Gå til innhold

Ønsker ikke å hjelpe pga. sterk lukt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et stort ønske om å hjelpe andre, og syns det er stas å hjelpe andre! Så nå som det er flyktningkrise så ville jeg hjelpe flyktninger og innvandrere med å lære seg norsk. Var på kurs sammen med flyktningene for 1 uke siden, hyggelige mennesker, men... Jeg aner ikke hvordan jeg skal formulere meg. Dere vet alle folkeslag har en spesiell lukt.... Det var en så spesiell lukt, at jeg flere timer etterpå kjente lukten i nesen og var kvalm resten av kvelden. Skulle dit i dag også, men dro ikke pga. opplevelsen min første gangen. Nå føler jeg meg overfladisk og tullete. 

 

Hva skal gjøre jeg? 

 

(Oppretta tråden under feil underforum)

 



Anonymous poster hash: d1f4f...157
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså - de har nettopp kommet til norge etter helvetes reise. Så fort de får normal hygiene og har spist norsk mat i noen uker forsvinner denne lukten.



Anonymous poster hash: faf29...ade
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - de har nettopp kommet til norge etter helvetes reise. Så fort de får normal hygiene og har spist norsk mat i noen uker forsvinner denne lukten.



Anonymous poster hash: faf29...ade

Ikke nødvendigivs. Jeg kom som flyktning for 25 år siden og lukter fortsatt.

 

TS, det er så mye du får gjort med dette. Enten får du holde ut lukta, eller la være å hjelpe på akkurat dette området. Du kan uansett slå deg til ro med at intensjonen var der.

Anonymous poster hash: 549d4...2e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du kan uansett slå deg til ro med at intensjonen var der.

Anonymous poster hash: 549d4...2e6

Nei, det syns jeg ikke :fnise:. Jeg syns det her høres litt tullete ut.

Men dersom dette virkelig er et problem for deg; gjør noe annet da? Ta undervisningen ute i friluft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det syns jeg ikke :fnise:. Jeg syns det her høres litt tullete ut.

Men dersom dette virkelig er et problem for deg; gjør noe annet da? Ta undervisningen ute i friluft?

Eller ta en dusj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn lukter visstnok sur melk, fordi vi drikker kumelk i voksen alder (de fleste steder er det forbeholdt små barn). Andre kulturer har andre kroppslukter, på grunn av egne matskikker. 

 

Anonymkode: 42528...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nordmenn lukter visstnok sur melk, fordi vi drikker kumelk i voksen alder (de fleste steder er det forbeholdt små barn). Andre kulturer har andre kroppslukter, på grunn av egne matskikker. 

 

Anonymkode: 42528...0f5

Hva var poenget ditt Sherlock?

Anonymkode: 9a7c8...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...