AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #7361 Del Skrevet 9. november 2016 " Hei hei.. Jeg skal ha jentekveld... Noen spør da om å 'ta med noe'? Hva er egentlig å svare ? " Lures det på hva det betyr å ta med seg noe?Anonymkode: cd8b9...c2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 9. november 2016 #7362 Del Skrevet 9. november 2016 Auri skrev (På 9.11.2016 den 17.26): Det er finalistene for i fjor. De har akkurat åpnet for nominasjoner for i år. Så det finnes ingen finalister enda. Ekspander ah ok! snodig å ha dette på framsiden! *forvirret sjel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 10. november 2016 #7363 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) feil Endret 10. november 2016 av OppNedPåAlt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #7364 Del Skrevet 10. november 2016 OppNedPåAlt skrev (På 10.11.2016 den 8.09): http://www.godt.no/#!/artikkel/23838852/dette-er-norges-beste-taco En artikkel om en restaurant som vant taco konkurranse og oppskriften på annerledes taco lengre nede. I kommentarfeltet kan man finne en kommentar fra "matfrabunnenav" : Desperate etter klikk? Ekspander Er ikke bloggen matfrabunnenfb.blogg.no eller noe sånt? Jeg tror ikke dette er samme mat fra bunnen. Anonymkode: aaa84...918 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 10. november 2016 #7365 Del Skrevet 10. november 2016 AnonymBruker skrev (På 10.11.2016 den 8.12): Er ikke bloggen matfrabunnenfb.blogg.no eller noe sånt? Jeg tror ikke dette er samme mat fra bunnen. Anonymkode: aaa84...918 Ekspander My bad! Lurer på om det blir navnekrig nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 10. november 2016 #7366 Del Skrevet 10. november 2016 AnonymBruker skrev (På 4.11.2016 den 13.28): De presiserer svært sjelden regler på hvor fra bunnen det skal være, men admin har skrevet at de ikke forventer at alle har bondegård og slakter og jakter selv. Det er de færreste rettene jeg ser som er helt reellt fra bunnen av. De fleste oppskriftene som oppgis har også ferdige momenter, enten via pølser, pasta, buljong, en dæsj syltetøy midt i en julekake (men oppskrift på syltetøyet da?). Og alt dette slipper stort sett gjennom. Og for en stund siden ble en kake slettet fordi det var oppskrift på kakebunn, fyll og gjøremåte, men det var laget lokk med kjøpt fondant. Lurer på om alle marsipankakene har marsipan lagd fra bunnen eller ferdig kjøpt rull marsipan... Det er helt greit å tillate halvferdige produkter, synes jeg. Det er forskjell på ferdigmat og ferdige produkter. Men gruppen er veldig lite konsekvent. Anonymkode: d0d34...47d Ekspander Kanskje kravet egentlig er at alt som T. lager selv fra bunnen også må lages fra bunnen av medlemmene gjestene? AnonymBruker skrev (På 9.11.2016 den 17.09): Anonymkode: cd8b9...c2a Ekspander Så med andre ord lager hun mat hele dagene? Spiser hun det opp også da? Eller blir det kastet? Ikke rart hun må pushe bloggen så heftig da. Må jo finansiere disse skyhøye utgiftene sine til råvarer! Det blir jo bare dårligere og dårligere det som publiseres i gruppa. De som faktisk kan litt har vel gitt opp nårdet hele er blitt en reklameplakat for bloggen 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 10. november 2016 #7367 Del Skrevet 10. november 2016 OppNedPåAlt skrev (På 10.11.2016 den 8.09): http://www.godt.no/#!/artikkel/23838852/dette-er-norges-beste-taco En artikkel om en restaurant som vant taco konkurranse og oppskriften på annerledes taco lengre nede. I kommentarfeltet kan man finne en kommentar fra "matfrabunnenav" : Desperate etter klikk? Ekspander Det er en annen blogg ja, de eksisterte først (og er veldig bra såvidt jeg husker). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 10. november 2016 #7368 Del Skrevet 10. november 2016 Forstår ikke 1200kr i uka med det forbruket av rømme, creme fraiche og fløte. Det kan umulig stemme. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 10. november 2016 #7369 Del Skrevet 10. november 2016 Auri skrev (På 10.11.2016 den 12.51): Det er en annen blogg ja, de eksisterte først (og er veldig bra såvidt jeg husker). Ekspander Ja, oppdaget det nå. Men de er nå nesten like desperate etter klikk Flere kommentarer fra de inne på Godt.no om å gå inn på bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #7370 Del Skrevet 10. november 2016 Anonymkode: 9c2f8...a56 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 11. november 2016 #7371 Del Skrevet 11. november 2016 Auri skrev (På 10.11.2016 den 12.52): Forstår ikke 1200kr i uka med det forbruket av rømme, creme fraiche og fløte. Det kan umulig stemme. Ekspander Tenkte det samme. Det budsjettet der er like bullshit som budsjettet Anne-Brith prøvde å selge inn. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 11. november 2016 #7372 Del Skrevet 11. november 2016 Jeg kan lett bruke 2000 kr i mnd på oss to voksne her hjemme. Bruker også rømme, fløte og slikt i maten. MEN! Jeg bruker kanskje 1 dl av rømmen i en gryte, 1 spiseskje til tacoen osv. Om man skal tro hennes oppskrifter så bruker hun ikke samme mål, men heller hele begere/kartonger. Og i tillegg er de 4 i familien Så jeg tror ikke et sekund på at hun bruker så lite pr mnd og den dagen hun legger ut et budsjett som samsvarer med det hun legger ut av oppskrifter på bloggen så skal de få et bloggklikk fra meg for det må jeg bare se 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. november 2016 #7373 Del Skrevet 11. november 2016 Når man går ut med såpass bastante påstander, så er det stort sett grunnet i et ønske om klikk på bloggen. Og for de av oss som ikke blogger, så kan det skyldes en undervurdering av hvor mange penger det faktisk brukes på mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 11. november 2016 #7374 Del Skrevet 11. november 2016 Ojojo, han lever farlig han som la ut " Jævla irriterende at de jævla adminia skal ha oppskrift på grammet her.." Hvor lenge tror dere han får fortsette å være medlem? Men jeg heier på han, på tide at noen sier ifra 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 11. november 2016 #7375 Del Skrevet 11. november 2016 MalloryK skrev (På 11.11.2016 den 19.20): Ojojo, han lever farlig han som la ut " Jævla irriterende at de jævla adminia skal ha oppskrift på grammet her.." Hvor lenge tror dere han får fortsette å være medlem? Men jeg heier på han, på tide at noen sier ifra Ekspander Litt drama på fredagskvelden! Ser det har kommet flere innlegg som spør om hvorfor det brukes så forferdelig banning. Det er noen sarte sjeler der inne... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 11. november 2016 #7376 Del Skrevet 11. november 2016 Og der var innlegget slettet. Men han er fortsatt medlem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 11. november 2016 #7377 Del Skrevet 11. november 2016 *Pixie* skrev (På 11.11.2016 den 19.32): Litt drama på fredagskvelden! Ser det har kommet flere innlegg som spør om hvorfor det brukes så forferdelig banning. Det er noen sarte sjeler der inne... Ekspander Jeg har, den harde veien, lært meg att folk flest vil bare være kosemose hele gjengen. Da skal man nemlig ikke komme med sånne tristheter som å stille spørsmål, være kritisk, komme med kildekritikk, henvise til allmenne lover og regler. For da er man nemlig hetser, slem, nettroll, forfølger folk og allment forferdelig menneske. Faktisk like ille som Trump. : 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #7378 Del Skrevet 11. november 2016 Og et annet innlegg ble slettet så fort st jeg ikke fikk tatt noen screenshot, men en dame hadde lagt ut et sukk om den evinnelige linkingen til bloggen. Det innlegget ble jo selvfølgelig slettet, men og et annet som etterlyste det første! I dag er de litt hårsåre tror jeg! Anonymkode: 100ad...85f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #7379 Del Skrevet 12. november 2016 AnonymBruker skrev (På 11.11.2016 den 22.31): Og et annet innlegg ble slettet så fort st jeg ikke fikk tatt noen screenshot, men en dame hadde lagt ut et sukk om den evinnelige linkingen til bloggen. Det innlegget ble jo selvfølgelig slettet, men og et annet som etterlyste det første! I dag er de litt hårsåre tror jeg! Anonymkode: 100ad...85f Ekspander Jeg tror det var mitt innlegg. Jeg så denne i feeden min på torsdagen (da var ikke spørsmålene fra en annen postet ennå - brukte snapshot i går morges - og reagerte på den: Anonymkode: 9f10d...1d3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #7380 Del Skrevet 12. november 2016 Selv om spørsmålene hadde fått stå så hadde jeg lyst til å si fra litt "høyere" med et nytt innlegg. Jeg glemte å påpeke at det i går stod i reglene at de ikke ønsker linking til andre steder uten et ord om at det er lov om det legges ved full oppskrift. Jeg prøvde først tidlig da jeg ikke kunne se at de hadde nattestengt lenger - og fikk denne som bare forsvant etter en times tid. Jeg regnet med å bli kastet ut, men det skjedde ikke: Anonymkode: 9f10d...1d3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg