AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #2401 Del Skrevet 7. februar 2016 45 minutter siden, artigsjokk skrev: Drama på MFB! Vedkommende som påpekte at man kunne bli kastet ut for å melde seg inn i andre matgrupper er nå kastet ut selv, ser det ut som. De fleste som leser fatter vel ikke hva det betyr når et navn blir grått, så de ser ikke at det faktisk skjer. Et av symptomene på at du er en ikke spesielt oppegående tante er for øvrig at du bruker "argumentet" "Er det rart det er krig i verden.........". Ja, grunnen til at det er krig i verden er at folk som meg ikke er enige med absolutt alle i absolutt alt. Det beste er kommentaren fra admin: du har fått beskjed om at evt spr får du ta på PM. Du klarer hvist ikke og følge den regelen, så da hjelper jeg deg ut av gruppa. Admin Jeg skjønner ikke hvordan en så stor gruppe kan være kjent med så ufyselige adminis. Anonymkode: a11da...c58 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 7. februar 2016 #2402 Del Skrevet 7. februar 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg ble kastet ut Regner med at grunnen er fordi jeg nevnte kvinneguiden 2 ganger + sa at de sensurer folk Anonymkode: 70982...cd0 Stolt av deg som sier ifra! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #2403 Del Skrevet 7. februar 2016 6 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Hva er oppskriften på tonnys (superluftige) boller egentlig? Ble veldig nysgjerrig. Sitat TONNYS SUPERLUFTIGE hveteboller Av Tonny xxxx xxx den 10. september 2013 kl. 22:39 250 gr melis 300 gr smør(margarin ) 1 liter melk Kokes opp og avkjøles til fingervarm. 100 gr gjær(2 pk ) 1 ts kardemomme ca 1 1/2 kg hvetemel Blandes i --PASS PÅ MELMENGDEN !!! Trill ut boller med en gang,pensle med egg og sett til heving ca 1 time. Stekes midt i ovnen ved 250 gr C i 7-10 min Har ikke forsøkt den jeg heller, hadde faktisk tenkt å lage dem i dag men hadde ikke ingrediensene. Det finnes visst også en oppskrift som noen mener er enda bedre, nemlig Esthers boller. Anonymkode: 9c2f8...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 7. februar 2016 #2404 Del Skrevet 7. februar 2016 Fant drama-tråden nå, og måtte le høyt når det var ei som åpnet med å skrive at takhøyden der inne var veldig høy! Det er vel den gruppa med lavest takhøyde 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 7. februar 2016 #2405 Del Skrevet 7. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke forsøkt den jeg heller, hadde faktisk tenkt å lage dem i dag men hadde ikke ingrediensene. Det finnes visst også en oppskrift som noen mener er enda bedre, nemlig Esthers boller. Anonymkode: 9c2f8...a56 Dette er det ekleste klisset jeg noen gang har sett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 7. februar 2016 #2406 Del Skrevet 7. februar 2016 10 minutter siden, Mousj skrev: Dette er det ekleste klisset jeg noen gang har sett.... Da antar jeg at du ikke liker boller? Så ille var det da ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 7. februar 2016 #2407 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det beste er kommentaren fra admin: du har fått beskjed om at evt spr får du ta på PM. Du klarer hvist ikke og følge den regelen, så da hjelper jeg deg ut av gruppa. Admin Jeg skjønner ikke hvordan en så stor gruppe kan være kjent med så ufyselige adminis. Anonymkode: a11da...c58 Skikkelig ufyselig ja! Endret 7. februar 2016 av Brimi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #2408 Del Skrevet 7. februar 2016 2 timer siden, Brimi skrev: Nå ble det vel forklart at det ikke var Tonny selv som hadde gjort det. Det ble vel forklart av henne og andre derfra, men jeg vet nå ikke heeelt om jeg kjøper den...: Anonymkode: 59752...71c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 7. februar 2016 #2409 Del Skrevet 7. februar 2016 Det er så morsomt å lese de som forsvarer seg som om det stod om livet! Å påstå at folk er misfornøyd fordi tomater og gulrøtter ikke er selvdyrket og melka ikke kommer fra egen ku er da ekstremt spesielt! Det er langt derfra og til å bruke pastasaus på glass, steke litt kjøttdeig, og koke Sopp spaghetti Jeg er helt med hun som sa at det ikke er nødvendig å legge ut slikt der. Og å kalle noe for jåleord fordi de ikke forstår det og ikke klarer å google det? Get a grip.... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #2410 Del Skrevet 7. februar 2016 4 timer siden, hulderjenta skrev: Amen! Herregud som den tråden har eskalert. Det er helt utrolig hvor provosert og truffet folk føler seg Anonymkode: 87ee8...8ba 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 7. februar 2016 #2411 Del Skrevet 7. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud som den tråden har eskalert. Det er helt utrolig hvor provosert og truffet folk føler seg Anonymkode: 87ee8...8ba Ja men hva forventer du når folket tror at hun mener at 2 pk gjær gjør at det ikke er fra bunnen lengre? