-Jiinxs- Skrevet 25. oktober 2015 #21 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg vil ikke snakke med en psykolog. De skjønner ikke noe uansett. Anonymous poster hash: e3b42...070 Kjenner igjen den tankegangen. Håpløst situasjon og jeg håper du finner en ikke skadelig utvei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 25. oktober 2015 #22 Del Skrevet 25. oktober 2015 Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Lykke til! Avalon, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg