Tøytigern Skrevet 27. oktober 2015 #21 Skrevet 27. oktober 2015 Hvorfor skal innvandrere som ikke er muslimer lide? Anonymous poster hash: e1e5a...eba Jeg syns ingen skal lide.
Tøytigern Skrevet 27. oktober 2015 #22 Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Haha, æsj. Men skal andre innvandrere straffes for dette? Anonymous poster hash: e1e5a...eba Nei. Jeg syns igrunnen det er en uting at migranter skal dras over samme kam som de rasistene som sæder i kebabsausen og selger den til etniske nordmenn... Rasister er aldri noe positivt, uansett hvem de rammer. Endret 27. oktober 2015 av Tøytigern 1
Tøytigern Skrevet 27. oktober 2015 #23 Skrevet 27. oktober 2015 Av å spise død sæd? Anonymous poster hash: e1e5a...eba Sæd inneholder virus. Viruset dør ikke nødvendigvis selv om fotsoldatene har takket for seg.
WubWub Skrevet 27. oktober 2015 #24 Skrevet 27. oktober 2015 Av å spise død sæd? Anonymous poster hash: e1e5a...eba Haha. Håper du ikke er seriøs 1
Tøytigern Skrevet 27. oktober 2015 #25 Skrevet 27. oktober 2015 Spør dere meg er kebab uansett ikke noe som bør inntas med tanke på bakterieveksten i kebabkjøttet og den MUK'en og resten av det uidentifiserte griseriet de stapper i produktet. De greiene der er like urein "mat" for meg som svinekjøtt er for en from, asketisk muslim... 1
Djungelvrål Skrevet 27. oktober 2015 #26 Skrevet 27. oktober 2015 Et annet godt argument er at store grupper av innvandrere jobber ikke! 64 % av somaliere som har bodd over 7 år i Norge i arbeidsfør alder jobber ikke. Hvorfor?? Og hvorfor setter ikke kommunene de i arbeid? Det er mye de kan gjøre. Feie gater, gartnerarbeid, måke snø, jobbe på lager, assistere i forskjellige yrker. Jeg fatter ikke at vi bare velvillig betaler ut til grupper som nekter å jobbe. Det er faen ikke rart halve befolkningen i den 3 verden ønsker seg hit når de vet at tusenvis slipper å jobbe! 4
Tøytigern Skrevet 27. oktober 2015 #27 Skrevet 27. oktober 2015 Dönerkebab. Et flott eksempel på at man ikke skal ha innvandring.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #28 Skrevet 27. oktober 2015 Sånne som deg, Tøytigern, som gjør at Norge vil følge i midtøstens spor ganske snart. Anonymous poster hash: 5ef06...c79 2
Tøytigern Skrevet 27. oktober 2015 #29 Skrevet 27. oktober 2015 -Nei til innvandring av dönerkebab!! 6
Tøytigern Skrevet 27. oktober 2015 #30 Skrevet 27. oktober 2015 Sånne som deg, Tøytigern, som gjør at Norge vil følge i midtøstens spor ganske snart. Anonymous poster hash: 5ef06...c79 Usj, så trist. Ja, det er nok min feil, alt sammen. (Det er godt du har noen å skylde på, når verden blir stor og farlig... Hvis det får deg til å føle deg bedre, må du gjerne bruke meg. Jeg er empatisk av meg, ser du. Synd, men sant.) 2
Gjest Skrevet 27. oktober 2015 #31 Skrevet 27. oktober 2015 Vell når mange her inne er naive og ikke ser skadene. så får man vell minne dere på dem da.... kan starte med når de kommer hit. staten er ikke forberedt godt nok, så de koster oss enorme summer. se på utleiefirmaene/privatpersoner som huser flyktninger nå... de får opptil 1000 kr per person per dag... enkelte tjener seg søkkrike. mens staten kaster penger ut av vinduet på en helt tullete måte. å du og jeg betaler for dette med og betale skatt hver eneste dag... riktig bruk av de pengene? eller burde vi kanskje heller ta var på feks. de eldre som har bygd opp landet! nei de bor på sykehjem å en del der, får dårligere behandling enn folk i fengsel her til lands... eller synes dere familie/venner osv skal sove på gangene i sykehus. stå på utstilling for vi har ikke penger til å behandle dem med verdighet og gi dem rom! hva med skoler... greit at barna deres går på skoler som er i så dårlig fatning at de kan utvikle astma osv? eller hva med bhg. og at dere må være hjemme å ikke kan gå på jobb, for staten ikke bygger nok... eller lar private bygge som de vil... men innvandrere skal vi spy ut penger til! noe er feil med bildet! så har vi vell over 100 000 arbeidsledige nordmenn her til lands per dags dato... hvordan skal dette gå i det lange løp ? tror dere nav er uendelig med penger! å hva gjør dette med ungdom som utdanner seg i dag! hva er poenget og utdanne deg om du vet du ikke får jobb! ja vi skal hjelpe om vi kan... men da skal vi hjelpe de der de bor! se på hva som skjedde nå. en buss med flyktninger på vei til der de skulle bo, men det var ikke bra nok! da spør jeg meg selv ett spørsmål... det kan ikke ha vært så forbanna jævlig i det landet du kom fra, om du er så frekk at man ikke tar til takke med det man får om man flykter... trodde trygghet var viktigst... ikke at man skulle bo nærmest mulig en by... nei du får nesten svare selv på om dette er gode nok grunner for å ha innvandring... 5
Tøytigern Skrevet 27. oktober 2015 #32 Skrevet 27. oktober 2015 h, du slette tid. Tror folket v irkelig at vi trenger flere forelesninger om dette her? Vi har betterdø fått med oss hva dere har å melde. De siste seks-sju åra har hele aktueltforumet vært en eneste stor sandkasse full av disse nitidige forsøkene på å formidle at "Vesten" og Norge kommer til å lide amerindianernes skjebne da hvite mann inntok prærien, så lenge vi ikke bygger Ungarn-gjerde og setter på hengelås. Migrasjon: It will happen. Uansett hvor redde dere er. Begi dere like godt ut på The Trail of Tears, så fort som råd. Sett dere på et isflak og seil frossendøden i møte i arktiske farvann, før dere blir påtvunget å vaske dere og rulle ut bønnematta fem ganger for dagen. God tur og husk at dersom dere skyndter dere, rekker dere dette før den globale oppvarmingen smelter alle isflaka.. For DA blir det migrering, da. Sann mine ord. 5
Tøytigern Skrevet 27. oktober 2015 #33 Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Hvis dere tok mot til dere og gjorde som større deler av verden og avvikla hele velferdsstaten, og tjente opp penga deres sjæl, fikk dere løst hele problemet med frykt og skrekk for kroner og øre. Statskirka har dere alt avskaffa, og før det gikk dere aldri i den (bortsett fra noen utholdende eldre damer, med integriteten i behold og hatt på hodet.) Så kom ikke her og skyld på andre trossamfunn og folkeslag for at religionen deres står for fall. Da får dere praktisere deres egen, da. Det er bedre enn å sitte og syte om "snikislamisering," mens dere dropper å stille i sekk og aske på bots- og bønnedagen (Det var forresten i helgen..) eller på Fastelavn... I Pinsen (som dere ikke vet når starter og ikke vet hva handler om) pusser dere på båten deres. I Påsken går dere på ski og spiser malte mandler med eggehvitte og melis i kyllingfasong. I Julen drikker dere dere snydens og lar kredittkortet gå varmt, mens Bibelen støver ned bakerst i en hylle i en bokhandel. Ingen leser noe juleevangelium... Dere driver i stedet og spiser middag og dessert og åpner pakker. Dere planerer jo veien, med å avkristne landet, sjøl i hurtitogsfart. Djees.. Nei, vent. Dere tror jo ikke på Han... Kanskje dere trenger noen katolikker for å få sving på sakene. Men da må det dessverre noe innvandring til... Endret 27. oktober 2015 av Tøytigern 2
Gjest Trollkarlen Skrevet 27. oktober 2015 #34 Skrevet 27. oktober 2015 Finnes det noen gode argumenter mot innvandring? Jeg kan ikke se noen. Det er stort sett bare basert på fremmedfrykt, rasisme, nasjonalisme og økonomisk inkompetanse. Anonymous poster hash: e1e5a...eba Det er et argument mot å ta inn muslimer, ikke mot innvandring. Anonymous poster hash: e1e5a...eba Det er jo forskjell på å ta inn 1 innvandrer og 1 000 000 innvandrere. Det er også forskjell på å ta inn analfabeter og universitetsutdannede. Arbeidsledigheten må man regne med, og hva slags arbeidskraft landet trenger om det trenger noe i det hele tatt. Så det du sier her er jo helt på trynet.
Djungelvrål Skrevet 27. oktober 2015 #35 Skrevet 27. oktober 2015 h, du slette tid. Tror folket v irkelig at vi trenger flere forelesninger om dette her? Vi har betterdø fått med oss hva dere har å melde. De siste seks-sju åra har hele aktueltforumet vært en eneste stor sandkasse full av disse nitidige forsøkene på å formidle at "Vesten" og Norge kommer til å lide amerindianernes skjebne da hvite mann inntok prærien, så lenge vi ikke bygger Ungarn-gjerde og setter på hengelås. Migrasjon: It will happen. Uansett hvor redde dere er. Begi dere like godt ut på The Trail of Tears, så fort som råd. Sett dere på et isflak og seil frossendøden i møte i arktiske farvann, før dere blir påtvunget å vaske dere og rulle ut bønnematta fem ganger for dagen. God tur og husk at dersom dere skyndter dere, rekker dere dette før den globale oppvarmingen smelter alle isflaka.. For DA blir det migrering, da. Sann mine ord. Ja visst faen er jeg redd. Afganistan har lover som legaliserer voldtekt. Tror du afganere legger igjen rettskulturen fint igjen i hjemlandet sitt?? Det burde gjøre alle vettuge mennesker livredde! 6
Djungelvrål Skrevet 27. oktober 2015 #36 Skrevet 27. oktober 2015 Hvis dere tok mot til dere og gjorde som større deler av verden og avvikla hele velferdsstaten, og tjente opp penga deres sjæl, fikk dere løst hele problemet med frykt og skrekk for kroner og øre. Statskirka har dere alt avskaffa, og før det gikk dere aldri i den (bortsett fra noen utholdende eldre damer, med integriteten i behold og hatt på hodet.) Så kom ikke her og skyld på andre trossamfunn og folkeslag for at religionen deres står for fall. Da får dere praktisere deres egen, da. Det er bedre enn å sitte og syte om "snikislamisering," mens dere dropper å stille i sekk og aske på bots- og bønnedagen (Det var forresten i helgen..) eller på Fastelavn... I Pinsen (som dere ikke vet når starter og ikke vet hva handler om) pusser dere på båten deres. I Påsken går dere på ski og spiser malte mandler med eggehvitte og melis i kyllingfasong. I Julen drikker dere dere snydens og lar kredittkortet gå varmt, mens Bibelen støver ned bakerst i en hylle i en bokhandel. Ingen leser noe juleevangelium... Dere driver i stedet og spiser middag og dessert og åpner pakker. Dere planerer jo veien, med å avkristne landet, sjøl i hurtitogsfart. Djees.. o.O Nei, vent. Dere tror jo ikke på Han... Nei, vi tror ikke på Gud og Jesus. Betyr det at vi skal ønske Allah velkommen? 2
Tøytigern Skrevet 27. oktober 2015 #37 Skrevet 27. oktober 2015 Ja visst faen er jeg redd. Afganistan har lover som legaliserer voldtekt. Tror du afganere legger igjen rettskulturen fint igjen i hjemlandet sitt?? Det burde gjøre alle vettuge mennesker livredde! Jeg blir redd for de folka som driver og skriver i kommentarfeltene til nettavisene og på sånne forumer som dette her jeg. Jeg vil heller ha et asylmottak i hagan min, enn å måtte forholde meg til de folka som skal alt fra å brenne asylmottak til å bombe andres land til pinneved... 5
Tøytigern Skrevet 27. oktober 2015 #38 Skrevet 27. oktober 2015 Nei, vi tror ikke på Gud og Jesus. Betyr det at vi skal ønske Allah velkommen? For all del. Ikke inbill noen at dere har noen som helst slags planer om å vurdere å ønske Allah velkommen, hvis noen skulle foreslått dette for dere.. Det vet vi godt at dere ikke kommer til å gjøre. Det har dere alt sagt. 1
Tøytigern Skrevet 27. oktober 2015 #39 Skrevet 27. oktober 2015 Det er norske innvandringsmotstandere som er skumle. Det er derfor ingen bør innvandre. 2
Djungelvrål Skrevet 27. oktober 2015 #40 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg blir redd for de folka som driver og skriver i kommentarfeltene til nettavisene og på sånne forumer som dette her jeg. Jeg vil heller ha et asylmottak i hagan min, enn å måtte forholde meg til de folka som skal alt fra å brenne asylmottak til å bombe andres land til pinneved... Du kan jo høre historien til Brigitte Gabriel som fikk landet sitt totalt ødelagt av radikale muslimer. Hun fikk sitt land bombet til pinnevev. Men noe slikt ville aaaldri sjedd i Norge. Alle muslimer som kommer hit er jo snille. Det finnes bare 300 millioner radikale muslimer i verden og det kommer sikkert ingen hit. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå