AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #41 Skrevet 17. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har fått sendt henvisning til dps har du vel fått svar om første time? Hvis ikke må legen purre på dem, for du skal få brev med time inkien to uker. Rimennkan dog være om f.eks. 4 mnd, avhengig av hvilken alvorlighetsgrad legen har beskrevet. Anonymkode: df157...391 Jeg ventet over et år og purret flere ganger.. Så det er ikke alltid det hjelper Anonymkode: a1255...0c7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #42 Skrevet 17. februar 2016 Søk på hiv test. En av de første sidene der er informasjon om en hurtigtest. Den gir deg 100 % svar etter 3 måneder. Testen din hos legen var negativ, du har ikke hiv. Men siden du ikke klarer å slo deg til ro med det synes jeg at du skal ta en slik hurtigtest. Da får du svar i løpet av noen sekunder og du slipper lang ventetid. Jeg presiserer at testen din var negativ, og jeg tror ikke at du har hiv. Men jeg vet hvor vondt det kan være å gå rund og være så redd som det du er nå. Det er lett å si at dette er bare tanker du har, og at de ikke er farlige. For det er fryktelig slitsomt og altoppslukende å gå slik som du gjør. Håper du snart får time hos psykolog. Anonymkode: 07cdc...834
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå