Gå til innhold

Når du elsker en film så mye at livet virker meningsløst....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er andre gang jeg ser Interstellar, og blir helt "Wow, jeg vil bli astronaut" hver eneste gang, haha. Jeg får nesten litt vondt i hjertet over at jeg mest sannsynlig aldri kommer til å dra ut i verdensrommet. Elsker når filmer virkelig rører noe i hjertet! Flere som har opplevd å elske en film så mye at livet nesten virker trist og meningsløst etterpå?

Anonymkode: 90809...9cb

jeg hadde det slik etter jeg så avatar(fire ganger) på kino. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir nesten litt deprimert av å se Harry Potter og Gossip Girl, fordi jeg får så lyst til å leve i deres verden.

Anonymkode: 5947d...a6c

gossip girl? Den verdenen virker for meg helt forjævlig. Materialistisk, dømmende og jævlig.

 

Skal sies at Dan er utrolig likendes de første 2-3 sesongene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten, var jeg veldig hekta på serien Majka, jenta fra verdensrommet. Jeg var oppslukt helt fra begynnelsen, og allerede natta etter jeg så første episode begynte jeg å drømme jeg om serien. Tenk om jeg hadde hatt ei venninne som henne, eller kanskje vært henne selv? Drømmen var å få møte hun som spilte Majka. Da serien sluttet følte jeg tomhet og et stort savn. Lenge etter at serien var avsluttet, diktet jeg videre nye historier.

Som voksen var det litt på samme måte med Harry Potter og Ringenes herre, men det gjaldt både filmene og bøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare låne Interstellar etter å ha lest her, har ikke sett den enda, men har skikkelige forventninger til den nå! :)

Anonymkode: 21534...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også bestille den på DVD. Den filmen er helt fantastisk og jeg tenkte på den i flere dager etter å ha sett den på kino i fjor. En av de aller, aller beste filmene jeg noengang har sett. Det var rett og slett trist da den var over, jeg ville at den skulle vare lenger. Har fullstendig dilla på alt som har med verdensrommet å gjøre også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at jeg leste denne tråden, måtte jeg inn på Amazon.co.uk og bestille dvd'en Interstellar :)

 

 Hvorfor måtte du egentlig bestille denne filmen fra Amazon.com ?

 Er det ingen som selger denne filmen i Norge enda?

 De burde vel hatt den til salgs, for eksempel hos CDON eller lignende?

Anonymkode: f4d7b...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp sett The Martian, og må si at den var langt bedre enn Interstellar.

Anonymkode: 4aee2...f48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gossip girl? Den verdenen virker for meg helt forjævlig. Materialistisk, dømmende og jævlig.

 

Skal sies at Dan er utrolig likendes de første 2-3 sesongene. 

Fordi de er pene, drar på fester, har venner, fint hår og pene klær og fordi jeg hadde en jævlig ungdomstid og skulle ønske den var sånn som deres i stedet. 

Anonymkode: 5947d...a6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de er pene, drar på fester, har venner, fint hår og pene klær og fordi jeg hadde en jævlig ungdomstid og skulle ønske den var sånn som deres i stedet. 

Anonymkode: 5947d...a6c

Er du 16 år?

Anonymkode: e1838...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 Hvorfor måtte du egentlig bestille denne filmen fra Amazon.com ?

 Er det ingen som selger denne filmen i Norge enda?

 De burde vel hatt den til salgs, for eksempel hos CDON eller lignende?

Anonymkode: f4d7b...913

den er jo på netflix..

Anonymkode: 4aee2...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

den er jo på netflix..

Anonymkode: 4aee2...f48

ikke alle som har Netflix daaaaa. Ikke alle har raskt nok nett til set. Og noen er såpass gammeldags at de liker å kjøpe film på DVD. Deriblant meg og sikkert hun du Quotet og v

Anonymkode: 64735...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Fordi de er pene, drar på fester, har venner, fint hår og pene klær og fordi jeg hadde en jævlig ungdomstid og skulle ønske den var sånn som deres i stedet. 

Anonymkode: 5947d...a6c

Jeg er enig i den. Er i 20 årene. 
Det å rømme inn i den verden, en skikkelig high class, overfladisk men spennende hverdag, skulle ønske jeg kunne leve slik i en liten periode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Hvorfor måtte du egentlig bestille denne filmen fra Amazon.com ?

 Er det ingen som selger denne filmen i Norge enda?

 De burde vel hatt den til salgs, for eksempel hos CDON eller lignende?

Anonymkode: f4d7b...913

Hvilken rolle spiller det hvor man bestiller fra? Rent bortsett fra at Aamazon stort sett er billigere?

Anonymkode: 917b5...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rolle spiller det hvor man bestiller fra? Rent bortsett fra at Aamazon stort sett er billigere?

Anonymkode: 917b5...b93

Pass på at du får en sone 2 film. Sone 1 filmer er det mange (europeiske) spillere som nekter å spille av (tusen takk Hollywood et al.)

Selv kunne jeg tenke meg å leve i den bokhandelen i Black Books. Det virker bare så koselig og rart der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...