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artigsjokk Skrevet 7. februar 2016 #2412 Del Skrevet 7. februar 2016 En dame så seg nødt til å komme med et nytt hovedinnlegg som motsvar. Hun synes det er helt greit med 10000 bilder av det samme og grunnleggende spørsmål. Bare så du vet det. Ser forresten at nå er det blitt opprettet "Skrytetråd for boller". Greit å samle bollebilder på ett sted, men er bollebilder nødvendig i det hele tatt? Alle vanlige boller er da like? Jeg er generelt litt matt over hvordan folk skal ha skryt for alt de gjør på sosiale medier. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #2413 Del Skrevet 7. februar 2016 Flott at alle bollebildene blir rensket vekk og at de har en egen skrytetråd for det, så slipper hele forsiden å bli dominert av bollebakst. "Arabisk aften" er en type tråd jeg gjerne vil ha mer av. Anonymkode: 9c2f8...a56 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 7. februar 2016 #2414 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flott at alle bollebildene blir rensket vekk og at de har en egen skrytetråd for det, så slipper hele forsiden å bli dominert av bollebakst. "Arabisk aften" er en type tråd jeg gjerne vil ha mer av. Anonymkode: 9c2f8...a56 Ja den likte jeg og Jeg har forøvrig også akkurat bakt boller. Klødde meg litt i hodet når jeg oppdaget at jeg verken hadde sukker, smør/margarin og lite melk, så da ble det en improvisert bolleoppskrift med olje, melis og blanding av melk/vann. De ble forøvring gode og luftige, så er ikke umulig at de lages igjen. For øyeblikket vurderer jeg å legge ut Marimbas boller i Mat fra bunnen tråden, for å bli med å kjempe i bolleoppskriftolympiaden... eller ikke Endret 7. februar 2016 av Marimba 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. februar 2016 #2415 Del Skrevet 7. februar 2016 43 minutter siden, daemonia skrev: Ja men hva forventer du når folket tror at hun mener at 2 pk gjær gjør at det ikke er fra bunnen lengre? Hahah ja! Det klages i ett sett på at folk ikke leser reglene inne på siden der og setter seg ordentlig inn i dem, men å faktisk lese hva folk skriver klarer de altså ikke. Den tråden der understreker bare akkurat det vi har satt fingeren på; at alt av kritikk blir tatt opp i verste mening og trådstarter blir beskyldt for å mene både det ene og det andre. Hun har vel prøvd ca hundre ganger nå å forklare at hun ikke ser noe galt i at folk er nybegynnere eller at ikke all mat er 100% fra bunnen (selvdyrket, selvslaktet osv), men likevel fyrer damene seg opp og klarer ikke for alt i verden å svare på det hun faktisk skrev i åpningsinnlegget! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #2416 Del Skrevet 7. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, men du skjønner det atte at man blir bare kastet ut om man begår regelbrudd. Kanskje er det en usynlig regel som bare admin ser? Anonymkode: 70982...cd0 De tøyer ihvertfall selv litt på reglene... En av dem som diskuterte på dette med å bli kastet ut for å melde seg inn i andre grupper, fikk følgende biske beskjed og jeg kan ikke huske å ha sett i reglene at man blir kastet ut for å ikke stoppe å diskutere tidlig nok... Anonymkode: 59752...71c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. februar 2016 #2417 Del Skrevet 7. februar 2016 Men det skal de ha, de har så smått begynt å skrive navnet på fotografen på naturbildene de bruker i gruppa. Håper for deres del at fotografene også har godkjent bruken. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 7. februar 2016 #2418 Del Skrevet 7. februar 2016 21 minutter siden, Ardwinna skrev: Men det skal de ha, de har så smått begynt å skrive navnet på fotografen på naturbildene de bruker i gruppa. Håper for deres del at fotografene også har godkjent bruken. Ja for det hjelper å bare skrive navnet til fotografen der liksom. Kanskje aviser og medier skal begynne med det samme...da sparer de jo millioner 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. februar 2016 #2419 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Den 29.1.2016 at 22.31, Marimba skrev: Fant denne inne på veggen til MFB. Har veldig lyst til å kommentere under med alle punktene de har glemt. Innmeldelse i gruppen "Mat fra Grunnen" Mistanke om aktivitet på Kvinneguiden Kritikk Flere? Se her er reglene, føles litt som når man får prikker på sertifikatet ass. Endret 7. februar 2016 av Severus 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #2420 Del Skrevet 7. februar 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: De tøyer ihvertfall selv litt på reglene... En av dem som diskuterte på dette med å bli kastet ut for å melde seg inn i andre grupper, fikk følgende biske beskjed og jeg kan ikke huske å ha sett i reglene at man blir kastet ut for å ikke stoppe å diskutere tidlig nok... Anonymkode: 59752...71c Ikke jeg heller. Dessuten spurte jeg ikke et spørsmål. Jeg svarte på ei som lurte på hva admin hadde sensurert. Tror de er livredde for at folk der inne skal komme hit og se hvordan det egentlig er der inne. Uansett. hva hjelper det med å sende admin en PM når de påstår så hardnakket i kommentarfeltet at ingen blir kasta ut uten at de har begått regelbrudd? Anonymkode: 70982...cd0 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg