AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #9741 Del Skrevet 7. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Finner plutselig ikke igjen innlegget! Regner med det er slettet. Trro det er kokken dere over her snakket om som la det ut.... Anonymkode: 4363b...1ee Ja, det er slettet allerede. For guds skyld, kast ut de som kan lage mat, kjempelurt ikke at han er kastet ut enda, men det kommer vel til å skje, siden de finner på grunner til å sende han advasel. pluss at han virker veldig flink. Anonymkode: 4bec0...41b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #9742 Del Skrevet 7. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er slettet allerede. For guds skyld, kast ut de som kan lage mat, kjempelurt ikke at han er kastet ut enda, men det kommer vel til å skje, siden de finner på grunner til å sende han advasel. pluss at han virker veldig flink. Anonymkode: 4bec0...41b Ja, det er jo fullstendig idiotisk. Det er helt sikkert bare fordi han er bedre å lage mat og tar bedre bilder.. Anonymkode: 4363b...1ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marisana Skrevet 7. juni 2017 #9743 Del Skrevet 7. juni 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Hei alle. Jeg er her som privatperson fordi jeg er glad i å dele interessen min. Jeg har fått en advarsel som var lang. Blant annet står dette: "Vi syns det er veldig fint at du ønsker å inspirere og dele gode oppskrifter på mat. Vi ser også at du driver egen bedrift, og reglene våre strider i mot din måte å promotere egen side/bedrift o.l. Jeg sender deg en advarsel nå ihht reglene, og håper du vil ta den til etterretning. Egenreklamering/promotering er uønsket og våre medlemmer skal ikke føle på ubehag i forhold til dette." Jeg har ikke nevnt mitt firmanavn, vist til hva jeg jobber med eller lagt inn noen linker. Er rett og slett usikker på hvorfor jeg har fått denne advarselen. Er det noen som kan hjelpe meg? Mvh Arve" Dette ble lagt ut av et medlem nå nettopp. Nysgjerrig på hva som skjer med det innlegget... Anonymkode: 4363b...1ee Fikk ikke med meg innlegget han la ut, men jeg har lagt merke til de andre innleggene han har lagt ut. Ikke et sted har han nevnt firmaet sitt (som jeg har fått med meg), så hvorfor han har fått en advarsel på det, kan jeg ikke forstå. Muligens fordi bildene hans er veldig profesjonelle og maten ser delikat ut. Kanskje han har nevnt at han er kokk i en kommentar, men jeg forstår allikevel ikke hvorfor han skulle få en advarsel. Synes det lukter litt sjalusi... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 7. juni 2017 #9744 Del Skrevet 7. juni 2017 Det var han jeg snakket om! Så det tok knapt nok noen timer ja... Herregud 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesmula Skrevet 7. juni 2017 #9745 Del Skrevet 7. juni 2017 Han har vel firmanavnet sitt på profilbildet sitt på forkleet, så det er vel det. Nå skal de vel begynne å legge seg opp i hva man har som profilbilde. Sjefen sjøl tåler vel ikke en annen "superkokk". Hun har ikke kommentert på innlegg han har lagt ut, visste hun var smålig og har gudekompleks men hun kan da hvertfall late som hun ikke er sånn da jeg mener for disipplene sin skyld .. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 7. juni 2017 #9746 Del Skrevet 7. juni 2017 Det eneste er at er står i profilen hans hvor han jobber. Dette er galskap! Tanja takler ikke konkurranse. Kan vi gjøre noe? Kan vi kanskje rapportere gruppen så den blir stengt eller noe? Dette blir for dumt 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesmula Skrevet 7. juni 2017 #9747 Del Skrevet 7. juni 2017 Akkurat nå, MalloryK skrev: Det eneste er at er står i profilen hans hvor han jobber. Dette er galskap! Tanja takler ikke konkurranse. Kan vi gjøre noe? Kan vi kanskje rapportere gruppen så den blir stengt eller noe? Dette blir for dumt Når han skriver innlegg så ser man jo et bittelitebilde av en mann med et forkle på seg som det står firmanavnet på så man skjønner at han driver med mat og deg ser man også på bildene hans og det går jo ikke ann vet du. Og tenke seg til at han lager mer lekker mat, snart beskylder ho han vel for å kopiere hennes oppskrifter .... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 7. juni 2017 #9748 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Ja, hun tåler ikke konkurranse, for i sine egne øyne er hun verdensmester. Hva skal vi gjøre? Han legger ut fantastiske retter med god oppskrift og beskrivelse. Han er ikke den første kokken som får advarsler og blir kastet ut. Endret 8. juni 2017 av Edie Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 7. juni 2017 #9749 Del Skrevet 7. juni 2017 Det er så utrolig smålig av T og moderatorene hennes at de skal finne på unnskyldinger for å kaste ut han som lager bedre mat og tar flottere bilder. Det Gudskomplekset hennes har gått alt for langt nå synes jeg. Skal de straffe alle som faktisk kan lage mat ved å kaste dem ut? T ser vel på han som en trussel som kan stjele oppmerksomheten bort fra henne. Har hun noen andre som faktisk kan lage mat i gruppa og ikke spør om man kan "lage denne retten da jeg har margarin og ikke smør" er hun vel redd de skal stjele bort potensielle klikk fra bloggen hennes, og ta tronen som allvitende fra henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #9750 Del Skrevet 7. juni 2017 "Egenreklamering/promotering er uønsket og våre medlemmer skal ikke føle på ubehag i forhold til dette." Ubehag i forhold til hva?? Nå legger ikke jeg ut hverken bilder eller oppskrifter der, men om jeg hadde gjort det hadde jeg ikke følt ubehag ved at mitt ikke var like bra som noe annet. Ærlig talt. Anonymkode: 4363b...1ee 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvetjofsa Skrevet 7. juni 2017 #9751 Del Skrevet 7. juni 2017 "Egenreklamering/promotering er uønsket og våre medlemmer skal ikke føle på ubehag i forhold til dette." Haha, snakk om rette ræva som feis! Tipper medlemmene, eller gjestene, føler mer ubehag av å se 137 linker til bloggen hver dag. Dette var virkelig lavmål! Han fortjener en skikkelig forklaring og unnskyldning. Heller ikke overrasket over at T aldri har kommentert hans innlegg. Håper han blir med i Mat fra grunnen 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesmula Skrevet 7. juni 2017 #9752 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg tror ikke gruppen bryter med Facebook sine regler. Tror man kan ha sine egne regler i sin egen gruppe. Eller? Er det noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #9753 Del Skrevet 7. juni 2017 Nå har jeg og ca 20 venner rapportert gruppen som, håper alle gjør det så den blir stengt Anonymkode: cc0e9...540 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #9754 Del Skrevet 7. juni 2017 Kan ikke noen tipse han kokken om MFG? Anonymkode: 6651a...86c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #9755 Del Skrevet 7. juni 2017 Men hva kan man rapportere for? At hun stenger folk ute fra gruppa, uten gyldig grunn? Anonymkode: 4363b...1ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #9756 Del Skrevet 7. juni 2017 Galskapen tar nye høyder. Noen må betale han bytte profilbilde,så firmamerket blir borte. Noen må heie han frem. Kommenter,likes. Mulig t har lest et tidligere svar her inne. Humre.....bli kjent på mfb...så opprette blogg. Nå er det panikk i kulissene. Jeg skjemmes på deres vegne. Skammelig Anonymkode: d8fcb...cf7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #9757 Del Skrevet 7. juni 2017 Rapporter gruppen som spam/drugs/ett eller annet. FB sjekker ikke opp i det, de ser bare hvor mange rapporter de får Anonymkode: cc0e9...540 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #9758 Del Skrevet 7. juni 2017 T har laget et innlegg for å fremme han fine fyren som stadig postet videoer Syns det er fint gjort å vie han oppmerksomhet Anonymkode: 6651a...86c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #9759 Del Skrevet 7. juni 2017 Så, om man ikke har vannmerke på bilder, ikke linker, ikke henviser til eget yrke og ikke promoterer en blogg, resturant eller kokebok... Men er utdannet kokk og jobber som kokk, så kan man ikke legge ut oppskrifter på "Mat fra bunnen"-gruppa med 150k medlemmer som lurer på om de kan bruke engangsgriller som er utgått på dato. Herregud. Håpe karma biter T skikkelig i rompa. Anonymkode: d0d34...47d 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fralle Skrevet 7. juni 2017 #9760 Del Skrevet 7. juni 2017 Lurer oppriktig på hvor mange ganger Tanja har delt oppskrift på horn. Snakk om spam.... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg