Ulvhedin Skrevet 15. november 2015 #501 Skrevet 15. november 2015 Diskusjonene om falske profiler beviser jo egentlig bare hvor lite adminsene vet om nettet. Ën falsk profil er opprettet for å spre virus, få folk inn på reklamesider, spre falsk info eller propaganda og lage krøll. En profil der Annette Karoline Nilsen Olsen kaller seg Annette den pene, Karoline NO, AK Olsen, frk Nilsen Olsen, Annette KNO eller Nette K er ikke falsk. Den tilhører er reell person, som kan ha svært gode grunner for ikke å ha hele navnet sitt på FB og andre medier. I verste fall risikerer MFB og Tanja med sin uthenging å oute folk som med god grunn ikke leverer ut hele sin identitet på nett, tenk på det ansvaret dere da har tatt på dere, MFB admins. Anonymkode: 9af66...e74Har vi sagt hvordan vi filterer om det er falsk eller ikke?Har nok mange andre måter og gå gjennom søkere på en bare og se hvodan navnet skrives...
skruf Skrevet 15. november 2015 #502 Skrevet 15. november 2015 (endret) Den 15.11.2015 at 21.04, AnonymBruker skrev: Jeg vet at det er hele sannheten, for det er meg dere slettet. Og jeg skjønner jo selv at jeg ble kastet ut fordi jeg våget å si imot O'store Tanja. Her er bilde av meldingen jeg fikk av en av deres admin. Anonymkode: ce259...409 Du er helt KONGE!!! Herlig! Lurer på hva Ulvhedin sier til dette da;) Vedkommende trodde jo ikke på at du hadde fått ei melding.. Du burde tatt dette videre. Endret 17. mars 2016 av Bond 21
Ulvhedin Skrevet 15. november 2015 #503 Skrevet 15. november 2015 (endret) Den 15.11.2015 at 21.04, AnonymBruker skrev: Jeg vet at det er hele sannheten, for det er meg dere slettet. Og jeg skjønner jo selv at jeg ble kastet ut fordi jeg våget å si imot O'store Tanja. Her er bilde av meldingen jeg fikk av en av deres admin. Anonymkode: ce259...409 Ja, men da viste det seg jo at di hadde helt rett Endret 17. mars 2016 av Bond
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #504 Skrevet 15. november 2015 (endret) Den 15.11.2015 at 21.07, Ulvhedin skrev: Ja, men da viste det seg jo at di hadde helt rett De har jo ikke det, det at jeg har et annet fornavn på profilen min gjør ikke profilen falsk.. Anonymkode: ce259...409 Endret 17. mars 2016 av Bond 24
Ulvhedin Skrevet 15. november 2015 #505 Skrevet 15. november 2015 De har jo ikke det, det at jeg har et annet fornavn på profilen min gjør ikke profilen falsk..Anonymkode: ce259...409Nei, men er ikke bare falske profiler vi siler ut..Bla slike som slenger drit her inne, når vi finner ut hvem di er
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 15. november 2015 #506 Skrevet 15. november 2015 Jeg vet at det er hele sannheten, for det er meg dere slettet. Og jeg skjønner jo selv at jeg ble kastet ut fordi jeg våget å si imot O'store Tanja. Her er bilde av meldingen jeg fikk av en av deres admin.Anonymkode: ce259...409Om de kun går etter navn som ikke virker normale, så er der rart de ikke kastet ut meg også. Jeg bruker ikke etternavnet mitt på Facebook og jeg har til og med hatt en diskusjon med Tanja selv uten at jeg fikk noe reaksjon på navnet mitt. Jeg slettet meg selv en god stund senere da 7
Ulvhedin Skrevet 15. november 2015 #507 Skrevet 15. november 2015 Og nå har vi fått aktivitesannsvarlig til og legge ut ang opphavsrett på oppskrifter, og at det skal være med Takker for den innputten, det tar vi til etterettning og skal følge mer med på.. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #508 Skrevet 15. november 2015 Nei, men er ikke bare falske profiler vi siler ut..Bla slike som slenger drit her inne, når vi finner ut hvem di er Den blir litt for tynn, jeg har aldri skrevet noe i denne tråden før dere kastet meg ut, det sa jeg også til T. Anonymkode: ce259...409 31
Marimba Skrevet 15. november 2015 #509 Skrevet 15. november 2015 Takk takk! Men hva med en enda sterkere spesifisering når det gjelder stjeling av bilder? Info til alle medlemmer Uttrykksikonet heart Uttrykksikonet heart Uttrykksikonet heartVi vil på det sterkeste oppfordre alle som legger ut oppskrifter her, som di har hentet på nett om å legge ved kildehennvisning Uttrykksikonet smile Det står i reglene at det skal være med, men vi er blitt gjort oppmerksom på at det skjer sjelden.. Dette er noe vi blir og følge mere med på fremover, og oppskrifter som er direkte plagiat fra andre nettsider, og legges ut uten kildehennvisning vil slettes mht åndsverkloven 1
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 15. november 2015 #510 Skrevet 15. november 2015 Takk takk! Men hva med en enda sterkere spesifisering når det gjelder stjeling av bilder? Håper de slår hardt ned på det fremover. Og da er det ikke snakk om at det er greit om de legger ut bilde og så skriver hvem som har tatt det for det er heller IKKE greit. 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #511 Skrevet 15. november 2015 Nei, men er ikke bare falske profiler vi siler ut..Bla slike som slenger drit her inne, når vi finner ut hvem di er Da er det kanskje greit om dere lærer forskjellen på kritikk og å slenge drit. Siden dere helt tydelig sliter litt med det pr i dag ;) Anonymkode: 9af66...e74 30
Ulvhedin Skrevet 15. november 2015 #512 Skrevet 15. november 2015 Da er det kanskje greit om dere lærer forskjellen på kritikk og å slenge drit. Siden dere helt tydelig sliter litt med det pr i dag Anonymkode: 9af66...e74Det sliter vi ikke så voldsomt med Og vi bestemmer selv hvem som får være medlem og ikke, og forbeholder oss retten til og ta ut medlemmer som ikke kan oppføre seg og er ufin.
Mayoo Skrevet 15. november 2015 #513 Skrevet 15. november 2015 Nei, men er ikke bare falske profiler vi siler ut..Bla slike som slenger drit her inne, når vi finner ut hvem di er Det står ingenting i regelverket deres at de som er aktive på kg blir utestengt. 28
Ulvhedin Skrevet 15. november 2015 #514 Skrevet 15. november 2015 Det står ingenting i regelverket deres at de som er aktive på kg blir utestengt.nei, for det er det ingen regel på..Men di som er dritslengere her, ønsker vi ikke i gruppa.. så enkelt er det..konstruktiv kritikk, diskusjoner ol er ikke med i den kategorien
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. november 2015 #515 Skrevet 15. november 2015 Og det mener du er hele sannheten? Hva vet du om hvilke grunner til hun er utesteng fra gruppa? Vi tar ikke diskusjoner om hvorfor folk er fjernet fra gruppen offentlig uansett... Jeg kan kun si noe uti fra de informasjon jeg har fått. Og det er at denne personen ble kastet ut på grunn av falsk profil, fordi navnet på profilen ikke samsvarer med folkeregisteret. Det er den eneste grunnen.Dersom denne personen har brutt noen regler så trenger du ikke å si skiten. Fordi du vet da hele sannheten. Så jeg kan bare si noe uti fra den informasjonen jeg har fått også får du velge selv om du vil ta deg nær av det jeg sier. Og det bilde personen postet sier sitt, og det jeg har skrevet hittil står enda. Hva dere holder på med aner jeg ikke. Hva som foregår oppi hodet til