Gjest Sisti Skrevet 2. august 2017 #10361 Del Skrevet 2. august 2017 13 timer siden, Wenda skrev: Eeeeh, ikke reklame? Skjønner ikke den dama at egenreklame også er reklame? Hun tjener penger på bloggen, hun driver et firma, hun ber folk om å bruke hennes oppskrifter i konkurransen. Sorry T, men dette er og blir reklame Hun mener jo at det ikke er reklame for matbutikken gavekortet kommer fra. Og det er det jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 2. august 2017 #10362 Del Skrevet 2. august 2017 1 time siden, Sisti skrev: Hun mener jo at det ikke er reklame for matbutikken gavekortet kommer fra. Og det er det jo ikke. Det er like vel reklame. Å si noe annet blir bare for dumt. Hun kan godt påpeke at gevinsten kommer fra egen lomme, men det er faktisk ikke lov av henne å si at det IKKE er reklame 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 2. august 2017 #10363 Del Skrevet 2. august 2017 36 minutter siden, Wenda skrev: Det er like vel reklame. Å si noe annet blir bare for dumt. Hun kan godt påpeke at gevinsten kommer fra egen lomme, men det er faktisk ikke lov av henne å si at det IKKE er reklame Jaha? I følge hvilke lover eller retningslinjer defineres det som reklame for butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. august 2017 #10364 Del Skrevet 2. august 2017 http://i.imgur.com/ASXeixI.jpg Med andre ord blir det lite oppskrifter å motta, siden det jo sjeldent kommer noe nytt fra den kanten 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktninja Skrevet 2. august 2017 #10365 Del Skrevet 2. august 2017 9 minutter siden, Ardwinna skrev: http://i.imgur.com/ASXeixI.jpg Med andre ord blir det lite oppskrifter å motta, siden det jo sjeldent kommer noe nytt fra den kanten Og var det ikke noe om at hun prøvde å kun tillate prontscreen, MED kreditering av egne oppskrifter, om noen andre der ute ville lagre den???? (mulig jeg husker helt feil? Håper nesten det.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #10366 Del Skrevet 2. august 2017 Grøss....hun vil at DU går inn på bloggen for å finne oppskrift. Så kan du ta bilde.... Anonymkode: d8fcb...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 2. august 2017 #10367 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Hun skrev i en kommentar at hun ikke tar flotte bilder, og at det er derfor hun har konkurransen. Se screenshot nedenfor. Endret 2. august 2017 av Juliannaos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #10368 Del Skrevet 2. august 2017 Kommer hun til å bruke medlemmenes bilder selv, tro? Anonymkode: 6651a...86c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 2. august 2017 #10369 Del Skrevet 2. august 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matmonsen Skrevet 2. august 2017 #10370 Del Skrevet 2. august 2017 26 minutter siden, Juliannaos skrev: Litt imponert over at hun faktisk kan meddele at andre får noen ting til bedre enn hun selv. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pet Skrevet 2. august 2017 #10371 Del Skrevet 2. august 2017 49 minutter siden, Matmonsen skrev: Litt imponert over at hun faktisk kan meddele at andre får noen ting til bedre enn hun selv. Ikke bli for imponert, hun kan være raus når hun skal oppnå noe men det er ikke noe ekte i det Det som er skremmende med mennesker som henne 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #10372 Del Skrevet 2. august 2017 Da syns jeg faktisk ikke at det er hun som skal velge ut tre bilder, som gjester skal stemme på. Foto har hun ikke greie på. Hvorfor ikke la gjester sende inn bilder/merket med konkurranse, så la gjester selv stemne over bildene som kommer inn. SELVSAGT LOV Å STEMME KUN EN GANG PR.BILDE Anonymkode: d8fcb...cf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #10373 Del Skrevet 2. august 2017 Noe helt nytt for meg. En der inne som laget en rett ved å koke en boks erter i en boks rømme. Tilsatte oppkjørte pølser. Mulig det var litt muskat i. Er dette en lokal rett? Aldri hørt om,eller sett. Om det skal være til 2 eller 3 personer brukes 2 bokser erter og to bokser rømme (tidligere video ) wow... Noen som har laget /smakt /hørt om? Anonymkode: d8fcb...cf7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 2. august 2017 #10374 Del Skrevet 2. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke sett noen admin eller fruen, har kompetanse på å vurdere bilder.. Er det regler? Kan bilde være brukt før? Jeg har et bilde av mat som jeg tok. Det er oppskrift fra en kjent blogger. Mfb har endret den litt, og kaller den sin. Bildet har vært gjengitt i Hjemmet og på startsiden. Pga at det var teknisk og flott bilde. Lurer på om jeg skal legge det ut. Desverre er det ikke en gryte,eller noe som er druknet i fett. Pga deres inkompetanse vil det nok ikke bli vurdert . Anonymkode: d8fcb...cf7 Er det pizzamel da? Eventuelt seterrømme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #10375 Del Skrevet 2. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noe helt nytt for meg. En der inne som laget en rett ved å koke en boks erter i en boks rømme. Tilsatte oppkjørte pølser. Mulig det var litt muskat i. Er dette en lokal rett? Aldri hørt om,eller sett. Om det skal være til 2 eller 3 personer brukes 2 bokser erter og to bokser rømme (tidligere video ) wow... Noen som har laget /smakt /hørt om? Anonymkode: d8fcb...cf7 Syns det hørtes rimelig spesielt ut selv. Ikke akkurat noe jeg kan tenke meg å smake på eller lage. Anonymkode: 4363b...1ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #10376 Del Skrevet 2. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe helt nytt for meg. En der inne som laget en rett ved å koke en boks erter i en boks rømme. Tilsatte oppkjørte pølser. Mulig det var litt muskat i. Er dette en lokal rett? Aldri hørt om,eller sett. Om det skal være til 2 eller 3 personer brukes 2 bokser erter og to bokser rømme (tidligere video ) wow... Noen som har laget /smakt /hørt om? Anonymkode: d8fcb...cf7 Samme dama har kjørt live stream på nøyaktig samme rett tidligere. Spesielt. Anonymkode: 54500...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 2. august 2017 #10377 Del Skrevet 2. august 2017 Huff, denne damen søker etter MATRÅD, og dette er svaret fra dronningen.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StripetePysjamas Skrevet 2. august 2017 #10378 Del Skrevet 2. august 2017 6 minutter siden, Juliannaos skrev: Huff, denne damen søker etter MATRÅD, og dette er svaret fra dronningen.. Det blir ensformig for mannen å spise lovehearts både som pålegg og til middag... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #10379 Del Skrevet 2. august 2017 3 timer siden, Juliannaos skrev: Dere som kan alt, burde vel greie å sensurere bort navn. Anonymkode: 2beb6...e65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 2. august 2017 #10380 Del Skrevet 2. august 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som kan alt, burde vel greie å sensurere bort navn. Anonymkode: 2beb6...e65 Er grunnleggeren da, som nevnt i innlegg, så navnet er ikke topphemmelig. Andre gjester blir seff sladdet meget godt. Alt OK ellers? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg