Honey Dew Skrevet 17. juli 2017 #10201 Del Skrevet 17. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler ikke for at noen av admin eller gudinnen selv skal være live, men synes V.M er sjarmerende. Det er det visst mange som synes. Jeg tror for mange. Hun tåler det ikke, hun er som dronningen I Snehvit. Speil, speil på veggen der, hvem er best likt kokk I gruppa her. Hvaaa?? Ikke meg? Drep, kast it, blokk og lag en regel som kveler populariteten til vedkommende!! OK, litt dramatisk, men tror det er grunnen til at de skal gi seg med live med en så teit begrunnelse. Anonymkode: d0d34...47d Hvem er VM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #10202 Del Skrevet 17. juli 2017 2 timer siden, Juliannaos skrev: Han har laget egen gruppe på FB. Så flott. Hva heter den? Anonymkode: d8fcb...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 17. juli 2017 #10203 Del Skrevet 17. juli 2017 11 timer siden, Matmonsen skrev: http://imgur.com/a/Phcy5 Får ikke tatt meg tid til å redigere alle kommentarene, men her er en fornuftig oppfordring fra en admin for en gangs skyld. Han oppfordrer folk til å være flinkere til å oppmuntre og gi oppmerksomhet til andre enn bare de som "alltid" legger ut ting. T har bare kommentert med 3 hjerter. Men problemet er egentlig at gruppen stadig bombarderes med linker til bloggen og at mye av det folk legger ut derfor forsvinner nedover. Jeg klødde etter å kommentere akkurat det men valgte å la være da jeg ikke er helt klar for å forlate gruppa riktig ennå 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 17. juli 2017 #10204 Del Skrevet 17. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så flott. Hva heter den? Anonymkode: d8fcb...cf7 Navnet hans +mat prat:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #10205 Del Skrevet 17. juli 2017 1 time siden, Chibi skrev: Navnet hans +mat prat:-) Fant den ikke Anonymkode: d8fcb...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 17. juli 2017 #10206 Del Skrevet 17. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fant den ikke Anonymkode: d8fcb...cf7 Skriv til meg på pm ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 17. juli 2017 #10207 Del Skrevet 17. juli 2017 På 12.7.2017 den 14.14, Juliannaos skrev: En av admin som skryter fælt av en oppskrift fra Tanja... Jeg lagde denne da jeg hadde noe svinekjøtt jeg måtte bruke opp. Den smakte ingenting Brukte mer Salam oelek og krydder enn oppskriften sa men det var langt i fra en orgasme, for å si det sånn 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #10208 Del Skrevet 17. juli 2017 1 time siden, Rørleggerfrue skrev: Jeg lagde denne da jeg hadde noe svinekjøtt jeg måtte bruke opp. Den smakte ingenting Brukte mer Salam oelek og krydder enn oppskriften sa men det var langt i fra en orgasme, for å si det sånn Spørs hva du er vant til. Ser ut som de fleste er vant til tro. Om de lager noe selv...så får de vel orgasmer Når de spør om å få oppskrift på x saus...som smaker som toro sin....da logger jeg ut Anonymkode: d8fcb...cf7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 17. juli 2017 #10209 Del Skrevet 17. juli 2017 Meldte meg inn i gruppen etter å ha lest tråden her, la ut en video av pannekaker med smilefjes. Fikk masse positiv tilbakemelding, også fra admin, til tross for at jeg oppdaget senere at video ikke var lov, fordi det kunne misbrukes (?!)😁 Jeg syns Vegard (?) var veldig sjarmerende, og vil gjerne følge ham videre! Tenkte meg nesten at det ville bli "tatt noen grep" når jeg så hvor mange andre som også likte han ☺ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 17. juli 2017 #10210 Del Skrevet 17. juli 2017 Er VM kastet ut av gruppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 17. juli 2017 #10211 Del Skrevet 17. juli 2017 Nei, han er der fortsatt. Tror det hadde blitt krig hvis han ble kastet ut 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #10212 Del Skrevet 18. juli 2017 Nå er det lagt ut ny film. Den er jo så godt laget. Spørs hvor lenge de tillater den. Den går så mye kommentarer og likes at bloggen forsvinner. Stå på. Likes og kommentar Anonymkode: d8fcb...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. juli 2017 #10213 Del Skrevet 18. juli 2017 Ryddet for identifiserende innlegg. Edie, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #10214 Del Skrevet 18. juli 2017 Kjenner jeg er litt lei av h*n som mååå fremheve at h*n er singel i hvert eneste innlegg h*n legger ut 😂 Anonymkode: 03af8...c48 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #10215 Del Skrevet 18. juli 2017 Tenk hvor absurd om andre brukte deler av sosial status på samme måte. "Hei! Jeg er Hilde kone-pone, stolt kone på fjerde året. Her er litt ekte konemat som jeg laget på en ekte konekosekveld." Anonymkode: d0d34...47d 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matmonsen Skrevet 18. juli 2017 #10216 Del Skrevet 18. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner jeg er litt lei av h*n som mååå fremheve at h*n er singel i hvert eneste innlegg h*n legger ut 😂 Anonymkode: 03af8...c48 Haha, så den tråden nå. Jeg ser h*n får en del response på det også. "Ååh, at du er singel skjønner jeg bare ikke". Svar: "Ikke jeg heller" Håper vel på at det skal komme en betatt sjel svevende som en engel pga. maten da sikkert. Lurer på hvordan responsen hadde vært om ikke h*n hadde vært admin, og vanlige gjester hadde lagt inn tilsvarende. Hadde vel blitt lynsjet av admins rimelig kjapt. http://imgur.com/a/ETcIZ Noen herfra som driver og kommenterer, eller? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #10217 Del Skrevet 18. juli 2017 Fortsettelse fra singel innlegget over her. En som sier i mot admin. Gudinna ble sinna, og han ble kastet rett ut. Gjest 1: Makan! Scroll forbi hvis det plager deg tenker jeg 😜skjønner ikke helt hvorfor det plager deg sånn at han får skryt for alt det gode han lager😊 Kastet ut: E ikke det som e problemet. Men trodde dette va en matlagingsgruppe, ikke en dating side. Gjest 1: Det er vel ikke en dating gruppe bare forde vi forteller han hvor flink han er og at ikke damene henger etter han😜 Kastet ut: Leste du ka eg skreiv egentlig ? Eg spurte om han ikke klarte å skriva et innlegg uten å påpeka at han e singel Sjefen selv: Slutt å bråk så fælt da🤣 Admin 1: Humor er en fin ting, og den bruker vi for alt det er her i gruppen slik vi skal kunne ha det gøy med og dele ting 👍 Kastet ut: At han e singel e temmelig oppbrukt Gjest 1: Joo jeg leste det...men hvorfor henge seg oppi at han nevnte det? Se humoren i det😜 Kastet ut: Ikke humor når det e brukt i kvart innlegg Sjefen selv: Da har man ikke mye å irritere seg over i hverdagen sin altså 🤣 Kastet ut: Gå og legg deg heller T Gjest 1: Nei det tenker jeg også🤣 finne seg no annet å irriterer seg over enn dette innlegget 😜 Syns det var en unødvendig kommentar kastet ut Sjefen selv: Admin .... gjør en UTMERKET jobb på mfb. Hans innlegg er engasjerende og med snert. Alltid ett høydepunkt. Sånn finner jeg meg faktisk ikke i å bli snakket til !!!! Kastet ut: Med snert ? Fordi han nevne singel i kvart eneste innlegg ? Kastet ut: Tenk litt på koss du snakke te folk. Bl.a her om dagen når en person ga beskjed om en lenke som ikke fungerte Gjest 1: Veit du hva?syns du begynner å bli veldig usakelig kastet ut! Hvis det irriterer deg at han nevner at han er singel så har du ikke mye å irritere deg over om dagen😜 Sjefen selv: Du er ikke lenger ønsket i denne gruppen. Du lirer ut av deg drit i alle innlegg som admin har. De jobber her faktisk frivillig alle sammen for at dere skal få en bra gruppe! Gjest 2: Disse innleggene dine kastet ut faller på sin egen urimelighet. Finn på noe bedre å bruke tida på. . Kastet ut: Folkaskikk sjefen selv. Det e et stort mangel blant admin Gjest 1: Syns alle admin her gjør en FANTASTISK jobb jeg 😊 Kastet ut:Har ikke sakt någe aent men di må læra seg og snakka te folk på en skikkelig måte Sjefen selv: Vi tiltaler folk som de fortjener! Vi er IKKE noens dørmatte. La det være helt klart! Gjest 1: Sånn som du gjør mener du?ber T om å gå å legge seg? Og irriterer deg over at admin nevner han er singel!! sjefen selv: Han er fjernet fra gruppen. Makan! Anonymkode: 3f9ae...484 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #10218 Del Skrevet 18. juli 2017 Men personen som ble kastet ut er jo unødvendig frekk og krangler på noe slm ikke er noe å krangle på. Anonymkode: d1be9...1c0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #10219 Del Skrevet 18. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men personen som ble kastet ut er jo unødvendig frekk og krangler på noe slm ikke er noe å krangle på. Anonymkode: d1be9...1c0 Helt enig. Men syns det singelopplegget til admin er ganske kleint.. Men det er jo ikke meg, så jeg kan jo bare le av det:p Anonymkode: 4363b...1ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matmonsen Skrevet 18. juli 2017 #10220 Del Skrevet 18. juli 2017 Måtte jo skjønne at det kom til å bli bråk av det der. Har T vært bortreist i det siste og nettopp kommet tilbake? Jeg har ikke sett henne på en stund før for et par dager siden. Jeg bare merker at det har vært relativt lite dramatikk der den siste tiden, men at det ser ut til å spisse seg til igjen nå som hun er tilbake. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg