Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag hersker idyllen i gruppa, bare god stemning og det er som en vanlig matgruppe. Ingen passiv aggressive kommentarer, hva mangler?... 

Anonymkode: 12d42...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag hersker idyllen i gruppa, bare god stemning og det er som en vanlig matgruppe. Ingen passiv aggressive kommentarer, hva mangler?... 

Anonymkode: 12d42...963

T er på ferie? :ler: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Wenda skrev:

T er på ferie? :ler: 

Så rolig til og med admin(GL) har påpekt roen.  Sjefene(sjeferen) burde ta et hint :fnise:

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så rolig til og med admin(GL) har påpekt roen.  Sjefene(sjeferen) burde ta et hint :fnise:

Anonymkode: 12d42...963

Er ikke hele adminteamet på "ledersamling" denne helgen????

Anonymkode: 100ad...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innleggene fra admintreffet må være noe av det kleineste jeg har :ler:

Anonymkode: 70276...8be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at "singelalarm" har funnet tonen med ei av de andre "lederne" i hvert fall... :-P

Anonymkode: 03af8...c48

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at reglene ikke gjelder Admin som vanlig... De har lagt ut et bilde av maten (koldtbordaktig) de hadde laget og skriver at oppskrift på hver enkelt rett legges ut ved forespørsel.

Anonymkode: 97e7d...85a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fikk i alle fall kose seg med å kaste ut en kar. I det skinke med plast innlegget. Ser hun ene gjest har kommentert i dag: ser ut som jeg har diskutert med meg selv. 

 

Skulle ta skjermdump, men telefonen ringte og jeg glemte hele greia. I dag er han slettet og innleggene også. 

for en uspiselig gjeng

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fikk i alle fall kose seg med å kaste ut en kar. I det skinke med plast innlegget. Ser hun ene gjest har kommentert i dag: ser ut som jeg har diskutert med meg selv. 

 

Skulle ta skjermdump, men telefonen ringte og jeg glemte hele greia. I dag er han slettet og innleggene også. 

for en uspiselig gjeng

Anonymkode: 12d42...963

Kaste ut? Er han ikke "leder" lenger?

Anonymkode: 03af8...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kaste ut? Er han ikke "leder" lenger?

Anonymkode: 03af8...c48

Ikke han som er mod, en gjest. Beklager gikk litt fort i stad. Var en modig sjel som lurte på hvorfor det var ok med sånne humortråder fra admin, men når gjester poster blir de slettet med en gang. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke han som er mod, en gjest. Beklager gikk litt fort i stad. Var en modig sjel som lurte på hvorfor det var ok med sånne humortråder fra admin, men når gjester poster blir de slettet med en gang. 

Anonymkode: 12d42...963

Åja, sånn ja.. Det tålte de vel ikke å høre nei..

Anonymkode: 03af8...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser at reglene ikke gjelder Admin som vanlig... De har lagt ut et bilde av maten (koldtbordaktig) de hadde laget og skriver at oppskrift på hver enkelt rett legges ut ved forespørsel.

Anonymkode: 97e7d...85a

Da får vel andre skrive det også.  Når det kommer påminnelse om 30 min...De er ikke til å tro denne gjengen

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eller annen har lagt ut oppskrift på en gryte med en boks crème fraiche og en boks rømme, og så matfløte til å eventuelt spe den ut. Minimalt med krydder. 

Merkelig at mange i den gruppen ikke klarer å lage mat uten å drukne det i fete melkeprodukter. Det er ikke nødvendig med både en boks rømme og en boks crème fraiche. 

Anonymkode: 70276...8be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffa over at de har kjørt ''safe'' med koldtbord. T burde jo slått på stortromma og spandert noe kulinarisk fra sitt eget hode.

Anonymkode: 9c5f2...6d4

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skuffa over at de har kjørt ''safe'' med koldtbord. T burde jo slått på stortromma og spandert noe kulinarisk fra sitt eget hode.

Anonymkode: 9c5f2...6d4

Så dette bordet...det var 70/80 talls. Tenkte mitt ang matlaging, når jeg så det.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...