Gå til innhold

Hjelp til å tyde drøm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har svært ofte mareritt, så og si hver natt - de er ofte ganske grusomme, men den jeg hadde i natt satt litt spor i meg føler jeg. Ligget og tenkt på den i flere timer. 

Gikk ut på at jeg ble kidnappet og seksuelt misbrukt, prøvde å rømme flere ganger - gikk tilslutt. Når jeg tilslutt klarte dette, fulgte selvfølgelig mannen etter meg og gjorde alt i sin makt for å stoppe meg. Jeg husker jeg løp ut i veien (drømmen  skjedde faktisk i et hus jeg bodde i som barn) og prøvde å stoppe biler. En stoppet tilslutt, hivde meg inn, men mannen prøvde å bryte seg inn. Klarte det tilslutt, slik at jeg spurtet ut av bilen. Kom til en bensinstasjon med masse mennesker som tok meg imot og beroliget meg, men denne mannen gikk fortsatt fri og jeg hadde angst for at han kom tilbake hele tiden. 

Som sagt, jeg har mye verre mareritt enn dette - men det gikk skikkelig innpå meg - så vil gjerne vite hva denne drømmen kan bety? 

Anonymkode: 9bd92...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres generelt ut som at du sliter litt med det å være forfulgt?
Det kan være bokstavelig og det kan være at du føler at folk vil ha en bit av deg og vil gjøre alt for å få det til. 

Sliter du til vanlig med å føle at folk stirrer på deg? At du på et vis innimellom må riste deg selv og si til deg selv at alt skjer kun i ditt eget hode?
Uansett hvor godt du har det med de som er rundt deg så vil du hele tiden tenke på de som er ute etter å "ta" deg..?

Stort sett vil våre drømmer reflektere hvordan vi føler oss og ser på livet akkurat "nå".

Anonymkode: 386ad...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...