Gå til innhold

Menn: Hvordan bør man spørre dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva jeg og en fyr egentlig holder på med, men er usikker på hvordan jeg skal spørre uten at det blir så veldig seriøst. Jeg er uansett ikke klar for å hoppe inn i noe forhold, men det er greit å få en avklaring på om vi tenker de samme tingene eller er helt uenig om hvor veien videre går.

 

Hvordan tar man opp temaet? Hvordan spør man på en måte som blir litt laidback, så han ikke tror man spør for å hoppe inn i noe forhold, men bare er nysgjerrig.

 

Så dere menn: På hvilken måte hadde dere hatt lyst til å prate om det der?



Anonymous poster hash: 6b62d...e7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hvor lenge dere har holdt på. Ingenting i veien å ta opp at "du, tror du at dette her kan bli noe etterhvert eller hva tenker du om oss fremover egentlig? " i hvilken som helst sammenheng. Morgenen etter sex, kveldsdate med pizza og tv, på butikken når dere handler +++

Personlig prøver jeg å snike det inn litt mere subtilt, ved å snakke om fremtiden på tøysete og glad måte og se åssen han forholder seg til det. "Åh, thailand! VI skal ikke dra dit til vintern da?! Alltid hatt så lyst til det :D " , "se på han grineungen der, hvis vi noen gang skulle fått barn håper jeg ikke det blir en sånn en" osv. Da gjør jeg de tydelig for han at jeg ser for meg å gjøre ting med han i fremtiden også og ikke bare nå, og det fører som regel til at han enten dabber av kontakten (fordi han tenker shit hun tenker langvarig og seriøst og det gjør ikke jeg, jeg vil ikke planlegge noe ferie med henne eller late som jeg vil det) eller at han blir trygg på meg og vi kort tid etter blir kjærester fordi han har fått den tryggheten med at jeg faktisk vil noe langvarig med han.



Anonymous poster hash: a7c48...cf9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...