. Går noen turer selv også, men etter en 30-minutters tur er jeg som regel sliten for resten av kvelden.før kunne jeg gå 2 timer og jogge en halv mil på samme dag..Anonymkode: d84ce...a83Det er bra at moren din hjelper til.Bor dere sammen?Hva sier din mor om helsetilstanden din?Har hun foreslått å oppsøke lege?Bestiller du legetime snarest?Noen legesentre har nettside der man kan bestille time direkte Anonymkode: 3d8a4...fa4 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #17 Skrevet 1. november 2015 Det er bra at moren din hjelper til.Bor dere sammen?Hva sier din mor om helsetilstanden din?Har hun foreslått å oppsøke lege?Bestiller du legetime snarest?Noen legesentre har nettside der man kan bestille time direkteAnonymkode: 3d8a4...fa4vi bor sammen ja, men hun sier ikke så mye annet enn at jeg skal ta paracet/ibux (som ikke hjelper så mye) og at jeg må prøve å komme meg på skolen. Anonymkode: d84ce...a83
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #18 Skrevet 1. november 2015 men jeg spiser (uten å kaste opp) også, og jeg er ikke undervektig.Anonymkode: d84ce...a83Men du har allikevel bulimi, og det er alvorlig. Spiseforstyrrelser er en psykisk lidelse derfor må du søke hjelp for dette. Du spør hva som er galt med deg, du har jo svaret. Nå må¨du gjøre noe med det.Jeg har ingen erfaring med denne sykdommen, men jeg kan tenke meg at det tukler med forbrenningen din, med hormoene dine, med hjertet ditt osv, og ikke minst hodet ditt, der alle tankene dine er. Søk hjelp, du må lære deg å bli glad i deg slev, for det du gjør nå er selvdestruktivt. Anonymkode: d6cd6...587 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #19 Skrevet 1. november 2015 jeg er under 18, så moren min hjelper til med turer. Går noen turer selv også, men etter en 30-minutters tur er jeg som regel sliten for resten av kvelden.før kunne jeg gå 2 timer og jogge en halv mil på samme dag..Anonymkode: d84ce...a83Klart du er sliten , for dette tærer på kroppen din. Vet moren din om det?Håper du skaffer deg hjelp. Du er verdifull sånn som du er:) Anonymkode: d6cd6...587 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #20 Skrevet 1. november 2015 Men du har allikevel bulimi, og det er alvorlig. Spiseforstyrrelser er en psykisk lidelse derfor må du søke hjelp for dette. Du spør hva som er galt med deg, du har jo svaret. Nå må¨du gjøre noe med det.Jeg har ingen erfaring med denne sykdommen, men jeg kan tenke meg at det tukler med forbrenningen din, med hormoene dine, med hjertet ditt osv, og ikke minst hodet ditt, der alle tankene dine er. Søk hjelp, du må lære deg å bli glad i deg slev, for det du gjør nå er selvdestruktivt.Anonymkode: d6cd6...587Rettelse: mente at det tukler med forbrenningen, hormonene, stoffskiftet og hjertet ditt. Anonymkode: d6cd6...587
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå