Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Resultat etter 14 minutt....

Admin har forresten slått av for kommentarer...,

IMG_3441.PNG

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Periodevis så dukker det opp kritikere mot adminions og stenging/sletting  av tråder... nå skal de lage en avstemning "i løpet av kvelden" om hva medlemmene (sic!) synes om stenging av tråder...

Er jeg paranoid når jeg funderer på om alle som stemmer noe annet en det T liker å høre  kommer til å havne på en liste som gjør at vi går en utrygg fremtid i møte????

Anonymkode: 100ad...85f

Avstemming asså? av stenging av tråder ha ha ha ............ Dagen beste ...... Ps: ikke stem, ingen liker at admin overstyrer, men ikke gjør det synelig for dem til å kaste deg ut.. Nordkorea har også avsteminger om han derre yountungmann er verdensmester i alt, enten stemmer de ikke eller så juger de .. leit men sant.................

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes formuleringen på punkt 2 er særlig festlig!!

"... stjeler oppmerksomheten fra oppskrifter/inspirerende innlegg..."

 

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes formuleringen på punkt 2 er særlig festlig!!

"... stjeler oppmerksomheten fra oppskrifter/inspirerende innlegg..."

 

Anonymkode: 100ad...85f

ja den satt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Guda85 skrev:

Gleder meg til å se hvilke merkelige regler som kommer om admin skal slutte å stenge tråder :regler:

Tror det dør ut, når de får jobbe under å hente ut det de ønsker av greia. slik vi har sett med middag hjemme hos T konken eks.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MalloryK skrev:

Kan noen poste et bilde av avstemmingen?

IMG_3442.thumb.PNG.49c14535c86a579f9b044f7ba5485b48.PNG

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes formuleringen på punkt 2 er særlig festlig!!

"... stjeler oppmerksomheten fra oppskrifter/inspirerende innlegg..."

 

Anonymkode: 100ad...85f

De blir jo uansett kvalt av link til bloggen. Av ei pastagryte eller annen gryte...som er reprise på reprise, på reprise

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, når de ser at stemmene går i mot den retningen de selv ønsker, så legger de til et ekstra alternativ med "for". Jeg bare lurer på hvordan de egentlig skal skille på de to kategoriene.. summerer de opp stemmene? Eller dobler antallet for det av de to "for"-alternativene som har mest stemmer? Eller er det slik at hvis f.eks. 40% stemmer i mot, 30% "for" på det ene alternativet, og 30% "for" på det andre, så vil "i mot" alternativet vinne avstemningen fordi det har flest stemmer?

Hva om de summerer de to "for"-alternativene... Hva vil de velge å gjøre? Stenge ukritisk, eller stenge med måte? Det blir jo isåfall ikke rettferdig for de som sa "for, men med måte", hvis adminsene etterpå velger å "stenge ukritisk"..

Det jeg gjetter at vil skje her, er at alternativene med "for ukritisk stenging" og "for, men med måte" summert sammen vil vinne, og at alternativet for ukritisk stenging har flest stemmer. Da velger adminsene å kjøre på med ukritisk stemming.

Uff de er bare så tragisk uprofesjonelle der inne. Det er så til å rive seg i håret av. Endrer alternativene midtveis når folk allerede har stemt osv.. og uten å informere om hvordan stemmene vil telles.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Matmonsen skrev:

Hahahaha, når de ser at stemmene går i mot den retningen de selv ønsker, så legger de til et ekstra alternativ med "for". Jeg bare lurer på hvordan de egentlig skal skille på de to kategoriene.. summerer de opp stemmene? Eller dobler antallet for det av de to "for"-alternativene som har mest stemmer? Eller er det slik at hvis f.eks. 40% stemmer i mot, 30% "for" på det ene alternativet, og 30% "for" på det andre, så vil "i mot" alternativet vinne avstemningen fordi det har flest stemmer?

Hva om de summerer de to "for"-alternativene... Hva vil de velge å gjøre? Stenge ukritisk, eller stenge med måte? Det blir jo isåfall ikke rettferdig for de som sa "for, men med måte", hvis adminsene etterpå velger å "stenge ukritisk"..

Det jeg gjetter at vil skje her, er at alternativene med "for ukritisk stenging" og "for, men med måte" summert sammen vil vinne, og at alternativet for ukritisk stenging har flest stemmer. Da velger adminsene å kjøre på med ukritisk stemming.

Uff de er bare så tragisk uprofesjonelle der inne. Det er så til å rive seg i håret av. Endrer alternativene midtveis når folk allerede har stemt osv.. og uten å informere om hvordan stemmene vil telles.

Jeg lo godt. Hvem er det som har laget denne avstemningen? Kan umulig ha gjort det før

 De finner nok en vri på det...bare vent!

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så glad når hun nye thaidamen kom. Endelig noe nytt. Gjengen som er der..må jo kopiere gryteretter hver j...dag

Hun ble fort populær. Folk som spør og graver. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg lo godt. Hvem er det som har laget denne avstemningen? Kan umulig ha gjort det før

 De finner nok en vri på det...bare vent!

Anonymkode: d8fcb...cf7

Jada, det gjør de nok. Og nå har jo "FOR ukritisk stenging"-alternativet fått et forsprang på "FOR, men med måte" siden sistnevnte ikke var et alternativ fra begynnelsen.

Men jeg håper egentlig på at det verste alternativet vinner - MFB er jo tross alt til for underholdning, ikke for matlaging 

Jo mer frustrerende regler, jo mer underholdende. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Matmonsen skrev:

Hahahaha, når de ser at stemmene går i mot den retningen de selv ønsker, så legger de til et ekstra alternativ med "for". Jeg bare lurer på hvordan de egentlig skal skille på de to kategoriene.. summerer de opp stemmene? Eller dobler antallet for det av de to "for"-alternativene som har mest stemmer? Eller er det slik at hvis f.eks. 40% stemmer i mot, 30% "for" på det ene alternativet, og 30% "for" på det andre, så vil "i mot" alternativet vinne avstemningen fordi det har flest stemmer?

Hva om de summerer de to "for"-alternativene... Hva vil de velge å gjøre? Stenge ukritisk, eller stenge med måte? Det blir jo isåfall ikke rettferdig for de som sa "for, men med måte", hvis adminsene etterpå velger å "stenge ukritisk"..

Det jeg gjetter at vil skje her, er at alternativene med "for ukritisk stenging" og "for, men med måte" summert sammen vil vinne, og at alternativet for ukritisk stenging har flest stemmer. Da velger adminsene å kjøre på med ukritisk stemming.

Uff de er bare så tragisk uprofesjonelle der inne. Det er så til å rive seg i håret av. Endrer alternativene midtveis når folk allerede har stemt osv.. og uten å informere om hvordan stemmene vil telles.

Ahhhaaa du er like begeistret som meg :nordvesta:Bedre enn dette blir det ikke :essen2: ok da for ett rot :)

 

Endret av pet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble så glad når hun nye thaidamen kom. Endelig noe nytt. Gjengen som er der..må jo kopiere gryteretter hver j...dag

Hun ble fort populær. Folk som spør og graver. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Så koselig håper hun blir tatt vare på, ikke noe er som litt nytt i gruppen..:ninuskapus:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kommer vel snart nye oppskrifter på bloggen. "T's Thaisuppe", identisk oppskrift, bare med fløte istedenfor kokosmelk.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tendensen er rimelig klar etter en times tid;

 

IMG_3443.PNG

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Matmonsen skrev:

Det kommer vel snart nye oppskrifter på bloggen. "T's Thaisuppe", identisk oppskrift, bare med fløte istedenfor kokosmelk.

:fnise: dobbel fløte så klart :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet inne på siden til thaidamen. Ser ut som hun er opptatt av mat. Flotte bilder også. Da får vi se hvor lenge hun blir....de som kan noe, har en tendens til å forsvinne....skjønner ikke😉

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...