Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eeeeh, ikke reklame? Skjønner ikke den dama at egenreklame også er reklame? Hun tjener penger på bloggen, hun driver et firma, hun ber folk om å bruke hennes oppskrifter i konkurransen. 

Sorry T, men dette er og blir reklame

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, jeg er så glad jeg har blokkert henne og alle admins. Gruppen er ganske OK uten de

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Fruktninja skrev:

Oooookay

IMG_3388.PNG

Sikkert en knakende god idé de fant ut på ledermøtet ..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
1 time siden, Juliannaos skrev:

Sikkert en knakende god idé de fant ut på ledermøtet ..

Og de hadde sikkert kronerulling på de 500kr så fruen selv skulle slippe utgifter på å tjene seg rik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Juliannaos skrev:

Sikkert en knakende god idé de fant ut på ledermøtet ..

"Admins kan delta". 

Kjempelurt.  :fnise:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finansieringen er vel ingen problem. Det er jo bare å kåre en admin til "vinner" og late som at premien blir utbetalt, så slipper hun å sløse penger på det.

Spørsmålet mitt er, hvordan gjør man det "bedre" når man samtidig må følge oppskriften som er satt? Om man gjør endringer, blir man vel diskvalifisert fordi oppskriften ikke er den samme. Eventuelt kastet ut av gruppen for forsøk på juks.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konk med fløte og fløte på en seng av rømme.............. seierherren finner vi i bunnen på rømmebutten..... puhuu

PS.. alle retter trenger ikke være brune, men bør være nøye gjennomtenkt med helst duse farger og litt festelig rotete tilbehør..

Lykke til alle sammen ...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, pet skrev:

Konk med fløte og fløte på en seng av rømme.............. seierherren finner vi i bunnen på rømmebutten..... puhuu

PS.. alle retter trenger ikke være brune, men bør være nøye gjennomtenkt med helst duse farger og litt festelig rotete tilbehør..

Lykke til alle sammen ...

oj oj kjære dere det er fotografiet som vinner så ta ett bilde av alt du tror eller føler er en vinner........................:fnise:

 

 

 

Endret av pet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

admin kan delta???? Da slipper de samme pinlighet som med instakonkurransen til jul?  

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min oppskrift:

3dl seterrømme 

2 dl Kremfløte

100 g Bremykt

1 ss ribbefett 

2 never basilikum

1/2 ts sort pepper

400 g ister

8 eggeplommer 

4 ss potetmel

 

Bland alt sammen til en suppe, ha i ildfast form, topp med 2 pakker mozzarella. Stek i ovn i 30 min på 225 grader. 

Del opp retten med smørkniv før servering.butter.jpg.0d8a267d6447390345cae9b7f861a124.jpg

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Simbyxor skrev:

Min oppskrift:

3dl seterrømme 

2 dl Kremfløte

100 g Bremykt

1 ss ribbefett 

2 never basilikum

1/2 ts sort pepper

400 g ister

8 eggeplommer 

4 ss potetmel

 

Bland alt sammen til en suppe, ha i ildfast form, topp med 2 pakker mozzarella. Stek i ovn i 30 min på 225 grader. 

Del opp retten med smørkniv før servering.butter.jpg.0d8a267d6447390345cae9b7f861a124.jpg

Ser nydelig ut, til å spise opp rett og slett :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Simbyxor skrev:

Min oppskrift:

3dl seterrømme 

2 dl Kremfløte

100 g Bremykt

1 ss ribbefett 

2 never basilikum

1/2 ts sort pepper

400 g ister

8 eggeplommer 

4 ss potetmel

 

Bland alt sammen til en suppe, ha i ildfast form, topp med 2 pakker mozzarella. Stek i ovn i 30 min på 225 grader. 

Del opp retten med smørkniv før servering.butter.jpg.0d8a267d6447390345cae9b7f861a124.jpg

Sorry, ikke spiselig, du glemte SALT! Må ha 5-6 ss av det, minst!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Pinkee skrev:

Sorry, ikke spiselig, du glemte SALT! Må ha 5-6 ss av det, minst!

Og bilde burde være litt mer innbydende. Ta det gjerne på nytt, i et kjøkken med dårlig lys på en brun benkeplate med beige bakgrunn. Rundt 20-21 om kvelden er perfekt tidspunkt å ta bilde

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Wenda skrev:

Og bilde burde være litt mer innbydende. Ta det gjerne på nytt, i et kjøkken med dårlig lys på en brun benkeplate med beige bakgrunn. Rundt 20-21 om kvelden er perfekt tidspunkt å ta bilde

Og serviset må ha masse mønster som stjeler fokus fra maten. 

Anonymkode: d0d34...47d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konkurransen. Dette er det dårligste, jeg har sett av skjult reklame. Jeg tenker, kan det være mulig at hun ikke ser det selv? 

Dette for å få folk til å klikke inn på bloggen, for å få oppskrift. Ærlig talt, hvor naiv tror de at folk er?

Det burde vært fritt frem hvilke oppskrift folk vil bruke. Dette står til stryk mfb!!

Alle kan delta.  .....

Vi får se om denne konkurransen går på skinner da, uten at det blir noe som skurrer.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Simbyxor skrev:

Min oppskrift:

3dl seterrømme 

2 dl Kremfløte

100 g Bremykt

1 ss ribbefett 

2 never basilikum

1/2 ts sort pepper

400 g ister

8 eggeplommer 

4 ss potetmel

 

Bland alt sammen til en suppe, ha i ildfast form, topp med 2 pakker mozzarella. Stek i ovn i 30 min på 225 grader. 

Del opp retten med smørkniv før servering.butter.jpg.0d8a267d6447390345cae9b7f861a124.jpg

Kan jeg bruke hvit pepper? Har ikke sort.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

admin kan delta???? Da slipper de samme pinlighet som med instakonkurransen til jul?  

Anonymkode: 12d42...963

Da kommer spørsmålet, hvem skal kåre vinneren? Admin kan ikke være med på det....Blir regler endret underveis nå også😂😂😂😂😂

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kommer spørsmålet, hvem skal kåre vinneren? Admin kan ikke være med på det....Blir regler endret underveis nå også😂😂😂😂😂

Anonymkode: d8fcb...cf7

hahaha, når jeg tenker om igjen ser jeg faktisk store muligheter for nye pinligheter:laugh:

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kommer spørsmålet, hvem skal kåre vinneren? Admin kan ikke være med på det....Blir regler endret underveis nå også😂😂😂😂😂

Anonymkode: d8fcb...cf7

Har ikke sett noen admin eller fruen, har kompetanse på å vurdere bilder.. Er det regler? Kan bilde være brukt før? Jeg har et bilde av mat som jeg tok. Det er oppskrift fra en kjent blogger. Mfb har endret den litt, og kaller den sin. Bildet har vært gjengitt i Hjemmet og på startsiden.  Pga at det var teknisk og flott bilde. Lurer på om jeg skal legge det ut. Desverre er det ikke en gryte,eller noe som er druknet i fett. Pga deres inkompetanse vil det nok ikke bli vurdert .

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...