Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Wenda skrev:

Eeeeh, ikke reklame? Skjønner ikke den dama at egenreklame også er reklame? Hun tjener penger på bloggen, hun driver et firma, hun ber folk om å bruke hennes oppskrifter i konkurransen. 

Sorry T, men dette er og blir reklame

Hun mener jo at det ikke er reklame for matbutikken gavekortet kommer fra. Og det er det jo ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Sisti skrev:

Hun mener jo at det ikke er reklame for matbutikken gavekortet kommer fra. Og det er det jo ikke. 

Det er like vel reklame. Å si noe annet blir bare for dumt. Hun kan godt påpeke at gevinsten kommer fra egen lomme, men det er faktisk ikke lov av henne å si at det IKKE er reklame 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Wenda skrev:

Det er like vel reklame. Å si noe annet blir bare for dumt. Hun kan godt påpeke at gevinsten kommer fra egen lomme, men det er faktisk ikke lov av henne å si at det IKKE er reklame 

Jaha? I følge hvilke lover eller retningslinjer defineres det som reklame for butikken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ardwinna skrev:

http://i.imgur.com/ASXeixI.jpg

Med andre ord blir det lite oppskrifter å motta, siden det jo sjeldent kommer noe nytt fra den kanten :P

Og var det ikke noe om at hun prøvde å kun tillate prontscreen, MED kreditering av egne oppskrifter,  om noen andre der ute ville lagre den????

(mulig jeg husker helt feil? Håper nesten det.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss....hun vil at DU går inn på bloggen for å finne oppskrift. Så kan du ta bilde....

 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skrev i en kommentar at hun ikke tar flotte bilder, og at det er derfor hun har konkurransen. Se screenshot nedenfor.

Endret av Juliannaos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer hun til å bruke medlemmenes bilder selv, tro? 

Anonymkode: 6651a...86c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Juliannaos skrev:

20170802_193117.jpg

Litt imponert over at hun faktisk kan meddele at andre får noen ting til bedre enn hun selv.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Matmonsen skrev:

Litt imponert over at hun faktisk kan meddele at andre får noen ting til bedre enn hun selv.

Ikke bli for imponert, hun kan være raus når hun skal oppnå noe men det er ikke noe ekte i det :) Det som er skremmende med mennesker som henne :overrasket:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da syns jeg faktisk ikke at det er hun som skal velge ut tre bilder, som gjester skal stemme på. 

Foto har hun ikke greie på. Hvorfor ikke la gjester sende inn bilder/merket med konkurranse,  så la gjester selv stemne over bildene som kommer inn. SELVSAGT LOV Å STEMME KUN EN GANG PR.BILDE

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe helt nytt for meg. En der inne som laget en rett ved å koke en boks erter i en boks rømme. Tilsatte oppkjørte pølser. Mulig det var litt muskat i. Er dette en lokal rett? Aldri hørt om,eller sett.

Om det skal være til 2 eller 3 personer brukes 2 bokser erter og to bokser rømme (tidligere video ) wow...

Noen som har laget /smakt /hørt om?

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett noen admin eller fruen, har kompetanse på å vurdere bilder.. Er det regler? Kan bilde være brukt før? Jeg har et bilde av mat som jeg tok. Det er oppskrift fra en kjent blogger. Mfb har endret den litt, og kaller den sin. Bildet har vært gjengitt i Hjemmet og på startsiden.  Pga at det var teknisk og flott bilde. Lurer på om jeg skal legge det ut. Desverre er det ikke en gryte,eller noe som er druknet i fett. Pga deres inkompetanse vil det nok ikke bli vurdert .

Anonymkode: d8fcb...cf7

Er det pizzamel da? Eventuelt seterrømme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noe helt nytt for meg. En der inne som laget en rett ved å koke en boks erter i en boks rømme. Tilsatte oppkjørte pølser. Mulig det var litt muskat i. Er dette en lokal rett? Aldri hørt om,eller sett.

Om det skal være til 2 eller 3 personer brukes 2 bokser erter og to bokser rømme (tidligere video ) wow...

Noen som har laget /smakt /hørt om?

Anonymkode: d8fcb...cf7

Syns det hørtes rimelig spesielt ut selv. Ikke akkurat noe jeg kan tenke meg å smake på eller lage. 

Anonymkode: 4363b...1ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe helt nytt for meg. En der inne som laget en rett ved å koke en boks erter i en boks rømme. Tilsatte oppkjørte pølser. Mulig det var litt muskat i. Er dette en lokal rett? Aldri hørt om,eller sett.

Om det skal være til 2 eller 3 personer brukes 2 bokser erter og to bokser rømme (tidligere video ) wow...

Noen som har laget /smakt /hørt om?

Anonymkode: d8fcb...cf7

Samme dama har kjørt live stream på nøyaktig samme rett tidligere. Spesielt.

Anonymkode: 54500...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Juliannaos skrev:

Huff, denne damen søker etter MATRÅD, og dette er svaret fra dronningen..

20170802_222657.png

Det blir ensformig for mannen å spise lovehearts både som pålegg og til middag... :sprettoy:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Juliannaos skrev:

20170802_193117.jpg

Dere som kan alt, burde vel greie å sensurere bort navn. 

Anonymkode: 2beb6...e65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som kan alt, burde vel greie å sensurere bort navn. 

Anonymkode: 2beb6...e65

Er grunnleggeren da, som nevnt i innlegg, så navnet er ikke topphemmelig. Andre gjester blir seff sladdet meget godt. Alt OK ellers?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...