admins aner jeg ikke. Men det finnes ingen unnskyldning som kan dekke det faktumet at 1; personen ble kastet ut på et jævlig (sorry fransken) dårlig grunnlag, 2; admins styrer den gruppen på en kvalmende måte som overtramper andres rettigheter. og 3; Du sitter her og prøver å forsvare punkt 1 og punkt 2 ved å leke mystisk og "jeg vet noe du ikke vet hahaha" - måte, men når sannheten er; Vi har fått all den faktaen vi trenger og du sitter der å skjelver i buksa fordi du nå har hele 27 sider i denne tråden hvor deres feil som admins av en gruppe har gjort! Dersom noen små, men samtidig store ting blir endret, så hadde den gruppen vært fantastisk! Det er et kjempebra tiltak. Men det å slikke ræv til admin er barnslig, det å må trå varsomt fordi man ønsker å poste link til den riktige personen som har lagt ut en oppskrift på nett, fører til at man blir kastet på hue og ræva ut, det ødelegger gruppen. Det å må slikke T mellom tærne for å unngå å bli kastet utav gruppen på et falskt grunnlag er barnslig og frekt. DET er problemet med gruppen. Igjen, sorry Fransken og Italiensken.
Mayoo Skrevet 15. november 2015 #516 Skrevet 15. november 2015 nei, for det er det ingen regel på..Men di som er dritslengere her, ønsker vi ikke i gruppa.. så enkelt er det..konstruktiv kritikk, diskusjoner ol er ikke med i den kategorien Vet du, det kan jeg faktisk forstå, men hvorfor ble da anonym utestengt? Hun har jo sagt at hun ikke var aktiv på kg før hun ble utestengt. Syns jo det er litt av et sammentreff at samme dag som hun sier imot Tanja den store blir hun kastet ut av gruppen og den begrunnelsen på mail kjøper jeg ikke.En profil er ikke falsk bare fordi en ikke bruker navnet som står i folkeregisteret. Og folkeregisteret, forklar gjerne hvordan dere har mulighet til å sjekke folk opp mot folkeregisteret, det er noe jeg skulle likt og visst også 21
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. november 2015 #517 Skrevet 15. november 2015 Da er det kanskje greit om dere lærer forskjellen på kritikk og å slenge drit. Siden dere helt tydelig sliter litt med det pr i dag ;)Anonymkode: 9af66...e74 Enig. Jeg vet ikke hva alle i denne tråden har i hodet når de poster. Men jeg har sett på denne tråden med en god dose humor. Kritikken er ærlig, fordi det å bryte opphavsretten (copyright på norsk?) til andre folk er usmakelig og frekt. Det å må smiske opp til T for å ikke bli kastet ut er frekt, og barnslig. Det har vært EN kommentar som var frekk, dritt og usmakelig. Det var den om "de er uføre og navere og blablabla" kommentaren. Ellers så har det meste vært med humor og konstruktiv kritikk. For om du så mye som sier et pip imot T i den gruppen så blir du kastet ut på sekundet.
hufsatufsa Skrevet 15. november 2015 #518 Skrevet 15. november 2015 Håper de slår hardt ned på det fremover. Og da er det ikke snakk om at det er greit om de legger ut bilde og så skriver hvem som har tatt det for det er heller IKKE greit. hvordan skal man kunne se om en person legger ut et bilde de ikke selv har tatt?
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 15. november 2015 #519 Skrevet 15. november 2015 Om noen fra MFB skriver at de søker opp medlemmene mot folkeregisteret så hadde jeg anmeldt den personen. Tvert! Faen nå angrer jeg på at jeg meldte meg ut altså 10
Mayoo Skrevet 15. november 2015 #520 Skrevet 15. november 2015 hvordan skal man kunne se om en person legger ut et bilde de ikke selv har tatt?Et kjapt bildesøk på google. 5
Anbefalte innlegg